ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
HowDouWantit написа:kagebista написа:Трябват ми по малки предни спирачни апарати/по тесни навътре от спиците на джантата/. Дисковете и апаратите са от М52б20. Какво мога да ползвам и какво мога да подменя за едни 5мм избутване джантата навън без фланец? Мога ли да запазя дисковете и просто да ползвам - по малки спирачни апарати ако има такива и от какъв модел?
Може да си направиш шайби около 6-7 мм от стари дискове при стругар. Не струва скъпо и ще ти свърши работа. Не вярвам да си намериш по-малки апарати без да влезеш в голямо приллючение.
По принцип става въпрос за едни джанти, които искам да сложа. Интересното е, че при колега със спирачни апарати от 328 няма ядове, а при мен с апарати 320 джантата подпира апарата при спиците.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Няма логика. Предните са еднакви при 320 и 328. Разлика имa отзад единствено..

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Manuel написа:Колеги може ли да ми кажете от къде да поръчам амортисьори Билщайн б4 и до колко мм може да се свали колата сравнение със стоковите?
?
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравейте колеги, търся си е36 318ис или 320и. Какво трябва да гледам, като слаби места на тези двигатели 

..Bayerische Motoren Werke..


Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Най-слабото място при тези коли е предният собственик 

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Manuel написа:Manuel написа:Колеги може ли да ми кажете от къде да поръчам амортисьори Билщайн б4 и до колко мм може да се свали колата сравнение със стоковите?
?
- acidburn-525tds
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 302
- Регистриран на: 22.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d facelift
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Manuel написа:Manuel написа:Manuel написа:Колеги може ли да ми кажете от къде да поръчам амортисьори Билщайн б4 и до колко мм може да се свали колата сравнение със стоковите?
?
http://www.bilstein-bg.com/importers.html
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Б4 не са спортни, та да може да се свали повече. Дори Б6, които са спортни, не са скъсени
Down to which lowering level can I go with BILSTEIN B6 sports shock absorbers (not shortened) in conjunction with shorter springs?
Down to 30mm.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
liloff написа:Най-слабото място при тези коли е предният собственик
От този факт няма как да се избяга, все пак са на близо 20 години тези коли и се карат предимно от мои набори



..Bayerische Motoren Werke..


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
M-coupe написа:liloff написа:Най-слабото място при тези коли е предният собственик
От този факт няма как да се избяга, все пак са на близо 20 години тези коли и се карат предимно от мои набориИнтересува ме дали имат често срещани проблеми с двигателя и окачването. И кой от тези двигатели е по-добър избор за студент със ограничен бюджет (в последствие на колата ще и се монтира ГИ или АГУ). Някъде бях чел, че на иес-ката може да се сложи обикновена газ, а на 20-ката задължително трябва да е ГИ
Някой може ли да ми разясни малко как стоят нещата с газта, защото не ми се дават 50% от цената на колата за газ
Това вероятно си го чул във връзка с металните колектори на ИС-а, срещу пластмасови на 6-така. Но и двете са пълен инжекцион, което прави обикновената газова компромис.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
На ис-а колекторите са здрави, обаче дебитомерите мноо готино се взривяват
Слушай за необичайни шумове, мери компресия и това е. Вземи си шестак, че поне звук има.

- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
HowDouWantit написа:Колеги на диагностиката ми излезе грешка която ми е малко мътна ,някой може ли да внесе малко информация?
Грешката гласи - Грешка захранващ блок/модул![]()
Причината за диагностиката е ,че колата не иска да запали - при въртене на стартер на живите данни на датчик колянов вал вика - 7280 оборота в минута.
Имат ли нещо общо двете неща или?

п.п. Вероятно утре ще пробвам с нов датчик за проба и ще споделя инфо дали е имало отношение към НЕ паленето ...
Сваляхме свещите ,бяха в гориво - изчистихме ги. Искра на свещите има ,но гърми в изпускателните колектори. Препуква ,някой път за момент пали ,но не заработва както трябва ,а седмица по рано колата си палеше като слънце със абсолютно същата конфигурация. Без каквито и да било промени ..

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Какво мислите за тази http://www.cars.bg/c737153 

..Bayerische Motoren Werke..


- HowDouWantit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 362
- Регистриран на: 28.10.2008
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Да допълня и да обновя инфото към горния пост. Грешката на диагностиката е захранване контролен модул - няма захранване на компа вероятно? Може ли някой да ме ориентира къде да търся проблема?
Премерих и между първи и втори пин на датчика на коляновия вал - стойността която ми показа е 523 ома.. няколко пъти го мерих все това изкарва.. Някакви идеи?
Премерих и между първи и втори пин на датчика на коляновия вал - стойността която ми показа е 523 ома.. няколко пъти го мерих все това изкарва.. Някакви идеи?

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
на м52б2* моторите какъв е диаметъра на маркуча който отвежда от главата маслените изпарения към филтъра? Ако някой го е замервал или сменял да сподели : )
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани