Как сме след градушката :)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- tanokaridi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 12.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 XDrive
Re: Как сме след градушката :)
Здравейте,
прилагам снимки на F10-ката след PDR нямам снимки преди но предният капак имаше над 40 удара които бяха сравнително доста сериозно.
прилагам снимки на F10-ката след PDR нямам снимки преди но предният капак имаше над 40 удара които бяха сравнително доста сериозно.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Как сме след градушката :)
Колега изрази мнение, ако ти покажа моята снимка на предния капак след градушката няма да видиш нищо, но на живо не беше точно така 

- tanokaridi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 12.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 XDrive
Re: Как сме след градушката :)
iceblast написа:Колега изрази мнение, ако ти покажа моята снимка на предния капак след градушката няма да видиш нищо, но на живо не беше точно така
Ами няма видими неравности и като го пипаш изглежда идеално равен и тн, но като блести слънцето на места имам чувството, че по самата боя си личи къде точно са били по дълбоките дупки. иначе е изпънато добре.
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Как сме след градушката :)
Днес си взех колата от доверен сервиз на Лев Инс. Нещата са се получили много добре и то при положение, че е черен цвят. За около 10-тина дни беше отстранена щетата в цялост. Видими недостатъци няма. Иначе по отношение на начина на обезщетяване, черпейки от собствен опит и като клиент на застрахователна компания, и като юрист по професия, препоръчвам доверен сервиз. При представяне на фактура, обикновено Ви ощетяват и не се покрива цялата сума, но за това си има обяснение. Макар и застрахователят да покрива определен риск и да не знае каква сума ще заплати при евентуално настъпване на вредоносно събитие, трябва да има механизъм за защита срещу злоупотреба. При ситуацията с фактурите пострадалия на първо място може да представя фактури със завишена стойност спрямо реално заплатеното и на второ място, дори и действително да е заплатил посочените суми, то те може да са прекалено високи, съпоставено с отстраняването на щетите в доверен сервиз. Освен това при експертната оценка на автомобила се кумулират и доста други критерии- възраст на автомобила, амортизационни коефициенти, застрахователна стойност, размер на застрахователната премия и т.н.
Re: Как сме след градушката :)
Аз пък НЕ препоръчвам доверен сервиз , а такъв на който вие имате доверие и изчислява фактурата по Аудатекс !
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Как сме след градушката :)
Аз също съм за доверен сервиз. Няколко пъти ползвам и много се радвам на корекното отношение на Лев Инс. Имах две претенции за некачествено извършен ремонт от техен доверен сервиз и доверения сервиз пое повторно отремонтиране за собствена сметка и всичко беше оправено както трябва. Вярно, че човек трябва да гледа и да се занимава и да НЕ подписва никакви документи преди с очите си да се увери какво е отремонтирано и как. Най-хубаво е да имате кола със застрахователна премия която да позволява оторизиран или качествен реномиран сервиз на който имате доверие. 

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Как сме след градушката :)
Пепи, знаеш ли, че детайлите, върху, които си имал претенции в момента са с 3 ката боя? Това, че няма драскотина и че е лъскаво към момента не означава, че е направено качествено.
Абсолютно против съм доверен сервиз освен ако не са познати. В доверените сервизи изписват страхотни суми и така застрахователите изписват по-големи разходи. Пример, на един колега за калник на Рено Меган 2000г. бяха пуснали фактура за 200+лв. за боя на детайла
Аз съм по експертна оценка, колкото дадът - толкова, като не ми стигне си доплащам и си я правя където аз искам и където знам, че ще стане добре и имам някакво доверие на хората, а не да си хвърля колата в някой потен сервиз
Абсолютно против съм доверен сервиз освен ако не са познати. В доверените сервизи изписват страхотни суми и така застрахователите изписват по-големи разходи. Пример, на един колега за калник на Рено Меган 2000г. бяха пуснали фактура за 200+лв. за боя на детайла

Аз съм по експертна оценка, колкото дадът - толкова, като не ми стигне си доплащам и си я правя където аз искам и където знам, че ще стане добре и имам някакво доверие на хората, а не да си хвърля колата в някой потен сервиз

- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Как сме след градушката :)
Абе не съм много съгласен за 3-те ката боя, но дори да го приема като довод си пожелавам да не НИ трябва да ползвамаме такива услуги. 

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Как сме след градушката :)
Аз сравнявам с мой опит. Не бяха боядисали хубаво детайла и отдолу се виждаше старата боя (оригиналната). След като им я върна да я дооправят, да не мислиш, че са изтъркали хубаво детайла, грундирали а-у спазвайки всички добри практики при бояджийството и след това са нанесни боят и лака. 99% сигурен съм че са сложили оооще един слой боя отгоре.
- toncho83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Как сме след градушката :)
lowlevel написа:Колеги, ако някой е изправял щетите по метода PDR, ще помоля да сподели мнения и съвети. Сега ще се нароят купчина специалисти и трябва да ги отсеем някакси.
На мен ми отказаха от Dentacraft-Пловдив.Човека видя колата първо по-снимки,после му я закарах на място и реши,че не е лъжица за неговата уста и каза,че не може да я направи.По-добре така,отколкото да я 'осере' и после разправии да има.
П.П.Показа ми нагледно как издърпва вдлъбнатини от една кола,но да ви кажа,бяха едвам видими (трябва да се светне специална лампа и да се гледат под-ъгъл,че да ги забележеш),та не ми беше и интересно.Всички тези клипове и снимки в нета много ме съмняват вече.Гледах ги,надъхах се и после като видях какво е в действителност.......

- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Как сме след градушката :)
Безспорно най- добре е автомобилът да се отремонтира в сервиз по наш избор, но за съжаление това не е особено целесъобразно. Факт е, че в полза на застрахователя първо се плаща застрахователна премия и ако трябва и след това да се дава една солидна сума за отстраняване на щети, колата излиза златна. При тези ситуации, с фактурите, самоучастието на застрахования си е доста. В много случаи дори е и в размер на 40% от общата стойност на щетата. Поради всичко това, за мен лично , най- доброто като комбинация качество и цена е довереният сервиз.
Re: Как сме след градушката :)
Диянов , не говорете глупости !
Какво самоучастие , какви 40 % ...........за какво са тези Каско застраховки , ако ще си плащате ремонта сам ???
Като приключа одисеята с моя застраховател ще опиша подробно как съм се справил .
Не е толкова трудно , просто човек трябва да се подготви малко и да се въоръжи с нерви !
Какво самоучастие , какви 40 % ...........за какво са тези Каско застраховки , ако ще си плащате ремонта сам ???
Като приключа одисеята с моя застраховател ще опиша подробно как съм се справил .
Не е толкова трудно , просто човек трябва да се подготви малко и да се въоръжи с нерви !
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: Как сме след градушката :)
Ами , колега, за съжаление не говоря глупости. Има едни неща, наречени Кодекс за застраховането и Общи условия на застрахователя. Именно там са упоменати тези самоучастия и проценти, в зависимост от това в кой застрахователен клас попада автомобила. Затова казвам, че е по- добре първо да се чете и мисли, а не след това да се оплаквате, че сте поискали експертна оценка или обезщетяване при представяне на фактура, и изплатеното съставлява само част от действително платеното от Вас. За да не съм голословен, давам пример: спукан стоп на Ягуар от градушката- застраховател Лев Инс. Не успявам да намеря такъв втора ръка, който се покрива изцяло от тях. Купува се нов от Мото Пфое, като застрахователят заплаща 70%, останалите 30% ги заплащам аз. Това е самоучастието за автомобила и това си фигурира в общите условия. Застраховка каско не е един договор, от който безкрайно може да се черпят права и да се получава безусловно обезщетяване, без оглед на автомобила и щетите по него.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Как сме след градушката :)
Николай Диянов написа:Ами , колега, за съжаление не говоря глупости. Има едни неща, наречени Кодекс за застраховането и Общи условия на застрахователя. Именно там са упоменати тези самоучастия и проценти, в зависимост от това в кой застрахователен клас попада автомобила. Затова казвам, че е по- добре първо да се чете и мисли, а не след това да се оплаквате, че сте поискали експертна оценка или обезщетяване при представяне на фактура, и изплатеното съставлява само част от действително платеното от Вас. За да не съм голословен, давам пример: спукан стоп на Ягуар от градушката- застраховател Лев Инс. Не успявам да намеря такъв втора ръка, който се покрива изцяло от тях. Купува се нов от Мото Пфое, като застрахователят заплаща 70%, останалите 30% ги заплащам аз. Това е самоучастието за автомобила и това си фигурира в общите условия. Застраховка каско не е един договор, от който безкрайно може да се черпят права и да се получава безусловно обезщетяване, без оглед на автомобила и щетите по него.

"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Как сме след градушката :)
Колеги, ето го детайлът, който беше най-зле. Нищожен кит и то супер повърхностен.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани