ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Denmark » 03 Сеп 2014, 16:22

maxpower написа:
Denmark написа:възможно ли е колата по default да не е имала филтъра на купето(кола без климатик) дето е отпред под предното стъкло? в сервизната книжка от чисто нова до сега никога не пише да е сменяван?? :shock:

ако не, може ли да е включен в Inspection I или Inspection II и просто когато те са правени да не се налага да се маркират и останалите?

аз купих нов, разглобих и видях, че изобщо няма стар..

може на баща ми също няма по default също без климатик- Германка. Продават се едни конусни филтри които се слагат на самия вентилатор под предното стъкло от към мотора. Малко са скъпички, но е добра инвестиция, че иначе влиза много прах, клечки, клони, врабци и кво ли не.


да, аз го сложих вече, обаче вчера гледах сервизната книжка и се изненадах, помислих си че просто предишния собственик го е спестил..

едно време е бил по-чист въздуха :D
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от mitaka21 » 03 Сеп 2014, 17:07

Denmark написа:
maxpower написа:
Denmark написа:възможно ли е колата по default да не е имала филтъра на купето(кола без климатик) дето е отпред под предното стъкло? в сервизната книжка от чисто нова до сега никога не пише да е сменяван?? :shock:

ако не, може ли да е включен в Inspection I или Inspection II и просто когато те са правени да не се налага да се маркират и останалите?

аз купих нов, разглобих и видях, че изобщо няма стар..

може на баща ми също няма по default също без климатик- Германка. Продават се едни конусни филтри които се слагат на самия вентилатор под предното стъкло от към мотора. Малко са скъпички, но е добра инвестиция, че иначе влиза много прах, клечки, клони, врабци и кво ли не.


да, аз го сложих вече, обаче вчера гледах сервизната книжка и се изненадах, помислих си че просто предишния собственик го е спестил..

едно време е бил по-чист въздуха :D


Kъде го сложи? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 14.05.2013
Местоположение: Denmark
Пол: Мъж
Кара: E39 Touring

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от Denmark » 04 Сеп 2014, 0:25

mitaka21 написа:
Denmark написа:
maxpower написа:
Denmark написа:възможно ли е колата по default да не е имала филтъра на купето(кола без климатик) дето е отпред под предното стъкло? в сервизната книжка от чисто нова до сега никога не пише да е сменяван?? :shock:

ако не, може ли да е включен в Inspection I или Inspection II и просто когато те са правени да не се налага да се маркират и останалите?

аз купих нов, разглобих и видях, че изобщо няма стар..

може на баща ми също няма по default също без климатик- Германка. Продават се едни конусни филтри които се слагат на самия вентилатор под предното стъкло от към мотора. Малко са скъпички, но е добра инвестиция, че иначе влиза много прах, клечки, клони, врабци и кво ли не.


да, аз го сложих вече, обаче вчера гледах сервизната книжка и се изненадах, помислих си че просто предишния собственик го е спестил..

едно време е бил по-чист въздуха :D


Kъде го сложи? :)


ми на мястото където го нямаше :lol:

иначе е много завряно и кофти, филтрите са 2 кръгли, които се слагат от двете страни на вентилатора. самите те идват направо с едни пластмаси дето са си надписани за коя страна са, ама се вкарват с малко техника :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от mitaka21 » 04 Сеп 2014, 8:34

Denmark написа:
mitaka21 написа:
Denmark написа:
maxpower написа:
Denmark написа:възможно ли е колата по default да не е имала филтъра на купето(кола без климатик) дето е отпред под предното стъкло? в сервизната книжка от чисто нова до сега никога не пише да е сменяван?? :shock:

ако не, може ли да е включен в Inspection I или Inspection II и просто когато те са правени да не се налага да се маркират и останалите?

аз купих нов, разглобих и видях, че изобщо няма стар..

може на баща ми също няма по default също без климатик- Германка. Продават се едни конусни филтри които се слагат на самия вентилатор под предното стъкло от към мотора. Малко са скъпички, но е добра инвестиция, че иначе влиза много прах, клечки, клони, врабци и кво ли не.


да, аз го сложих вече, обаче вчера гледах сервизната книжка и се изненадах, помислих си че просто предишния собственик го е спестил..

едно време е бил по-чист въздуха :D


Kъде го сложи? :)


ми на мястото където го нямаше :lol:

иначе е много завряно и кофти, филтрите са 2 кръгли, които се слагат от двете страни на вентилатора. самите те идват направо с едни пластмаси дето са си надписани за коя страна са, ама се вкарват с малко техника :mhihi:


Ама сложи от тези кръглите или ? :lol:

И да попитам, някои може ли да ми каже градуси и лифт на валовете на американската м-ка(3.0 и 3.2)? :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M-coupe » 04 Сеп 2014, 11:10

Здравейте колеги. Искам да попитам може ли на е36 само с климатик да се смени с климатроник? И също така ако няма борд (само часовник има на мястото) да се сложи малък борд и да заработи :ok: Тоест дали са ''plug and play''... бях чел някъде, че при е46 мулти волана е точно така :bchug:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 04 Сеп 2014, 11:39

Командването на фаровете как се сваля?
Изображение
Изгоряло е осветлението и не свети. Поправимо ли е или трябва да се търси друга конзола, защото гледам че ги продават.

M-coupe написа:(само часовник има на мястото) да се сложи малък борд и да заработи


Това го направих на моята. Лесно е имаше тема точно за тази конверсия: Часовник - малък борд.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 04 Сеп 2014, 13:01

Управлението на фаровете излиза заедно с решетката която е над него. На таблото точно под врътката за включване на фаровете има дупка с болт в нея (трябва да се наведеш за да го видиш), отвиваш болта и внимателно изтегляш към теб.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 613
Регистриран на: 12.06.2013
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от M-coupe » 04 Сеп 2014, 17:34

А от климатик към климатроник дали става номера :paranoid:
..Bayerische Motoren Werke..
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от b00st » 04 Сеп 2014, 17:59

M-coupe написа:А от климатик към климатроник дали става номера :paranoid:

Като разглобиш половината кола всичко става.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k.milanov » 04 Сеп 2014, 19:43

Благодаря. :yes: Смених крушчицата, беше изгоряла.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 2.03.2010
Пол: Мъж
Кара: квото дойде

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от mambata_943 » 04 Сеп 2014, 20:47

Да питам и аз нещо. Фаровете ми се побъркаха, не мога да ги вдигна с копчето, а се вдигат сами, когато те си пожелаят.. Обаче мога да ги свалям с копчето (ако се вдигнат някога :D ) :dunno:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 21.07.2014
Местоположение: varna
Пол: Мъж
Кара: 316i
Мечтае да кара: bmw E38 750iL v12 alpina

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от k0lio » 05 Сеп 2014, 0:42

Добър вечер на всички.. сега разбрах че съм имал регистрация в този форум ( незнам за какво ми е била ха ха) тъй като от скоро сам собственик на бмв :))))))))))))) Искам да ви попитам какъв е ефекта като се махне стабилизираща щанга отпред? колата е 316и 96г седан 102 или 105hp Днес я карах в сервиз-а и ми казаха че няма как да бъде заварена отново на мястото си както и да е.. какво става с колата без тази щанга опасно ли е да я карам без? ( не разбирам нищо все още от коли... извинявам се ако сам се изказал неправилно) Колата я карам нормално нито се правя на шофьор нито я въртя обикновенно градско каране.. Благодаря ви предварително. :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от kdl » 05 Сеп 2014, 10:55

A защо трябва да се заварява?
Само ст. щанга ли е проблемна или нямаш купе, за което да се захване?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 29.11.2009
Пол: Мъж
Кара: ше BMW E36 318tds Touring
Мечтае да кара: BMW E26
Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от raptorxbg » 06 Сеп 2014, 18:19

Момчета помагайте, че аз направих поредната глупост... на предните колела ми се бяха разбили гумичките на спирачните апарати които играят ролята на втулки или нещо подобно и през тях минават болтовете които държат апарата към колата. Едната ламаринка която държи накладката също я нямаше и накладките бяха изядени под ъгъл, както и дисковете имаха голям ръб вече. Имах под ръка едни дискове с минимален ръб закачени към главината с читави лагери и абс датчици и реших направо да сменя всичко, като си оставясамо стария апарат и му сложа нови гумички. Като разглобих дясната част и тръгнах да изваждам буксата на абс-а забелязах, че някой преди мен я е счупил и закрепил "временно" положението с мнооого изолирбанд. Понеже имам още една катастрофирала кола (от която са въпросните части) отидох и срязах от нея буксата за абс-а с идеята да я наставя на другата кола. И тук направих белята, наставих кабелите, омотах добре с изолирбан докато утре си взема поялника да ги направя като хората. През цялото време ключа беше на таблото в крайно изключено положение. Сглобих колата, запалих и сега абс-а свети постоянно и педала на спирачките лови доста ниско. Ясно ми е, че без диагностика няма да мине номера, но питането ми е дали проблема дойде от това, че срязах кабела на закачен акумулатор, макар и колата да не беле на контакт? И също така дали заради абс-а сега спирачките ми ловят по ниско?
Колкото до въпроса на Огата, имам интеркулер от 318 тда, да го меря ли или те интересува само от големия тдс?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ

Мнение от EnimEn » 06 Сеп 2014, 19:43

вдигни скорост по-голяма от 20 км/ч и ако всичко е наред, лампата ще изгасне
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook