ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- mambata_943
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: квото дойде
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
rhase написа:mambata_943 написа:м50б20 прекъсва доста, обаче прекъсва само на газ, на бензин няма никакъв проблем. Казаха ми, че е или от свещите,бобини или нещо друго.. Смених свещите с такива препоръчани за тоя мотор, обаче проблема си остана, сега са наред бобините, ама те как се проверяват? На диагностика ще излезе ли нещо или ще трябва да ги свалят и там майсторите да си ги гледат нещо ли, не знам ? И някакви други предложения от какво може да е ? Който и да питам, всеки ми вика да не ходя при газаджиите изобщо, работата била друга.. С гозов инжекцион е колата
Щом на бензин нямаш никаква промяна в работата при кой друг да ходиш освен газаджии. При положение, че сам не можеш да локализираш проблема е добре да погледнат дюзи, мембрани, вакуми, клапан, маса - абе всичко. Прекъсването влияе ли се от температурата на антифриза, прегледа ли има ли антифриз, обезвъздушена ли е както трябва колата ?
Ами забелязал съм, че като е студена прекъсва по малко, но все пак прекъсва, антифриз има и е обезвъздушена. Вчера покарах 400-450 км на бензин и забелязах, че ми дава по висок разход с около 2 литра и не може да върви с минимална газ и чат пат има минимално прекъсване .. примерно закова я на 100 км/ч и по някое време заглъхва и като подам повечко газ, да достигне 120-130 се оправя


Мaлко едит... колaтa взе и нa бензин дa прекъсвa нa убивaне

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги искам да минавам от парното с врътките към дигитален климатроник да попитам какво трябва точно да сваля от колата донор управлението и цялото прасе и има ли някакви модули нещо преправя ли се? Ако може да ми обясните какво ми трябва. Мерси. И да попитам искам да я сваля примерно 60/40 окачване ще стане ли със стоковия амортисьор и такива пружини или трябва и амортисьорите да сменя. Мерси
- k.milanov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Manuel написа: искам да я сваля примерно 60/40 окачване ще стане ли със стоковия амортисьор
Имаше някакъв максимум за стоковите амортесьори колко по-ниски пружини може да им се сложат, но не мога да си спомня колко беше.

- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1670
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
40 им е границата май
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Manuel написа:Колеги искам да минавам от парното с врътките към дигитален климатроник да попитам какво трябва точно да сваля от колата донор
От купето :
- Управление
- Прасе (със всичките датчици, буксички, кабелчета и най-важно малкия дренажен маркуч)
- Таралеж
- Централна духалка
- въздуховоди за краката на шофьора и пасажера
- корите под волана и жабката, където влизат въздуховодите.
От коша:
- Компресор
- Стойка
- Тръби - големите и малките
- Изпарител
- Тампони на изпарителя
- Eл.перка
- Радиатор с датчик
- Пластмаси около радиатора
- металната маска, която се захваща за гредите зад бронята ( много зависи от вида на ел.перката дето ще вземеш)
- Обтегач
Нещата,които взимаш само за модел и трябва да купиш нови:
- Дехидратор (~60 лв)
- Филтър за купе (~20 лв)
- Ремък (~25 лв)
- Ролка за обтегача (~25 лв)
Естествено, си взимаш и целия наличен крепеж.
Вероятно има още някакви дреболии, за които не се сещам в момента.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- levskifans
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 1.12.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d (150)
- Мечтае да кара: е30 M3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
levskifans написа:Как се сваля мокета, искам да го изпера и да го съживя с боя.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Как да се сваля... изхвърляш целият салон, вадиш корите на праговете и ги начупваш, после сваляш централната конзола, реже се едно парче от мокета до педалите и парното, за да може да излезе и си създаваш работа за 2 месеца.
Вариант 2:
Сваляш салона, отиваш на доверена автомивка, пере се докато е на колата, изсъхва.... после ако искаш го боядисвай (макар че нямам представа как ще се получи и с какво ще го боядисаш), и просто си сложи обратно седалките.
Ужасно много работа е да се свали мокета като хората.
... да се изскубне от колата е по-постижимо, но едва ли търсиш точно този ефект
Вариант 2:
Сваляш салона, отиваш на доверена автомивка, пере се докато е на колата, изсъхва.... после ако искаш го боядисвай (макар че нямам представа как ще се получи и с какво ще го боядисаш), и просто си сложи обратно седалките.
Ужасно много работа е да се свали мокета като хората.
... да се изскубне от колата е по-постижимо, но едва ли търсиш точно този ефект

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:Manuel написа:Колеги искам да минавам от парното с врътките към дигитален климатроник да попитам какво трябва точно да сваля от колата донор
От купето :
- Управление
- Прасе (със всичките датчици, буксички, кабелчета и най-важно малкия дренажен маркуч)
- Таралеж
- Централна духалка
- въздуховоди за краката на шофьора и пасажера
- корите под волана и жабката, където влизат въздуховодите.
От коша:
- Компресор
- Стойка
- Тръби - големите и малките
- Изпарител
- Тампони на изпарителя
- Eл.перка
- Радиатор с датчик
- Пластмаси около радиатора
- металната маска, която се захваща за гредите зад бронята ( много зависи от вида на ел.перката дето ще вземеш)
- Обтегач
Нещата,които взимаш само за модел и трябва да купиш нови:
- Дехидратор (~60 лв)
- Филтър за купе (~20 лв)
- Ремък (~25 лв)
- Ролка за обтегача (~25 лв)
Естествено, си взимаш и целия наличен крепеж.
Вероятно има още някакви дреболии, за които не се сещам в момента.
Мести колега, но не съм писал правилно с връх ли те съм но имам климатик, та исках да знам дали климат то била ще час не и какво трябва да купя за тази цел. Мерси
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Manuel написа:Мести колега, но не съм писал правилно с връх ли те съм но имам климатик, та исках да знам дали климат то била ще час не и какво трябва да купя за тази цел. Мерси



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Аутокорект на глупав андроид.
Мерси колега, но не съм писал правилно: с врътките съм, но имам климатик, та исках да знам дали климатроника ще пасне и какво трябва да купя за тази цел. Мерси
Мерси колега, но не съм писал правилно: с врътките съм, но имам климатик, та исках да знам дали климатроника ще пасне и какво трябва да купя за тази цел. Мерси

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
liloff написа:Аутокорект на глупав андроид.
Мерси колега, но не съм писал правилно: с врътките съм, но имам климатик, та исках да знам дали климатроника ще пасне и какво трябва да купя за тази цел. Мерси
Да това исках да напиша, мерси наистина е глупав андроида.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Manuel написа:liloff написа:Аутокорект на глупав андроид.
Мерси колега, но не съм писал правилно: с врътките съм, но имам климатик, та исках да знам дали климатроника ще пасне и какво трябва да купя за тази цел. Мерси
Да това исках да напиша, мерси наистина е глупав андроида.
Има темички из форума. Разтърси се



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- JoroM43
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 4.07.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колеги да попитам за мнение - получи се теч на масло от долу (м43) и ходих до сервиз да погледнат
В сервиза ме увериха че има теч от: семеринг колянов вал , гарнитура картер , О-пръстен между блок и където е филтъра на маслото , и капак на веригата.... ама на мене не ми се вярва че избива от 4 места едновременно та да попитам и тук , колата съм я взел без течове но не беше карана 3-4 месеца , карал съм 2500 км до сега (за месец и половина някаде) , сложил съм масло 10-40 на БМВ с ясен произход и винаги е седяло много малко под максимума , колата имаше проблем с загряването поради въздух в системата но не е прегрявана никога , не е седяла на прекъсвач, маслото не е било над максимума, та се чудя дали от този сервиз са прави - казват че просто им било дошло времето, гарнитурите са евтини а работата е много, и да препоръчате сервиз или човек в софия който ще направи смяната на гарнитурите качествено защото разбрах че се свалят ремъците отпред и доста други неща
В сервиза ме увериха че има теч от: семеринг колянов вал , гарнитура картер , О-пръстен между блок и където е филтъра на маслото , и капак на веригата.... ама на мене не ми се вярва че избива от 4 места едновременно та да попитам и тук , колата съм я взел без течове но не беше карана 3-4 месеца , карал съм 2500 км до сега (за месец и половина някаде) , сложил съм масло 10-40 на БМВ с ясен произход и винаги е седяло много малко под максимума , колата имаше проблем с загряването поради въздух в системата но не е прегрявана никога , не е седяла на прекъсвач, маслото не е било над максимума, та се чудя дали от този сервиз са прави - казват че просто им било дошло времето, гарнитурите са евтини а работата е много, и да препоръчате сервиз или човек в софия който ще направи смяната на гарнитурите качествено защото разбрах че се свалят ремъците отпред и доста други неща
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Mалко вероятно баш от всичките.
Аз бих изключил гарнитура на картер и на верига.
Семеринга на коляновия вал е по-възможно.
И най-много внимание бих обърнал на връзката м/у конзолата на масления филтър и блока.
Там са клапан, 2 пръстена и гарнитура (При М43 трябва да провериш точно парт номерата, но не би трябвало да е различно). Сменят се всички накуп, само с оригинални.
И може само от там да ти е текло и да омазва и другите места.
Аз бих изключил гарнитура на картер и на верига.
Семеринга на коляновия вал е по-възможно.
И най-много внимание бих обърнал на връзката м/у конзолата на масления филтър и блока.
Там са клапан, 2 пръстена и гарнитура (При М43 трябва да провериш точно парт номерата, но не би трябвало да е различно). Сменят се всички накуп, само с оригинални.
И може само от там да ти е текло и да омазва и другите места.
- mambata_943
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: квото дойде
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
някой може ли дa ми кaже колко пaри е еднa спирaчнa помпa от Дaру, зa 320-скa, aко имa знaчение..
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани