Картерна Вентилация725 TDS
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- koki_e34
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 1.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520I
Картерна Вентилация725 TDS
Здравейте колеги,
от скоро съм в групата.
Колата е 725тдс (143 коня).
Днеска докато си почиствах в двигателния отсег забелязах,че маркуча за картерната вентилация/картерните газове е изкаран под купето.Не ми пречи,но ми направи впечатление,че колата в спряло положение (особенно вечер на фарове) си личи как газовете/вентилация "бълва" и излиза от под купето
Решил съм да си правя съд,в който да се събира,вместо да излизат под купето.
Въпроса сега ми е....
Съдът трябва да има вход за маркуча с газове и примерно един филтър на него с цел излизане/изпарение на газовете които влизат и се събират вътре,или налягането е минимално и може съдът да е затворен и само да се събират в него изпарения ?
Мерси предварително за помоща
от скоро съм в групата.
Колата е 725тдс (143 коня).
Днеска докато си почиствах в двигателния отсег забелязах,че маркуча за картерната вентилация/картерните газове е изкаран под купето.Не ми пречи,но ми направи впечатление,че колата в спряло положение (особенно вечер на фарове) си личи как газовете/вентилация "бълва" и излиза от под купето


Решил съм да си правя съд,в който да се събира,вместо да излизат под купето.
Въпроса сега ми е....
Съдът трябва да има вход за маркуча с газове и примерно един филтър на него с цел излизане/изпарение на газовете които влизат и се събират вътре,или налягането е минимално и може съдът да е затворен и само да се събират в него изпарения ?
Мерси предварително за помоща



- Sportakus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 1.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Х5, Е46 330 XI
- Мечтае да кара: X6
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: Картерна Вентилация725 TDS
ТДС-ът няма филтър за картерни газове и маркучът директно се свързва преди турбото. Изкарването на газовете извън двигателя се прави с цел да не се цапа пълнителната система (интеркулер, въздуховоди, колектори) и да се подобри гориво-въздушната смес, с което може би се вдига мако мощността и икономичността. Аз дколкото съм виждал картерните газове нямат високо налягане (или поне на празен ход е така). Не става ясно какво точно искаш да направиш с този съд. С или без него все ще си пуши. Ако искаш да не пуши трябва да свържеш системата отново както си е била. Ако запушиш вентилирането на картерните газое ще се прецака двигателя.
- koki_e34
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 1.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520I
Re: Картерна Вентилация725 TDS
emo_ch написа: маркучът директно се свързва преди турбото
Колега можеш ли да ми покажеш където точно се свързва ?


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Картерна Вентилация725 TDS
emo_ch написа:ТДС-ът няма филтър за картерни газове и маркучът директно се свързва преди турбото. Изкарването на газовете извън двигателя се прави с цел да не се цапа пълнителната система (интеркулер, въздуховоди, колектори) и да се подобри гориво-въздушната смес, с което може би се вдига мако мощността и икономичността. Аз дколкото съм виждал картерните газове нямат високо налягане (или поне на празен ход е така). Не става ясно какво точно искаш да направиш с този съд. С или без него все ще си пуши. Ако искаш да не пуши трябва да свържеш системата отново както си е била. Ако запушиш вентилирането на картерните газое ще се прецака двигателя.
По принцип съда може да се направи с филтриращи елементи в него и маслото от картерните газове да се задържи в доста голяма степен.
Но както казваш няма начин да се направи затворен съд- налягането не е голямо, но ще стане, ако вентилацията на картерните газове се затвори.


На №11 тънкият маркуч е за вентилация на картерните газове. Би трябвало, ако маркуча, който е сега за картерната вентилация, се вкара в щуцера на №11, да се възстанови, оригиналната картерна вентилация, освен ако преобразуванията са от непоправимо естество.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Картерна Вентилация725 TDS
има ойл катч в капака на клапаните! изкарали са маркуча, защото е задръстен и избива масло отвсякъде!
свали капак клапани, отвътре ще видиш едни малки болтчета, махаш ги и вадиш мрежата и един пластмасов клапан.
чистиш всичко и събираш........
свали капак клапани, отвътре ще видиш едни малки болтчета, махаш ги и вадиш мрежата и един пластмасов клапан.
чистиш всичко и събираш........

Re: Картерна Вентилация725 TDS
Ако реша да изолирам картерните газове въпросният маркуч номер 11 трябва да се запуши предполагам?
- emo_ch
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: 9.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725tds
Re: Картерна Вентилация725 TDS
Да, трябва да го запушиш откъм турбото. Откъм капака на клапаните трябва да изведеш маркуч, който да излиза някъде под колата.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: Картерна Вентилация725 TDS
и когато е задръстена мрежата в капака на клапаните, то си избива от другаде...

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани