ВАЖНО!отосно трудното палене на топъл тдс!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 07 Мар 2006, 11:19

анджък де :evil:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 24.02.2006

Мнение от Proff » 11 Мар 2006, 11:01

Чувал сам за тази плочка, но можело да не се сменя. Нещо се запилявала и се премествала малко, така че да компенсира центровката. Но за жалост не сам чак къде и как. :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от BateValcho » 13 Мар 2006, 9:15

Значи тази плочка действа и механично? Никой ли не е оправял подобно нешо?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 13 Мар 2006, 9:37

всичко може ако искаш да се отървеш от нея
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 7.02.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от BateValcho » 13 Мар 2006, 15:55

Естествено, че не искам да се отърва от колата - всичко останало си й е супер! Искам да оправя проблема с паленето само. А ако модераторите преценят, че темата се измята вече, могат да заключат темата. Май всеки се оправя сам с проблемите си.
А ако все пак някой мисли, че може да е полезен със съвет - благодаря предварително!

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София

Мнение от transkom » 25 Апр 2006, 22:19

Опа ето ме и мен в тая група трудно пали 325тдс когато е топъл ама тоя проблем май всички го имат и за сега конкретно решение няма
1. все пак смяна на ангренажна верига ми звучи малко глупаво ако греша някой да ме поправи нека се позамислим малко ако се е разтегнала веригата чак до толкова та да не пали би трябвало мотора да загуби динамика когато загрее да не забравяме че има обтегачи на веригата
2. може би реално ми звучи поизхабен акумолатор както знаем той се намира отзад в багажника дългите кабели са предпоставка за голямо съпротивление и от там стартера да гълта тока и някакъв клапан да не пропуска гориво все пак има начин да се пробва например да се подава ток от друг автомобил с кабели отпред на клемата (все още не съм го пробвал все пак го имам от няколко дни)
3. проблеми с дюзи и ГНП-та водят до димене и загуба на динамика на мотора
4. за тази цедка която говори колегата има някаква логика ама не съм сигурен
до тука не видях някой да си е решил проблема а сега и аз да подхвърля няколко причини защо според мен става така
- ако този катализатор е позапушен а той със сигурност е защото на всички нас колите са на по 150-200хил. км когато е загрял стените на керамиката се раздуват и той действа като тапа на мотора
- масло и хидравлични повдигачи забелязвам че на мойта докато върти на стартер лампата за налягане на маслото не гасне изгасва едва когато запали за да се отвори клапан оптимално трябва повдигача да е пълен с масло под налягане но щом лампата не е изгаснала то няма необходимото
това все пак са предположения които не съм доказал още веднъж се извинявам и ако греш моля някой да ме поправи ако на модератора му се струва всичко това тъпо нека да изтрие мнението

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 18.09.2006

Мнение от jy » 06 Окт 2006, 20:38

здравейте!искам да споделя че въпреки че смених ангренажната верига и всичко както си му е реда пробемите с тежкото палене си останаха!сега забелязвам че лампата за зареждане на акумолатора гасне по бавно и докато изгасне са високи оборотите.има ли някаква връзка!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 09 Окт 2006, 21:36

какво имаш предвид като казваш тежко палене.върти яко и не пали.или върти трудно,не пали и после свети лампата на акумулатора
?има значение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от flober » 10 Окт 2006, 11:46

значи преди няколко дни бях в М-кар и там тяхното обяснение за труден старт при толъл двигател бе ,че именно тоз елекртонен блок които се намирал в помпата и бил капсолован когато започнел да се прецакава правели тъка колите и му влиаела точно темепературата от загрелия двигател и ГНП а в даден момента колта преставала да пали без зна4ение топла или студена ,и наи лошото било че не подлежал на ремонт и едва ли не се сменя цялото ГНП зареди това елктронно блкокче

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 13.11.2005
Местоположение: Varna

Мнение от Yulian » 10 Окт 2006, 22:04

Колеги, смених верига и всичко покрай нея, но това трудно палене не се оправи. Искам да питам когато е студена и топла по един и същи начин ли пали, ако няма проблеми колата ? И какво е трудно палене, колко време въртите 5 , 10 сек. или повече ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 17.01.2006

Мнение от NS325TDS » 10 Окт 2006, 22:31

Все си мисля ,че ако може да се направи да подгрява и на горещ двигател-няма да има проблеми...
Свети ли ми подгряването на свещите -от раз...
Не свети ли -голяма ротация :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 24.02.2006

Мнение от Proff » 14 Окт 2006, 7:41

Абе, братче! Пробвай с едно стартово! Като е топла колата закачи и завърти - сигурен съм, че ще запали от раз! Аз така открих, че е от акумулатора! Ефекта при мен беше същия, като при теб! После сложих един нов - Топла 1000 Ач. и вече две години нямам проблем! Пробвай и пиши!

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 3.04.2005
Местоположение: ЛОВЕЧ

Мнение от MOTORSPORT » 23 Окт 2006, 18:40

Приатели проблема е много прост просто слозете температурен датцик от опел и бмвето ше си подгриава и топло и студено и ниама да имате никакви грижи
ЖИВЕЙ ЗА ДА ЯДОСВАШ ДРУГИТЕ!!!!!!!!!!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 29.01.2006
Местоположение: ELHOVO
Пол: Мъж
Кара: F10

Мнение от flober » 23 Окт 2006, 19:01

някои ако може да разясни по подробно за тоз температурен датчик

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1072
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 525d
Мечтае да кара: това ,което кара

Мнение от shnitzera » 23 Окт 2006, 19:25

:idea: говорете де

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook