Проблем с 2.5 тдс
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Любо /ba1_hu1/
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 tds Touring
- Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >
Проблем с 2.5 тдс
Здравейте колеги, преди да ме нахраните изчетете цялото описание на проблема 
Шофирам е36 2.5 тдс , преминавам лек спящ полицай. Колата изгасва, премигва лапмата на дюзата. Опитвам още докато съм в движение да я запаля, но без ефект. В последствие колата спира. Опитвам да завъртя на стартер, но абсолютно никаква реакция на стартера - дори не цъкна. Всичко по таблото свети нормално, клемите са ОК, масата на двигателя също, масите на дюзите също. Абе тоци да искаш. Колата на скорост също не реагира да запали.
Давайте предложения
Имам съмнения дали ключа не се подиграва с мен и не ме пуска на море. Централното работи от дистанция, алармата също. 

Шофирам е36 2.5 тдс , преминавам лек спящ полицай. Колата изгасва, премигва лапмата на дюзата. Опитвам още докато съм в движение да я запаля, но без ефект. В последствие колата спира. Опитвам да завъртя на стартер, но абсолютно никаква реакция на стартера - дори не цъкна. Всичко по таблото свети нормално, клемите са ОК, масата на двигателя също, масите на дюзите също. Абе тоци да искаш. Колата на скорост също не реагира да запали.
Давайте предложения


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с 2.5 тдс
Изчетох внимателно и съм готов да ти сипя с петлитровия черпак, но преди това нека да изясним нещо, по-скоро няколко неща:
коя година е колата?
има ли имобилайзер?
алармата заводска ли е или е слагана допълнително?
ако е слагана допълнително, има ли в нея вграден модул "имобилайзер"?
Ако не успееш да ми отговориш на въпросите и не стигнеш до морето, обади се да ти пратя буркан с морска вода и пясък от Бургаския плаж.
коя година е колата?
има ли имобилайзер?
алармата заводска ли е или е слагана допълнително?
ако е слагана допълнително, има ли в нея вграден модул "имобилайзер"?
Ако не успееш да ми отговориш на въпросите и не стигнеш до морето, обади се да ти пратя буркан с морска вода и пясък от Бургаския плаж.
Последна промяна stony1 на 02 Яну 2015, 23:45, променена общо 1 път
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: Проблем с 2.5 тдс
Насади в купето 2.8 бензин и всичко ще се оправи
Аз докато си напиша романа с подобен проблем stony1 ме изпревари. Като за начало ако имаш резервен ключ пробвай да запалиш с него. При мен проклетия чип се беше разместил и отишъл по-назад (не съм с оригинален ключ, а с аларма с ключ имитация на този на е39) и нямаше никакъв ток към стартера.

Аз докато си напиша романа с подобен проблем stony1 ме изпревари. Като за начало ако имаш резервен ключ пробвай да запалиш с него. При мен проклетия чип се беше разместил и отишъл по-назад (не съм с оригинален ключ, а с аларма с ключ имитация на този на е39) и нямаше никакъв ток към стартера.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем с 2.5 тдс
Давам като идея , при мен го правеше , но се оказа от алармата - блокировката правеше някакви вьртели и палеше когато си иска . Алармата е слагана допьлнително / VIPER / и като я махнах / блокировката / няма проблеми . Ако си слагал аларма наскоро - това е като вариант , ако не си причината е някаде другаде 

- Любо /ba1_hu1/
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325 tds Touring
- Детайли за колата: < Дълга печка със собствено мнение >
Re: Проблем с 2.5 тдс
raptorxbg написа:Насади в купето 2.8 бензин и всичко ще се оправи![]()
Аз докато си напиша романа с подобен проблем stony1 ме изпревари. Като за начало ако имаш резервен ключ пробвай да запалиш с него. При мен проклетия чип се беше разместил и отишъл по-назад (не съм с оригинален ключ, а с аларма с ключ имитация на този на е39) и нямаше никакъв ток към стартера.
Колега, то това е най-лесно ама дизелче ми се кара братче

Колата е 96-та година с оригинална аларма и оригиналния ключ. Имобилайзер има кочинката. До тук всички май са на мнение


ПП: След малко ще слезна с мултицета да видя дали има ток към стартера всъщност



Re: Проблем с 2.5 тдс
А според мен не е в ключа причината, защото ако има проблем по линията транспондер (чип) - имобилайзер (EWS) двигателят пали за секунда и веднага гасне, като целта е да се покаже точно това, че всичко е ОК по системите, но нещо в комуникацията между ключа и имото не е наред. Още повече колегата е написал, че е опитал да запали веднага след изгасването, докато колата е била още в движение, а в тази ситуация имобилайзерът не "търси" чипа в ключа... Някъде другаде е заровено кучето!
- bong_666
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 113
- Регистриран на: 27.09.2010
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: 535d F10
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: Проблем с 2.5 тдс
Аз когато си правех експерименти с чипа на имобилайзера, колата въобще не палеше а признаци от стартера никакви, иначе и при мен ток да те залее. В последствие установих че трябва да е точно на определеното му място в кутийката, нито по-напред, нито по-назад. Май по всичко личи, че проблема е в имобилайзера, в движение може да му е блокирал гнп-то, в последствие и стартера и няма палене. Пробвай да свържеш "+" и "-" на буксата на имобилайзера и ще разбереш дали е от него, или за най добре една диагностика направи и така.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с 2.5 тдс
Колега, я провери номер 12 от линка: http://2009.bmwfans.info/parts/catalog/ ... rt_diesel/
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани