Откачен кабел под въздушния колектор
Модератор: Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
Това чудо ако е наред нормално ли е да се чува съскане при каране, понеже съм без климатик но не ми издържаха нервите и го запуших 

Всички пътища водят към НАДИН 

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
sixstraight написа:Това чудо ако е наред нормално ли е да се чува съскане при каране, понеже съм без климатик но не ми издържаха нервите и го запуших
Е, чак да влияе на нервите не е нормално



Без тая функция на обдухване на сензорите чрез вакуума, практически терморегулаторът в управлението не получава коректни данни за интериорната температура. И т.н. от някои "термотроник" вече не е такъв.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
А това ако работи правилно е няма такава готина раЛта ..
То оттам клапаните също получават акъл ...
То цялото парно си има комп, да я вземат рогатите ...
После имало Мерц и нам там кво !?
По какво да се сравняват не ми е ясно ?!
То оттам клапаните също получават акъл ...
То цялото парно си има комп, да я вземат рогатите ...
После имало Мерц и нам там кво !?
По какво да се сравняват не ми е ясно ?!

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
Мда, у нашта марка ни климатика е прост климатик, ни парното - просто парно
. При отоплителите "акълът" си е в управлението, крайната букса вдясно е за това. При климатичните управления там е сензорът с елперка, който замества тези /вакуумните/ за които говорим.

Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
The Heartlistener написа:sixstraight написа:Това чудо ако е наред нормално ли е да се чува съскане при каране, понеже съм без климатик но не ми издържаха нервите и го запуших
Е, чак да влияе на нервите не е нормално...При мен не ми е правило впечатление да съска или джумбуша в купето е бил нон-стоп
. С оглед на това че стоят в краката, вътре в кутийките на датчиците и по маркучите се набива мръсотия и стеснява сечението за засмуквания въздух. Или някое от маркучетата се е закъсало и смуче паразитно. Ако се попрегледат и почистят кутийките и шлангите до отвън, трябва да изчезне проблема. Ей го сензора, със стиропорче около него.
Без тая функция на обдухване на сензорите чрез вакуума, практически терморегулаторът в управлението не получава коректни данни за интериорната температура. И т.н. от някои "термотроник" вече не е такъв.
Дразнещо е особено на извънградско без музика на затворени прозорци на средни обороти си смуче. По-добре да бяха измислили адекватно табло или казанче за хидравликата което не тече вместо термо,серво и незнамсикакъв троник

Всички пътища водят към НАДИН 

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Откачен кабел под въздушния колектор


Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
sixstraight написа: казанче за хидравликата което не тече
Ъъъъъ, моето не тече


Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


Re: Откачен кабел под въздушния колектор
sixstraight написа:По-добре да бяха измислили адекватно табло или казанче за хидравликата което не тече вместо термо,серво и незнамсикакъв троник
мойто казанче е метално и не тече, освен ако не ѝ избия зъбите...
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- petarv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: пред компа и зад волана :)
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
Да с климатик е колата, ще пробвам да го запуша това малкото маркуче. А тези 2 датчика до този израстък за какво са? Дето са в блока до този израстък /третата ми снимка от първа страница, на първата снимка са най-горе в ляво, като крайния датчик не се вижда/. Щото имам проблем малко като загрее и почва да променя нещо гориво въздушната смес и губи много мощност. А иначе като е студена и ще отнесе асфалта. И само малко като загрее и почва едно гърмене и все едно е на 2 цилиндъра. Черни всички свещи.
Та ме съмняват тия датчици нещо за температурата, как да ги проверя дали са здрави?
Мерси!
Та ме съмняват тия датчици нещо за температурата, как да ги проверя дали са здрави?
Мерси!
живей живота си и карай BMW
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
Температурните датчици са това, не са на блока, а на главата. Левият ти дава инфо на компа, десният е за отчета на таблото. Важен е първият, най-простата проверка е да му извадиш буксата на загрял мотор за да видиш ще промени ли ДВГ работата си към по-добре.
Има сума ти такива теми за подобни болежки на М50, все с хвърляне на боб... Изчисти всички варианти за дърпане на паразитен въздух в колектора и най-добре направи една диагностика.
Има сума ти такива теми за подобни болежки на М50, все с хвърляне на боб... Изчисти всички варианти за дърпане на паразитен въздух в колектора и най-добре направи една диагностика.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
Две страници тема не го ли закачихте тоз кабел? Така и не разбрах от къде е паднал, ибаси змийътъ 


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
ивчо написа:sixstraight написа: казанче за хидравликата което не тече
Ъъъъъ, моето не тече![]()
На колко години е моето е на 20+ и не тече, но вече не е от марката.
Хаос написа:sixstraight написа:По-добре да бяха измислили адекватно табло или казанче за хидравликата което не тече вместо термо,серво и незнамсикакъв троник
мойто казанче е метално и не тече, освен ако не ѝ избия зъбите...
Ако си с по-различна хидравлика от обикновената или си 200кс над двайската няма да тече.
По-принцип става въпрос че и тия новите са с тия кръгли казанчета на зф и е грозно да дигнеш капака на няколко 5-6 годишни коли при това гледани и всички да са с омаслени казанчета

Всички пътища водят към НАДИН 

Re: Откачен кабел под въздушния колектор
sixstraight написа:Ако си с по-различна хидравлика от обикновената или си 200кс над двайската няма да тече.
По-принцип става въпрос че и тия новите са с тия кръгли казанчета на зф и е грозно да дигнеш капака на няколко 5-6 годишни коли при това гледани и всички да са с омаслени казанчета
тоест - има начин да не тече, просто е по-скъп
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- sixstraight
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 349
- Регистриран на: 9.04.2008
- Местоположение: Софията
- Кара: E34 M5 20 JAHRE
- Мечтае да кара: E34 520 на метан
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
Не казвам че няма начин - то има и скъп и евтин, но мисълта ми е че до сега не съм видял е60 което да не е омаслило казанчето а са премиум клас коли 

Всички пътища водят към НАДИН 

- petarv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: пред компа и зад волана :)
Re: Откачен кабел под въздушния колектор
Причината на проблема се показа каква е - СВАЛЯНЕ НА ГЛАВАТА. Много зле е станало с компресията. 8 средно нещо на 5 цилиндъра а на един 2-3.
Та сега се чудя дали да я правя, но може да опитам аз да си я сваля само зацепването на вануса ще е проблем. Иначе има кой да ми направи главата.
Та си мисля няма ли клипчета в тубата или на друго място как се сваля и зацепва тая глава?
Та сега се чудя дали да я правя, но може да опитам аз да си я сваля само зацепването на вануса ще е проблем. Иначе има кой да ми направи главата.
Та си мисля няма ли клипчета в тубата или на друго място как се сваля и зацепва тая глава?
живей живота си и карай BMW
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани