Охлаждане на автоматична скоростна кутия
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
Следя тази тема, защото имам същият автомобил със същата кутия. Надявам се информацията от тазиц тема никога да не ми потрябва
Но имам два въпроса към автора:
1. Освен че е най ниска точка на охладителната система, има ли друга причина или симптом, който да те накара да смениш тази "пишка за 200лв."? ( къв дявол те кара да му ровиш на осмака в скритите менюта, да гледаш температури дето не са ти ясни и да питаш неща дето ....бе и аз не знам какво. Карай си го с повече кеф и това е )
2. Така и така си го поръчал тоя термостат и той ще дойде нов и ще го смениш....ко те боли курецо каква трябва де е температурата на маслото в кутията?


Но имам два въпроса към автора:
1. Освен че е най ниска точка на охладителната система, има ли друга причина или симптом, който да те накара да смениш тази "пишка за 200лв."? ( къв дявол те кара да му ровиш на осмака в скритите менюта, да гледаш температури дето не са ти ясни и да питаш неща дето ....бе и аз не знам какво. Карай си го с повече кеф и това е )
2. Така и така си го поръчал тоя термостат и той ще дойде нов и ще го смениш....ко те боли курецо каква трябва де е температурата на маслото в кутията?
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
larry_boy написа:бля бля бля
Пих една ракия, да се успокоя и ти отговарям!
Има симптоми, които ме карат да се притеснявам за работата на кутията, да!
Затова се опитвам да разбера нещо повече за работата й! И да, боли ме за температурата й!
Теб като не те боли, карай си я докато се разпадне. Лично на мен не ми пречи!
P.S. Не разбрах само, с какво точно ми помогна мнението ти...
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
zAcK написа:larry_boy написа:бля бля бля
Пих една ракия, да се успокоя и ти отговарям!
Има симптоми, които ме карат да се притеснявам за работата на кутията, да!
Затова се опитвам да разбера нещо повече за работата й! И да, боли ме за температурата й!
Теб като не те боли, карай си я докато се разпадне. Лично на мен не ми пречи!
P.S. Не разбрах само, с какво точно ми помогна мнението ти...
"Има симптоми, които ме карат да се притеснявам за работата на кутията, да!"
Хайде кажи ги де, казах ти че имам същата кола със същата кутия, не те питам просто ей така.
P.S. Не разбрах само, с какво точно ми помогна мнението ти...[/quote]
Форума не е място на което само ти помагат, очаква се и ти да помагаш, ако не е проблем...

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
Ами при каране в ниската част на Родопите в 35 градуса жега, кутията влезе в режим,
в който не искаше да превключва на по-голяма скорост. Т.е. от 2-ра на 3-та включваше на много по-високи обороти!
За 4-та не зная, защото няма как да вдигна 150 в планината по завоите
Спрях да се охлади и след това беше ОК. Реших, че загрява много маслото по някаква причина.
Четох после, че и други хора са имали такъв проблем и така.
Това ми го направи и преди смяната на маслото в Рила, и след това в Родопите
Кутията не е отчела никакви грешки и като е студена тръгва добре, включва добре и т.н.
та не ми се иска да я прецаквам заради един термостат, дето не е много скъп
Е, може и да не е от загряване, та точно затова питам каква е нормалната температура,
ама явно никой не иска да помогне. И те така............
Четох, че кутиите загряват най-много при честа смяна на предавки. Общо взето карането
по заводи по нагорнище си е точно такова.
в който не искаше да превключва на по-голяма скорост. Т.е. от 2-ра на 3-та включваше на много по-високи обороти!
За 4-та не зная, защото няма как да вдигна 150 в планината по завоите


Спрях да се охлади и след това беше ОК. Реших, че загрява много маслото по някаква причина.
Четох после, че и други хора са имали такъв проблем и така.
Това ми го направи и преди смяната на маслото в Рила, и след това в Родопите

Кутията не е отчела никакви грешки и като е студена тръгва добре, включва добре и т.н.
та не ми се иска да я прецаквам заради един термостат, дето не е много скъп

Е, може и да не е от загряване, та точно затова питам каква е нормалната температура,
ама явно никой не иска да помогне. И те така............
Четох, че кутиите загряват най-много при честа смяна на предавки. Общо взето карането
по заводи по нагорнище си е точно такова.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
Кутията ти ако е тръгнала ако ще 15 охладителни тела да смениш все ще сдаде , защото проблема си е в нея. Масово издържат около 300-400к и после има пакети за сменяне и т.н. , просто няма начин.
Температурата ако се дига прекалено много си провери радиатора и маслото дали е читаво. При каране в планината винаги е по-добре да се кара на ръчни или спорт , за да се избегне точно това превключване нонстоп на предавките и преебаване на кутията , то си се усеща как като е на спорт или ръчни е много по-жива.
p.s.
Диагностика на кутията в дарукар е 30-50лв ( ходил съм ) и казват доста точно къде и какъв е проблема. Същата диагностика ( почти ) правят и в джемини.
Температурата ако се дига прекалено много си провери радиатора и маслото дали е читаво. При каране в планината винаги е по-добре да се кара на ръчни или спорт , за да се избегне точно това превключване нонстоп на предавките и преебаване на кутията , то си се усеща как като е на спорт или ръчни е много по-жива.
p.s.
Диагностика на кутията в дарукар е 30-50лв ( ходил съм ) и казват доста точно къде и какъв е проблема. Същата диагностика ( почти ) правят и в джемини.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
omegaart написа:Диагностика на кутията в дарукар е 30-50лв ( ходил съм ) и казват доста точно къде и какъв е проблема.
Мерси много. Не знаех, но още утре ще им звънна за час

По принцип не обичам да ходя в Дарукар, освен за части, защото отношението им е ужасно!!!

Смяната на термостата не е излишна, поне за мен. Все пак каквото и да стане с кутията,
или със следващата


omegaart написа:Кутията ти ако е тръгнала ако ще 15 охладителни тела да смениш все ще сдаде
Ама ти не ми ли разбра идеята??? Искам да разбера, дали не е тръгнала точно заради тия охладителни тела

Защото ако ремонтирам тая или взема друга, на която задължително ще й направя профилактика
и пак се скапе заради това, че прегрява, дали няма да се почувствам адски тъп, че съм спестил за термостат


Последна промяна zAcK на 07 Авг 2014, 0:46, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
Следя форума от 16 ноември, а се регистрирах на 25 декември, на връх коледа, когато "Мечо" кацна пред у нас.
Автоматичните кутии са доста разпространени при е39 и са често споменавани в различни теми. Обичайният "заподозрян" винаги е било маслото и филтъра ( за различните симптоми). В тази тема, обаче, автора е засегнал нещо съвсем различно. Надявам се да сподели по нататъчното развитие на нещата.
"Кутията не е отчела никакви грешки и като е студена тръгва добре, включва добре и т.н."
От тук съдех, че вече е минал момента с диагностиката, но явно съм се заблудил.
Масово издържат около 300-400к и после има пакети за сменяне и т.н. , просто няма начин. - Същото се твърди и във форума на лайно (рено там съм от 2008) за прословутият им 4 степенен автомат, само дето там километрите са 400 - 500к. При Рено автомата е доста по рядко явление, но извода е - автомата развява бялото знаме при 4-500к.
Автоматичните кутии са доста разпространени при е39 и са често споменавани в различни теми. Обичайният "заподозрян" винаги е било маслото и филтъра ( за различните симптоми). В тази тема, обаче, автора е засегнал нещо съвсем различно. Надявам се да сподели по нататъчното развитие на нещата.
"Кутията не е отчела никакви грешки и като е студена тръгва добре, включва добре и т.н."
От тук съдех, че вече е минал момента с диагностиката, но явно съм се заблудил.
Масово издържат около 300-400к и после има пакети за сменяне и т.н. , просто няма начин. - Същото се твърди и във форума на лайно (рено там съм от 2008) за прословутият им 4 степенен автомат, само дето там километрите са 400 - 500к. При Рено автомата е доста по рядко явление, но извода е - автомата развява бялото знаме при 4-500к.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
larry_boy написа: "Кутията не е отчела никакви грешки и като е студена тръгва добре, включва добре и т.н."
От тук съдех, че вече е минал момента с диагностиката, но явно съм се заблудил.
Кутията не е проверявана в сервиз, просто е проверена за грешки и няма такива

Относно живота на кутията, километрите би трябвало да зависят от експлоатацията,
смяна на масло и т.н. При големи натоварвания, ако не се сменя маслото 200-300 000 км.
то става буквално на чорба и няма как кутията да издържи. Моето при смяната беше черно,
рядко и нямаше нищо общо с маслото на ZF, което наляхме. Няма как ако се кара с такова масло,
кутията да устиска, колкото и да е корава

Като мина през Дарукар, ще опиша точно какво се случва по време и след диагностиката там

Да не говорим, че ако кутията се нагрява повече от необходимото, всичко в нея страда от това!
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
След доста търсене, ето това намерих и никак не съм обнадежден. 200 градуса по Фаренхайт
са си по-малко от 95 градуса по Целзий, което е далеч по-ниско от температурата на моята кутия при нормално каране
Никой ли няма да сподели, до колко му загрява кутията?
The biggest issue you are going to have to deal with is excessive transmission temperatures.
The 5HP24 is designed to operate at a maximum temperature of around 200 degrees.
For every 20 degrees you go above that limit, you greatly risk cutting the life expectancy by a factor of two.
са си по-малко от 95 градуса по Целзий, което е далеч по-ниско от температурата на моята кутия при нормално каране

Никой ли няма да сподели, до колко му загрява кутията?

The biggest issue you are going to have to deal with is excessive transmission temperatures.
The 5HP24 is designed to operate at a maximum temperature of around 200 degrees.
For every 20 degrees you go above that limit, you greatly risk cutting the life expectancy by a factor of two.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
Така. Ето какво намерих, което смятам, че ще е полезно за всички, относно охлаждането
и работата на автоматичните скоростни кутии ZF 5HP24
Всъщност, лошо за мен
Имало е защо да питам, как работи тоя термостат
Вече е на 99% сигурно, че имам грижи с охлаждането на скоростната кутия
On this particular situation, Dave was working on a 2001 BMW 740i with a 5HP24 transmission. The vehicle originally came in with a complaint of leaking out of the front. The unit was very low on fluid, was slipping and the fluid was burnt. They recommended that the transmission be overhauled because of the above conditions and the mileage on the unit. Everything went normal with the rebuild and the customer left with a good working unit.
Three months and 4,000 miles later, the customer returned with the vehicle. The complaint was that under stop and go conditions the transmission would sometimes clunk and would downshift on its own for no apparent reason. After driving for 20-30 minutes, under the same stop and go conditions, the transmission would start shifting late through the gears. There was also oil on the back of the vehicle and it was smoking. On the initial inspection and road test the transmission appeared to perform normally, but he did notice the fluid level was about a quart low. When scanned, he found it had codes 049 (symptom gear check) and 034 (transmission sump oil temp high).
The codes were cleared and the vehicle was road tested again. The transmission would operate normally with the fluid temp around 100 degrees C (212 F), but the 049 gear check code would return and it would also go into failsafe. Knowing that the vehicle owner typically drove in stop and go traffic, it was decided that he needed to drive the vehicle under the same conditions.
After driving the vehicle under these conditions, the transmission temp reached 130 degrees C (269 F) and the computer appeared to put the transmission into a high temp shift mode strategy. The transmission would take off in 1st; have a late shift command to 2nd and a late shift command into 3rd. Once the transmission fluid temp cooled back down to 120 degrees C (248 F) it would operate normally. It also operated normally while driving on highway at steady speeds with a fluid temp of around 100 degrees C (212 F). One other note: The converter clutch engagement appeared to function normally regardless of the driving conditions.
With the vehicle back at the shop, an inspection on the rack revealed the transmission leaking from the front pump area. This would require the unit to be removed from the vehicle.
When the transmission and torque converter were inspected, there were no internal problems found. The valve body and solenoids were replaced based upon the 049 code.
With the transmission installed back into the vehicle, it was time for another road test. The transmission operated normally and no codes returned. It was now time to do some more stop and go driving.
After doing 20 to 25 take off and stops, the trans temp went from 100 C (212 F) up to 130 C (269 F), and you guessed it, back to the same high temp shift strategy. It was time to dig a little deeper.
When the transmission was removed, a thorough flushing of the cooler system was performed. The system in this car is very unique. It incorporates a transmission fluid heat exchanger (cooled by the radiator) through a series of hoses and a thermo check valve.
Here is a brief overview on how the system works. The radiator has two sections and is a cross-flow design. The upper 4/5th section are used for hot engine coolant and the lower 1/5th is a low temperature residual coolant storage area. This is used to cool the heat exchanger. (See figure below). The system also uses an integral thermostatically controlled valve that sits on top of the heat exchanger. When the transmission fluid is cold, coolant is guided from the engine (water cooled housing) to the heat exchanger. This part of the system is actually used to warm the transmission fluid through the heat exchanger. As the transmission fluid rises to operating temperature the engine coolant temperature also rises. This causes the wax core in the integral thermo controlled valve to expand. The expansion pushes on the regulation valve and closes the warm coolant port while it opens the low temperature coolant port from the residual 1/5th storage area of the radiator. Thus the 1/5th section of the radiator sends coolant to the heat exchanger for cooling.

Now that we had a little better understanding of how the cooling system works, it was time to figure out why the transmission was getting this hot.
As stated previously, the transmission performed well and had good torque converter clutch application. We did not suspect it was causing the overheat condition. A cooler flow check was performed and it was flowing 4 quarts in 20 seconds. It was decided that the most probable cause would be the heat exchanger and or the thermo valve.
With the new heat exchanger and thermo valve installed, it was time for another road test and to our surprise this made no difference in the transmission operating temp. The new exchanger had a cooler flow rate of 2 quarts in 20 seconds which was more than adequate cooler flow. Now what?
There was only one component left in the system that could be the culprit. A new radiator was ordered. After replacing the radiator, there was a significant difference in the overall operating temp. Under normal driving conditions the trans temp was around 90 degrees C (194 F) and under repeated stop and go conditions the temp never got over 106 degrees C (223 F).
We now had a successful repair. But why was the radiator causing the problem? As stated previously, it is the lower 1/5th of the radiator that is used to cool the heat exchanger. When the tank was removed from the old radiator the lower 1/5th was plugged with debris. When the coolant was diverted from the 4/5th section to the lower 1/5th low coolant temp section there was not adequate coolant getting to the heat exchanger.
А тук един пич е правил това, което аз ще правя и се е оказало, че му е запушен отвора,
дето трябва да се охлажда от него кутията:





и работата на автоматичните скоростни кутии ZF 5HP24





Имало е защо да питам, как работи тоя термостат

Вече е на 99% сигурно, че имам грижи с охлаждането на скоростната кутия




On this particular situation, Dave was working on a 2001 BMW 740i with a 5HP24 transmission. The vehicle originally came in with a complaint of leaking out of the front. The unit was very low on fluid, was slipping and the fluid was burnt. They recommended that the transmission be overhauled because of the above conditions and the mileage on the unit. Everything went normal with the rebuild and the customer left with a good working unit.
Three months and 4,000 miles later, the customer returned with the vehicle. The complaint was that under stop and go conditions the transmission would sometimes clunk and would downshift on its own for no apparent reason. After driving for 20-30 minutes, under the same stop and go conditions, the transmission would start shifting late through the gears. There was also oil on the back of the vehicle and it was smoking. On the initial inspection and road test the transmission appeared to perform normally, but he did notice the fluid level was about a quart low. When scanned, he found it had codes 049 (symptom gear check) and 034 (transmission sump oil temp high).
The codes were cleared and the vehicle was road tested again. The transmission would operate normally with the fluid temp around 100 degrees C (212 F), but the 049 gear check code would return and it would also go into failsafe. Knowing that the vehicle owner typically drove in stop and go traffic, it was decided that he needed to drive the vehicle under the same conditions.
After driving the vehicle under these conditions, the transmission temp reached 130 degrees C (269 F) and the computer appeared to put the transmission into a high temp shift mode strategy. The transmission would take off in 1st; have a late shift command to 2nd and a late shift command into 3rd. Once the transmission fluid temp cooled back down to 120 degrees C (248 F) it would operate normally. It also operated normally while driving on highway at steady speeds with a fluid temp of around 100 degrees C (212 F). One other note: The converter clutch engagement appeared to function normally regardless of the driving conditions.
With the vehicle back at the shop, an inspection on the rack revealed the transmission leaking from the front pump area. This would require the unit to be removed from the vehicle.
When the transmission and torque converter were inspected, there were no internal problems found. The valve body and solenoids were replaced based upon the 049 code.
With the transmission installed back into the vehicle, it was time for another road test. The transmission operated normally and no codes returned. It was now time to do some more stop and go driving.
After doing 20 to 25 take off and stops, the trans temp went from 100 C (212 F) up to 130 C (269 F), and you guessed it, back to the same high temp shift strategy. It was time to dig a little deeper.
When the transmission was removed, a thorough flushing of the cooler system was performed. The system in this car is very unique. It incorporates a transmission fluid heat exchanger (cooled by the radiator) through a series of hoses and a thermo check valve.
Here is a brief overview on how the system works. The radiator has two sections and is a cross-flow design. The upper 4/5th section are used for hot engine coolant and the lower 1/5th is a low temperature residual coolant storage area. This is used to cool the heat exchanger. (See figure below). The system also uses an integral thermostatically controlled valve that sits on top of the heat exchanger. When the transmission fluid is cold, coolant is guided from the engine (water cooled housing) to the heat exchanger. This part of the system is actually used to warm the transmission fluid through the heat exchanger. As the transmission fluid rises to operating temperature the engine coolant temperature also rises. This causes the wax core in the integral thermo controlled valve to expand. The expansion pushes on the regulation valve and closes the warm coolant port while it opens the low temperature coolant port from the residual 1/5th storage area of the radiator. Thus the 1/5th section of the radiator sends coolant to the heat exchanger for cooling.

Now that we had a little better understanding of how the cooling system works, it was time to figure out why the transmission was getting this hot.
As stated previously, the transmission performed well and had good torque converter clutch application. We did not suspect it was causing the overheat condition. A cooler flow check was performed and it was flowing 4 quarts in 20 seconds. It was decided that the most probable cause would be the heat exchanger and or the thermo valve.
With the new heat exchanger and thermo valve installed, it was time for another road test and to our surprise this made no difference in the transmission operating temp. The new exchanger had a cooler flow rate of 2 quarts in 20 seconds which was more than adequate cooler flow. Now what?
There was only one component left in the system that could be the culprit. A new radiator was ordered. After replacing the radiator, there was a significant difference in the overall operating temp. Under normal driving conditions the trans temp was around 90 degrees C (194 F) and under repeated stop and go conditions the temp never got over 106 degrees C (223 F).
We now had a successful repair. But why was the radiator causing the problem? As stated previously, it is the lower 1/5th of the radiator that is used to cool the heat exchanger. When the tank was removed from the old radiator the lower 1/5th was plugged with debris. When the coolant was diverted from the 4/5th section to the lower 1/5th low coolant temp section there was not adequate coolant getting to the heat exchanger.
А тук един пич е правил това, което аз ще правя и се е оказало, че му е запушен отвора,
дето трябва да се охлажда от него кутията:

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
Поредната простотия която са сложили при новите коли и прави проблеми :Р
От грешките дето съм чистил само 1 път съм виждал прегряване и то на 85 градуса беше било алармата ( запаметена грешка ) и това беше точно преди да сменя маслото , след това всичко е ток и жица няма такива грешки вече.
При мене си е ей така

От грешките дето съм чистил само 1 път съм виждал прегряване и то на 85 градуса беше било алармата ( запаметена грешка ) и това беше точно преди да сменя маслото , след това всичко е ток и жица няма такива грешки вече.
При мене си е ей така

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
omegaart написа:Поредната простотия която са сложили при новите коли и прави проблеми :Р
От грешките дето съм чистил само 1 път съм виждал прегряване и то на 85 градуса беше било алармата ( запаметена грешка )
Много си прав. Лошото е, че тая простотия ми е таковала мамата на скоростната, или ако още не е, ще се случи в най-скоро време.
Още по-лошото е, че малко хора й обръщат внимание и знаят за нея. Общо взето, шибана история. Те BMW за хубаво да са го направили,
ама като не се поддържа като хората и води до много интересни проблеми, все с най-скъпите и важни агрегати в колата

Май ще отложа ходенето в Дарукар, докато не сменя антифриз, термостат, промия и т.н. че като й правят диагностика,
поне да не й е заврял чайника



Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
zAcK написа:omegaart написа:Поредната простотия която са сложили при новите коли и прави проблеми :Р
От грешките дето съм чистил само 1 път съм виждал прегряване и то на 85 градуса беше било алармата ( запаметена грешка )
Много си прав. Лошото е, че тая простотия ми е таковала мамата на скоростната, или ако още не е, ще се случи в най-скоро време.
Още по-лошото е, че малко хора й обръщат внимание и знаят за нея. Общо взето, шибана история. Те BMW за хубаво да са го направили,
ама като не се поддържа като хората и води до много интересни проблеми, все с най-скъпите и важни агрегати в колата![]()
Май ще отложа ходенето в Дарукар, докато не сменя антифриз, термостат, промия и т.н. че като й правят диагностика,
поне да не й е заврял чайника![]()
![]()
Споко , ще дойде зимата и ще стане "Rough Idle" проблема, масов при m62 мотора

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
omegaart написа:Споко , ще дойде зимата и ще стане "Rough Idle" проблема, масов при m62 мотора
Това ще го преживея, пък и съм чел за него доста, и няма да ме остави на пътя, заради това.
А шибаната кутия, както пътувам много, може да ме предаде геройски някъде

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Охлаждане на автоматична скоростна кутия
Обади се като хвърли котва ще дойда да те спася, Парасаря малко ли съм го дърпал.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани