m50b25 проблем с празен ход
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: m50b25 проблем с празен ход
Тоя дето отива към филтърната кутия май е за оня клапан дето следи температурата и пуска антифриз към дросела за да не се обледява клапата. 

- NORX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с 200 и пак е малко
- Мечтае да кара: драгстерите да плачат
Re: m50b25 проблем с празен ход
Здравейте отново ! Проблема все още не е решен. Забелязах ,че когато не карам колата ден-два и винаги пали от 3тия път. Стартера си върти нормално, но не пали . Когато запали един път след това няма проблеми докато не я оставя пак за няколко дни. Започвам да си мисля за температурен датчик и за "аванс", понеже колата е имала обикновена газ (която не съм махнал все още). Възможно ли е тези неща да са причина за отвратителното тресене на празен ход и нестабилната работа на мотора.. ?
- NORX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с 200 и пак е малко
- Мечтае да кара: драгстерите да плачат
Re: m50b25 проблем с празен ход
Трябва да се види налягането на горивото,дали е в норма.Мисля че на този мотор беше 3.5 бара.Дебита на помпата също.Май беше около 1000куб.см за 30 секунди при разкачен маркуч в мензура.Това че пали трудно след два-три дни,а е нормално при по-кратък интервал трябва да се провери къде отива горивото.Обратно в резервоара или в цилиндрите,а не е изключено и по трасето между двете.Значи ако е обратно в резервоара помпата не държи налягане.Проверява се като преди да стартираш мотора за севте, да извадиш релето на помпата и окъсиш клемите така че да работи помпата.Ако запали от раз е помпата ако не,релето обратно и забравяш за помпата.Провери и дали има някаква миризма на бензин отнякъде.Изкарай щеката на маслото и провери дали мирише самото масло на бензин.Ако мирише,явно имаш пропускаща дюза.Изкарай и маркучлето за подналягането на регулатора на налягането на горивото и виж дали не капе бензин оттам.Понякога мембраната там се пука.Засега толкова,ако всичко е наред ще пробваме и другите системи на мотора.
- NORX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с 200 и пак е малко
- Мечтае да кара: драгстерите да плачат
Re: m50b25 проблем с празен ход
Benord написа:Трябва да се види налягането на горивото,дали е в норма.Мисля че на този мотор беше 3.5 бара.Дебита на помпата също.Май беше около 1000куб.см за 30 секунди при разкачен маркуч в мензура.Това че пали трудно след два-три дни,а е нормално при по-кратък интервал трябва да се провери къде отива горивото.Обратно в резервоара или в цилиндрите,а не е изключено и по трасето между двете.Значи ако е обратно в резервоара помпата не държи налягане.Проверява се като преди да стартираш мотора за севте, да извадиш релето на помпата и окъсиш клемите така че да работи помпата.Ако запали от раз е помпата ако не,релето обратно и забравяш за помпата.Провери и дали има някаква миризма на бензин отнякъде.Изкарай щеката на маслото и провери дали мирише самото масло на бензин.Ако мирише,явно имаш пропускаща дюза.Изкарай и маркучлето за подналягането на регулатора на налягането на горивото и виж дали не капе бензин оттам.Понякога мембраната там се пука.Засега толкова,ако всичко е наред ще пробваме и другите системи на мотора.
Мерси за отговора колега утре ще опитам , но първо да те питам
кои 2 клеми да окъся на релето (мисля , че са 5 общо)
кое е маркучето за подналягане на на регулатора
дюзите съм ги закачал на стенд и са добре
Ако помпата не държи налягане от това ли играят оборотите и са ниски ?
Re: m50b25 проблем с празен ход
1. 87b и 30.Или средната централно напред крайна,най-далечна от теб и отляво средна.Това на първото реле под втория капак.Тел,остри клещи,кламер,уред и т.н.Чува се добре като заработи.
2. Маркучлето е едно черно гумено нещо дето излиза или е хванато за регулатора на налягането на горивото.Друго там няма.Само е мушнато в него и няма скоби.Дърпаш и това е.Регулатора е най-в дъното и отдолу на бензиновата рейката,която е под корите на мотора обаче.
3. Не! От това не пали от раз.Но запушен горивен филтър бърка и оборотите.
2. Маркучлето е едно черно гумено нещо дето излиза или е хванато за регулатора на налягането на горивото.Друго там няма.Само е мушнато в него и няма скоби.Дърпаш и това е.Регулатора е най-в дъното и отдолу на бензиновата рейката,която е под корите на мотора обаче.
3. Не! От това не пали от раз.Но запушен горивен филтър бърка и оборотите.
- NORX
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 22.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с 200 и пак е малко
- Мечтае да кара: драгстерите да плачат
Re: m50b25 проблем с празен ход
И проблема е решен. Оказа се, че са заминали опръстените на дюзите и от там смучело въздух. Сега мотора работи много добре на празен ход и не прекъсва. ( все още понякога претриса и предполагам от някъде другаде смуче но много малко)
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани