Нестабилни обороти при студен старт

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от Leon » 29 Авг 2014, 10:00

Leon написа:... треперенето на обороти не е от подгревни свещи...

Продължавай да сменяш скъпи неща докато уцелиш. Защо пускате теми като не вземате внимание какво пишем...?
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от armagedon01 » 29 Авг 2014, 11:55

Leon написа:
Leon написа:... треперенето на обороти не е от подгревни свещи...

Продължавай да сменяш скъпи неща докато уцелиш. Защо пускате теми като не вземате внимание какво пишем...?

при положение, че даде грешка на четирите свещи така или иначе беше за смяна + съществуваше вероятност макар и малка от него да е .....
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от armagedon01 » 01 Сеп 2014, 8:15

Изчистих ЕГР клапана + дроселовата клапа, но няма промяна и продължавам по списъка на колегата по - горе като може би останаха само дюзите и по всяка вероятност ще е от тях, а междувременно смених и двата термостата, че нали разхода ми се струваше висок и сега разликата е с около 1 литър надолу. :)
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от Taruno » 01 Сеп 2014, 8:22

Разкачи ли дебитомера ? Това ти е най-лесния вариант, следн него МАП сензора.можеш да запалиш колата с разкачен дебитомер тя вкарва фабрична схема за въздух и ако изчезне теперенето си в играта.

При МАП сензора е друго, не можеш да запалиш колата, но може да го почистиш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 30.01.2008
Кара: Е90 320D

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от Mys7Ic » 01 Сеп 2014, 9:11

Taruno написа:Разкачи ли дебитомера ? Това ти е най-лесния вариант, следн него МАП сензора.можеш да запалиш колата с разкачен дебитомер тя вкарва фабрична схема за въздух и ако изчезне теперенето си в играта.

При МАП сензора е друго, не можеш да запалиш колата, но може да го почистиш.


Не е от МАП сензора, аз съм го сменял с нов и пак си играят малко оборотите при студен старт. По принцип съм гледал клипчета при много студено време стрелката на оборотите играе малко при почти всички дизели на БМВ които са и на повече км. (към 150-200Т км.) но това не е болка за умиране. И на мен ми играе при студен старт пък иначе колата ми дава под 5/100 л. извънградско и си върви доста. Дюзите трябва да са абсолютно перфектни за да не играят оборотите при студен старт.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от Taruno » 01 Сеп 2014, 10:14

Аз мога да говоря за три коли Е60(откарадната) Е90 и Х3ката и на трите оборотите са заковани и зимата, има някаква драма това не значи, че е голяма ама ако искаш да караш изрядна кола всички дребни болежки се гледат.

Иначе МАП сензора има много симптоми и като разглеждах др. форуми те могат да бъдат подобни на дюзи, турбо, дебитомер .............. просто от тоя пиклив сензор зависи твърде много.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 19.01.2010
Местоположение: София/Сливен
Пол: Мъж
Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от armagedon01 » 01 Сеп 2014, 11:09

Taruno написа:Разкачи ли дебитомера ? Това ти е най-лесния вариант, следн него МАП сензора.можеш да запалиш колата с разкачен дебитомер тя вкарва фабрична схема за въздух и ако изчезне теперенето си в играта.

При МАП сензора е друго, не можеш да запалиш колата, но може да го почистиш.


Дебитомера не съм го пипал, но ще го проверя. При самото запалване в първите няколко секунди си работи добре и след това се усеща въпросната вибрация. Мен лично ме дразни и най - малкото нещо, което не е както трябва, доста хора ми казват че мога да си карам така и въобще не е проблем, и да не се занимавам ....
На улицата се пазя не от крадци,а от полицията да не ми вземе парите.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 22.06.2009

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от ivaylo_21 » 05 Сеп 2014, 18:09

и при мен дава,че не работят подгревните,но не можеше да ми каже дали болка или самите свещи са изгорели.явно програмата с която ми чете колата не е профисионална. Каня се да запиша час в BMW , там ще могат да ми кажат с точност дали е блока ,а и дюзите ще видят как са,нали?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от awful » 05 Сеп 2014, 18:40

ivaylo_21 написа:и при мен дава,че не работят подгревните,но не можеше да ми каже дали болка или самите свещи са изгорели.явно програмата с която ми чете колата не е профисионална. Каня се да запиша час в BMW , там ще могат да ми кажат с точност дали е блока ,а и дюзите ще видят как са,нали?


Щом дава грешка за свещите може да се изгорели и 4 може и само 2 + изгорял модул, наи добре си смени 4 свещи и пробивате ако даде пак грешка за свещите е модула а тои може да се смени от долу и няма нужда за повторно разглабяна на всичко. То така или иначе свещите са за смяна няма какво да е караш във Бмв сервиз. По принцип при изгорял модул е винаги със изгоряла 1 или 2 свещи та може и всичките.

Дюзите може и със INPA да се видят не е нещо сложно.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 22.06.2009

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от ivaylo_21 » 05 Сеп 2014, 18:56

пефектно :) за сега нямам проблеми с паленето,но ако паднат температурите... а къде на таблото показва когато подгряват свещите? до сега никога не съм виждал да светне,дори да премигне за секунда .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от Taruno » 05 Сеп 2014, 19:06

Подгревните свещи се включват още с отключването на колата и няма индикация никъде.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от awful » 05 Сеп 2014, 19:42

Taruno написа:Подгревните свещи се включват още с отключването на колата и няма индикация никъде.


Има такава индикация и може да се види при градуси под -10 :)

https://www.youtube.com/watch?v=p-sK0SNrmoQ
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от kraska » 05 Сеп 2014, 19:50


кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 30.01.2008
Кара: Е90 320D

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от Mys7Ic » 05 Сеп 2014, 20:50

kraska написа:https://www.youtube.com/watch?v=7Pb-3rN4jDU
-29C :)


Да, екстра е но този двигател е 177 или 184 к.с. Те се представят доста по-добре на много студени стартове от 163 к.с. мотора :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Нестабилни обороти при студен старт

Мнение от Leon » 08 Сеп 2014, 8:51

awful написа:
ivaylo_21 написа:и при мен дава,че не работят подгревните,но не можеше да ми каже дали болка или самите свещи са изгорели.явно програмата с която ми чете колата не е профисионална. Каня се да запиша час в BMW , там ще могат да ми кажат с точност дали е блока ,а и дюзите ще видят как са,нали?


Щом дава грешка за свещите може да се изгорели и 4 може и само 2 + изгорял модул, наи добре си смени 4 свещи и пробивате ако даде пак грешка за свещите е модула а тои може да се смени от долу и няма нужда за повторно разглабяна на всичко. То така или иначе свещите са за смяна няма какво да е караш във Бмв сервиз. По принцип при изгорял модул е винаги със изгоряла 1 или 2 свещи та може и всичките.

Дюзите може и със INPA да се видят не е нещо сложно.

Писано е в няколко теми - в 99% от случаите индкацията за 4 изгорели свещи означава проблем с релето, не със свещите. Също така, че при работещи свещи не е голям проблем, че релето дава грешка и това не влияе на работата на мотора.

Mys7Ic написа:
kraska написа:https://www.youtube.com/watch?v=7Pb-3rN4jDU
-29C :)

Да, екстра е но този двигател е 177 или 184 к.с. Те се представят доста по-добре на много студени стартове от 163 к.с. мотора :)


Защо?
Never mistake motion for action...

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook