Откачен кабел под въздушния колектор
Модератор: Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
petarv написа:Причината на проблема се показа каква е - СВАЛЯНЕ НА ГЛАВАТА. Много зле е станало с компресията. 8 средно нещо на 5 цилиндъра а на един 2-3.
Та сега се чудя дали да я правя, но може да опитам аз да си я сваля само зацепването на вануса ще е проблем. Иначе има кой да ми направи главата.
Та си мисля няма ли клипчета в тубата или на друго място как се сваля и зацепва тая глава?
Колега, виж му на този клиповете - малко бавно обяснява и са дълги самите видеа, но е добър много.
П.П. -Колата му е е36, но е с почти същия двигател, така че е идентично с твоя (нашия

- petarv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: пред компа и зад волана :)
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
Да снощи ги намерих, но не разбирам всичко което говори, ако го имаше с придружен текст ще мога го разбера. Явно е че на български няма да има, но поне с английски текст, че трябва да се разбере всичко какво се прави. Сега се сещам ако някой колега е добре с английския може се потруди малко и да му сложи субтитри на клипа, и на английски да са думите може лесно да се преведат и да се разбере какво точно се говори 
Или пък вариант на руски пак става
.................
Ей намерих ги автоматичните надписи, в тубата ги има, трепач става, хващам ключовете

Или пък вариант на руски пак става
.................
Ей намерих ги автоматичните надписи, в тубата ги има, трепач става, хващам ключовете
живей живота си и карай BMW
- petarv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: пред компа и зад волана :)
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
Колеги,
С цел да не отварям нова тема, така и така съм почнал да пиша тука.
Почна работата да върви но не откривам белезите на зъбчатката под перката, за Горна Мъртва точка
Това е снимката от моята кола
Между 5 и 6 зъб след празното място дето няма зъби при мен няма нищо. На снимката се вижда. Това което съм го оградил с червено е някакъв блед знак но е доста далеч от зъба и е на 7-я зъб.
Ето снимките от клипа как има буква О после вертикална черта и буква Т.
При мен прегледах хубаво всички зъби, няма тези белези
С цел да не отварям нова тема, така и така съм почнал да пиша тука.
Почна работата да върви но не откривам белезите на зъбчатката под перката, за Горна Мъртва точка
Това е снимката от моята кола
Между 5 и 6 зъб след празното място дето няма зъби при мен няма нищо. На снимката се вижда. Това което съм го оградил с червено е някакъв блед знак но е доста далеч от зъба и е на 7-я зъб.
Ето снимките от клипа как има буква О после вертикална черта и буква Т.
При мен прегледах хубаво всички зъби, няма тези белези
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
живей живота си и карай BMW
- petarv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: пред компа и зад волана :)
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
А и следващия проблем е с тия специални инструменти за зацепване на тоя ванус, тая пръчката дето се боде в маховика и Baum Tools
Vanos Turning Wrench и две пластини и не знам си какво още ще трябва.
Някой колега с тия работи близо до Враца има ли? Преди в друго мнение четох че един колега е съгласен да му ги прати на друг назаем ...
Питах един майстор, иска 230 лв за сваляне и поставяне, което си е много за тоя кош, да беше някаква по-нова кола да си заслужава. Другия вариант съм го разглобил за мед и желязо.
Vanos Turning Wrench и две пластини и не знам си какво още ще трябва.
Някой колега с тия работи близо до Враца има ли? Преди в друго мнение четох че един колега е съгласен да му ги прати на друг назаем ...
Питах един майстор, иска 230 лв за сваляне и поставяне, което си е много за тоя кош, да беше някаква по-нова кола да си заслужава. Другия вариант съм го разглобил за мед и желязо.
живей живота си и карай BMW
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
Доста полезна тема спретнахте, старшината да я прави важна





Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
petarv написа:А и следващия проблем е с тия специални инструменти за зацепване на тоя ванус, тая пръчката дето се боде в маховика и Baum Tools
Vanos Turning Wrench и две пластини и не знам си какво още ще трябва.
Някой колега с тия работи близо до Враца има ли? Преди в друго мнение четох че един колега е съгласен да му ги прати на друг назаем ...
Питах един майстор, иска 230 лв за сваляне и поставяне, което си е много за тоя кош, да беше някаква по-нова кола да си заслужава. Другия вариант съм го разглобил за мед и желязо.
Тия инструменти струват 500 лева , нали се сещаш че няма кой дати ги прати ей така.
Аз ги имам ама ходя и върша работа с тях. АКо имам път към София Враца да мина , ама не знам кога как и защо.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
Шайбите са два модела и се делят на година демек има и ванус със старата шайба поне на е36 съм го виждал с очите си. Шайбите са малко различни новата е с кило по лека и избитите зъби са и на друго място. В тия неща дето си постнал ми се виждат 2та модела шайби но може и да бъркам.
Това е снимка на шайба от м52 преправена за м50 без ванус, снимката е на колега от форума дано няма против.
П.С: имам инструменти за м50 и м42 в тях има една крива лапа и ми казаха че става за ванус вярно ли е
Това е снимка на шайба от м52 преправена за м50 без ванус, снимката е на колега от форума дано няма против.
П.С: имам инструменти за м50 и м42 в тях има една крива лапа и ми казаха че става за ванус вярно ли е

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Всички пътища водят към НАДИН 

- petarv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: пред компа и зад волана :)
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
Тая шайба с избитите зъби, го решихме проблема, просто ги няма белезите. Иначе трябва да са точно там дето е маркировката. Като го сложим на 5-я зъб и маховика се застопорява с една бургия 9 мм без проблем. Малко трябва да се внимава да не мърдат валовете но и без тези пластини не е проблем. Но могат и те да се направят. Другото тая кръглата ръчка дето се завърта веригата за сваляне и слагане на вануса и това съм го приспособил с една дръжка от куфар на която съм сложил дебела тел в двата краища и я слагам на веригата отгоре и местя веригата и тя вади вануса и го слага.
Но излиза проблем че някой преди мен на тая кола е свалял главата и ми няма две от пластините на смукателния вал дето влиза вануса. Как е работила не знам. Първата дебела пластина 4 мм я имам. Следващите две ги няма, тази средната с отворените дупки и последната като първата но 2 мм.
Може ли така, пак да стане, сигурно ще е трудна настройката.
Но излиза проблем че някой преди мен на тая кола е свалял главата и ми няма две от пластините на смукателния вал дето влиза вануса. Как е работила не знам. Първата дебела пластина 4 мм я имам. Следващите две ги няма, тази средната с отворените дупки и последната като първата но 2 мм.
Може ли така, пак да стане, сигурно ще е трудна настройката.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
живей живота си и карай BMW
- petarv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: пред компа и зад волана :)
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
Да завърша темата ще кажа, че настройката не се оказа трудна. БМВ то не може да държи пътя
Шосето трябва да е с две ленти в едната посока. Това ВМВ мнооо яко като двигателя е както трябва.
Тоя англичанина с тия клипове много добре го е показал и най важното обяснил. Като ги изгледах няколко пъти, направих си няколко сухи тренировки с тоя ванус как се слага и всичко си дойде на мястото. Даже и разбрах, че от предишен ремонт някой не е зацепил добре вануса. С един зъб веригата на вануса беше преместена. Даже и самия ванус разглобих че имаше луфт и гайката отдолу се беше разхлабила. Няма нищо сложно. Като се интересуваш кое как е или как трябва да бъде ги разбираш нещата. Ето с една стара дръжка как стана вместо тая специална кръгла лапа за 500 лв
viewtopic.php?f=7&t=376282#p3961769
На улицата на тротоара ремонта стана.
И едно голямо БЛАГОДАРЯ на отговорилите ми. По един или друг начин всеки ми помогна. Форума е супер



Тоя англичанина с тия клипове много добре го е показал и най важното обяснил. Като ги изгледах няколко пъти, направих си няколко сухи тренировки с тоя ванус как се слага и всичко си дойде на мястото. Даже и разбрах, че от предишен ремонт някой не е зацепил добре вануса. С един зъб веригата на вануса беше преместена. Даже и самия ванус разглобих че имаше луфт и гайката отдолу се беше разхлабила. Няма нищо сложно. Като се интересуваш кое как е или как трябва да бъде ги разбираш нещата. Ето с една стара дръжка как стана вместо тая специална кръгла лапа за 500 лв

viewtopic.php?f=7&t=376282#p3961769
На улицата на тротоара ремонта стана.
И едно голямо БЛАГОДАРЯ на отговорилите ми. По един или друг начин всеки ми помогна. Форума е супер

живей живота си и карай BMW
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
sixstraight написа:Шайбите са два модела и се делят на година демек има и ванус със старата шайба поне на е36 съм го виждал с очите си. Шайбите са малко различни новата е с кило по лека и избитите зъби са и на друго място. В тия неща дето си постнал ми се виждат 2та модела шайби но може и да бъркам.
Това е снимка на шайба от м52 преправена за м50 без ванус, снимката е на колега от форума дано няма против.
П.С: имам инструменти за м50 и м42 в тях има една крива лапа и ми казаха че става за ванус вярно ли е
Слагайте такива шайби на без ваноса, аз съм с такава, нямам проблеми и има разлика спрямо стоковата.

40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани