Виско или ел. перка е по-добре ...

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 113
Регистриран на: 27.09.2010
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: 535d F10
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от bong_666 » 09 Авг 2014, 11:34

И аз съм твърдо "за" виско. Охлаждането е много важно за добрата работа на един двигател, а всеки двигател има различна температурна работа, и както казват и другите колеги, щом инженера е решил да е с виско, значи това е най доброто за двигателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от Elesar74 » 13 Авг 2014, 15:35

Z3Ro* написа:Това за "без турбина" беше малко метафорично, ама карай...
А за всеки, който си мисли, че няма разлика при зацепено и не- виско, има един прост тест с хронометър и даване на газ. И по този въпрос винаги съм готов за залози... :ok:


"Метафората" се изразяваше в спукан маркуч за вакуума на турбината. Предполагам, знаеш какво значи. Пиша в темата само заради това. Мен секунди и хронометри не ме интересуват. Искам като дам газ да върви. И тя върви, засега. Толкова. Модове по охлаждането със съмнителен ефект, мерси. Виското го чувам доста рядко, а като го чуя не виждам никаква промяна в поведението на колата, ни като ускорение, ни нищо. Ма може да съм нечувствителен, знам ли. Ако исках да съм рацер или да ме интересуват секундите, щях да си купя М5, но както разбрах и тя била с виско....
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 15.08.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 02

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от Mamar4o » 13 Авг 2014, 16:45

Elesar74 написа:
Z3Ro* написа:Това за "без турбина" беше малко метафорично, ама карай...
А за всеки, който си мисли, че няма разлика при зацепено и не- виско, има един прост тест с хронометър и даване на газ. И по този въпрос винаги съм готов за залози... :ok:


"Метафората" се изразяваше в спукан маркуч за вакуума на турбината. Предполагам, знаеш какво значи. Пиша в темата само заради това. Мен секунди и хронометри не ме интересуват. Искам като дам газ да върви. И тя върви, засега. Толкова. Модове по охлаждането със съмнителен ефект, мерси. Виското го чувам доста рядко, а като го чуя не виждам никаква промяна в поведението на колата, ни като ускорение, ни нищо. Ма може да съм нечувствителен, знам ли. Ако исках да съм рацер или да ме интересуват секундите, щях да си купя М5, но както разбрах и тя била с виско....


Същата кола и аз съм на твоето мнение,много рядко го чувам и не усещам колата да става по-мудна :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 28.01.2014
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW 530d e39

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от mermenkov » 13 Авг 2014, 16:53

Мойто виско е на има няма 1 месец. Честно казано сега лятото го чувам редовно (според мен зависи и от стила на каране), но разлика във вървежа няма.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 7.01.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от Нено Б. » 13 Авг 2014, 17:26

Омегата я направих с ел.перка с ключ от таблото (беше с датчик и реле, ама го разкарах)
ама там е друго след толкова модове, там като карам съм свикнал да следя всички уреди
и принципно на е39-ката няма да направя тази магария, щом така са го преценили от завода
rwd фен

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от Elesar74 » 13 Авг 2014, 22:06

Колега, разбирам да си на състезание някакво, да следиш показателни някакви по таблото, индикатори, да. Но да излезеш да си караш колата за кеф и да следиш разни температури и нам' си още какво по борда, таблото или другаде.... това не е работа, не е кеф, нищо не е.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 7.01.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Омега А '86; E53 3.0d '06

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от Нено Б. » 14 Авг 2014, 9:38

да, ти принципно си напълно прав
:OT: само че тя заради намалена горивна камера загрява като луда и 100С ги прави на първия светофар
и така един път чакай, чакай да се включи тази перка и радиатора (или съединение, не помня) изби. Датчика нещо беше издал багажа и не включи перката. родихме на пътя
и оттогава реших аз да командвам парада и си включвам и изключвам перката, и съм спокоен
та оттам ми идва и кефа 8)

това само в града, извънградско от струята не грее (сложих й радиатор от 525тдс-дооста по-широк от опелския)
rwd фен


Аватар
Мнения: 579
Регистриран на: 21.08.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: бавно
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от snaiperist0 » 20 Авг 2014, 0:20

snaiperist0 написа:Добре , а ако виското е зацепено умишлено или не постоянно с мотора проблем ли е да се кара или не ? мен ми се струва перфектно на вид , но си шуми и работи постоянно не съм го виждал да изключва :conf:


:dunno:
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от doomy525 » 20 Авг 2014, 1:18

Не е хубаво от гледна точка на работата на мотора и частично откъм разхода на гориво :)
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 23.11.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 04'330CD coupe and 91'318is
Мечтае да кара: 320is
Детайли за колата: много убава :D

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от joreto330 » 07 Апр 2015, 6:51

Колеги незнам колко от вас са достигали до това да им зацепи виското или да загрее така че да започне да охлажда , От личен опит ще споделя колата е (330цд, 204кс ) зацепи ми виското прецака се и го свалих разликата беше много осезаема представете си да набирате с ремарке и без така че който ми каже че виското не товари може да му пожелая приятен ден а колкото до инжинерната мисъл да бмв е по скоро издънка и недоработка ако някой преди е махал и преправял от виско към електрическа нека сподели защото аз трърдо ще мина на ел. перчатка :Д
На един мъж,конски сили и женски цици все са му малко!

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от zAcK » 07 Апр 2015, 8:23

joreto330 написа:Колеги незнам колко от вас са достигали до това да им зацепи виското или да загрее така че да започне да охлажда ,
От личен опит ще споделя колата е (330цд, 204кс ) зацепи ми виското прецака се и го свалих разликата беше много осезаема представете
си да набирате с ремарке и без така че който ми каже че виското не товари може да му пожелая приятен ден а колкото до инжинерната мисъл
да бмв е по скоро издънка и недоработка ако някой преди е махал и преправял от виско към електрическа нека сподели защото аз трърдо ще мина на ел. перчатка :Д


По-добре се научи да пишеш на български нормално и тогава ни обяснявай за инженерите на BMW, че се дънят и не разбират!!!
Даже не знаеш как се пише инженер, изсрал си някакво лайно под формата на ужасно дълго изречение, без грам пунктуация и си мислиш, че си голям играч?
Честно казано, заради такива като теб, мнението за шофьорите на BMW не е положително! Не зная модераторите къде са, може би не са го видели,
но подобни простотии като твоята, трябва да се трият на момента! Нито си написал нещо стойностно за форума и потребителите,
нито си положил някакъв труд, да напишеш простотиите си, както трябва!!!

P.S. И още нещо, г-н инжИнер! Направи си труда и провери, колко и какви автомобили са с виско!!!
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 323
Регистриран на: 25.12.2013
Местоположение: Трявна
Пол: Мъж
Кара: 540i M
Детайли за колата: С бебе в колата...

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от larry_boy » 08 Апр 2015, 14:14

zAcK Пак е с голямата лопата :mhihi: :mhihi:

Ако на някой не му работи коректно виско-патрона едва ли проблема е в немските инженери.

За 19000 км. моят е зацепвал на 100% само веднъж. След продължителна и усилена работа на мотора,на място, с цел търсене проблем на охладителната система. Основните набедени бяха виското и помпата, но в последствие се оказа електрическата перка. Моят автомобил (а предполагам и другите работещи коректно) се охлажда предимно от електрическата перка и насрещната струя на въздуха.

Не бих тръгнал да си връзвам здрав пръст с излишни подобрения, при положение, че виско-патрона е едни сто, сто и двайсе кинта.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от Владо » 09 Апр 2015, 3:53

Направо се чудя защо стои още тази тема... а на 200 кс да усетиш виското на педала, причината не е в него, а в "200-те"... "постоянното зацепване" на виско е друга, но също толкова непонятна за мен идея :banghead:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от stenlipk » 27 Апр 2015, 17:36

Колеги,възможно ли е когато колата е на 100-тина градуса(виското върти по-бързо) колата в ниските да е по-тромава отколкото когато е на 80 градуса да кажем?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Виско или ел. перка е по-добре ...

Мнение от ares2 » 27 Апр 2015, 20:46

като се пусне ел перката + онази на климатика и ако нямаше демферчена шайбата ще се види дали не товари мотора..
да не се окаже, че алтернатора стяга повече от виското..
а чак да пада толкова мощноста..
М42 ми е с почти винаги зацепено дефектирало виско .. мощноста си е там.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook