Питане за уплътненията на ваноса..

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 959
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Питане за уплътненията на ваноса..

Мнение от datchko » 09 Сеп 2014, 20:30

Така, имам типичните проблеми за прецакани о-рингове на ваноса и мисля да ги сменям.
Въпросът е с какви..

В същност има два варианта - Beisan или тези като за beisan-а съм наясно горе-долу, но ме интересува за вторите някакво мнение..
Гледам търговецът е с висока оценка и т.н., но при положение, че мога да взема доказал се производител(бейсан)... Разликата в цената е двойна (обърнати в лева), но не е определяща за покупката.
И в крайна сметка стои въпросът: ако са еднакви двата кита, струва ли си да дам $54 за Бейсан, вместо 18 паунда или направо да взимам и после да споделям :mhihi:
Последна промяна datchko на 16 Яну 2015, 23:48, променена общо 3 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Питане за уплътненията на ваноса..

Мнение от dan-dam » 09 Сеп 2014, 21:13

Витон. Колегата maxpower беше написал точния размер на О-пръстена

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Питане за уплътненията на ваноса..

Мнение от dr.peshev » 09 Сеп 2014, 21:18

Отварянето и смяната не са ли по-скъпи?!
Ако ще караш още тази кола,амо Beisan!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 959
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Питане за уплътненията на ваноса..

Мнение от datchko » 09 Сеп 2014, 21:33

daddy_ написа:Витон. Колегата maxpower беше написал точния размер на О-пръстена

Благодаря за насоката, колега (:

dr.peshev написа:Отварянето и смяната не са ли по-скъпи?!
Ако ще караш още тази кола,амо Beisan!

Отварянето, смяната и затварянето (както и зацепването на ваноса и валовете) ще си ги правя сам, така че това не е разход.

Иначе ще проуча още малко въпроса, въпреки че няма много какво да му се проучва, има и много видеа, и ще пусна нещо като DIY как се прави. Да си го има и на български :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Шумен/В.Преслав
Пол: Мъж
Кара: e34
Мечтае да кара: BMWта
Детайли за колата: хубавелка

Re: Питане за уплътненията на ваноса..

Мнение от crazy_d » 10 Сеп 2014, 21:56

DIYто го има преведено на БГ (със снимките),тук във форума......във е39 раздела май беше! ;)
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 959
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: Питане за уплътненията на ваноса..

Мнение от datchko » 10 Сеп 2014, 23:15

crazy_d написа:DIYто го има преведено на БГ (със снимките),тук във форума......във е39 раздела май беше! ;)


Знам, но е copy/paste от сайта на beisan systems.
Аз ще си направя лично мое DIY.

П.П. - Осведомих се за някои неща от темата на колегата maxpower и в крайна сметка реших да взема кита от ebay. Мога да взема едно витоново о-рингче от България, но ми се иска да сменя и тефлоновото (в случай, че повредя старото, все пак никога не е пипан ваносът ми).
Утре ще си ги поръчам уплътненията и като пристигнат ще сменям и ще пиша.

П.П.2 - Ако някой в София има инструменти за зацепване на ванос и валове, нека ми пише. Не ми се занимава със самоделни истории.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook