BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от Taruno » 02 Сеп 2014, 14:49

Хахах то като излязат газовете не значи че няма грешка и не е запушен ...........

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.12.2013
Пол: Мъж

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от qalexander6 » 04 Сеп 2014, 12:04

И аз това му казвъм на така наречения майстор . Много е зле да попаднеш на псевдо майстор. Направо да му кажа да я събира и да не пипа повече да не стане по зле . Че той го кара на налучкване.
Иначе машинката мъркаше и вървеше като мечта 220000км време му беше на турбото :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от Taruno » 05 Сеп 2014, 0:12

Иначе да 220к му е идвало времето, но другия месец ще пусна тема дето я обсъждахме с El diablo за това как годишна поддръжка на турбото удължава живота му драстично :) стискам палци за малко драми сега като смениш майстора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от El Diablo » 05 Сеп 2014, 8:06

Taruno написа:Иначе да 220к му е идвало времето, но другия месец ще пусна тема дето я обсъждахме с El diablo за това как годишна поддръжка на турбото удължава живота му драстично :) стискам палци за малко драми сега като смениш майстора.


Аиде по бързо я пускаи, чакам я с нетърпение тази тема:)

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.12.2013
Пол: Мъж

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от qalexander6 » 07 Окт 2014, 12:59

Здравейте последно писах преди няколко седмици :)
Та сега новини от БМВ -то. Майстора ми заяви че след burnout който стана компютъра се е намесил и е загасил двигателя и сега не дава на колата да се стартира спира притока на гориво . Някой чувал ли е за подобно нещо и как се лекува
Отново благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от awful » 07 Окт 2014, 22:11

Във случаи като твоя които го наричат burnout при счупване на турбината вкарва маслото във двигателя и като го изгасиш тои пак си продължава да работи на макс обороти до как не свърши маслото във двигателя, та това със спирането на горивото е безсмислено и няма защо да го спира при тази ситуация, на мои приятел така се случи burnout и добре че се е усетил че го е задавил на скорост инак щеше да си замине двигателя, каза че е сменил турбото, филтъра за картерни газове и маслените тръби. Що ли на мен ми се струва че тоя нещо си измисля :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от stocky » 08 Окт 2014, 8:50

Явлението е Runnaway diesel, burnout е друго.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.12.2013
Пол: Мъж

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от qalexander6 » 08 Окт 2014, 9:34

При ме се получи сходното успях да включа задна завъртя гуми и след 2-3 сек загасна .
Опитва се да запали нормално без никакви признаци за блокирал двигател върти си на стартер но не пали .
С хората с който говорих които са механици казаха DPF (ако не се лъжа филтър на картерните газове) . И обясниха , че след burn out сед като е имало масло зад ауспуха около 200 мл най-вероятно да е задръстили DPF-а . При което се прави следното: DPF сваля се накисва се и се измива ако места не се дупчел.
2. Измива се intercooler -а
3. Сменя се маслото
4. И се молиш да запали :)
Само не знам относно този циклонен филтър каде е и дали се сменя ?
Това което ми казва този механик за компютъра да е загасил колата поради високите обороти за дълго време нещо ми е мътна може и да има някаква защита . Макар че при burn out гори маслото не виждам как ще загаси двигателя когато това не се контролира от системата .
Ще съм благодарен за всеки коментар и мнение .
Alex
Ps: До ден два колата ще бъде разтоварена пред нас и ще мога да погледна по обстойно о на спокойствие .

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.12.2013
Пол: Мъж

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от qalexander6 » 09 Окт 2014, 10:55

Само да попитам може ли да не пали заради DPF a че е задръстен
И този филтър за картерните газове циклония той всъщност е DPF ?
Може ли малко повече инфо относно горния ми пост.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от Taruno » 09 Окт 2014, 12:11

не ДПФ-а си в ДПФ(филтър тип катализатор) циклонния филтър е маслен отделител на пари и е в колектора.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.12.2013
Пол: Мъж

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от qalexander6 » 09 Окт 2014, 12:32

Ясно сега да запитан може ли един от двата да е запушен и поради това да не пали ?
След като се получи diesel runout
Мерси

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от awful » 09 Окт 2014, 12:50

Taruno написа:не ДПФ-а си в ДПФ(филтър тип катализатор) циклонния филтър е маслен отделител на пари и е в колектора.


Не е във колектора а до него :lol: и при запушен парите отиват във турбото и от там се чупи.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от Taruno » 09 Окт 2014, 14:46

Ако е от новия модел, както колегата пише той ЗАПУШВАНЕ няма и е до колектора добрем щом толкова точно трябва да се обясняваме. Аз го написах само, защото ДПФ и масления српаратор са две толкова различни неща, че няма място за сравнение. Ако колата все още не пали просто я закачете и напиши грешките, които изписва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1243
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: F11 530xD LCI 2014
Мечтае да кара: само BMW
Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от awful » 09 Окт 2014, 21:16

Аз уточних че ако го сменя да не го търси във колектора :mhihi: ако колега не е сменян този филтър го погледни и ако е от този които е със дунапрен е за смяна, другия се води циклон и не се сменя само се чисти.
Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: BMW 320d e90 2006 turbo-то замина

Мнение от Гецата » 10 Окт 2014, 10:31

Ако трябва сме точни филтъра стои върху капака на клапаните
И принципно дали е циклонен или дунапренен има клапан който също може да се прецака ;)
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

Предишна

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook