Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!
Здравейте, протече ми маркуча за хидравликата- за високо налягане, който излиза в помпата и влиза в секторната кутия ! И свалих си го днес и ми го занесох във фирма, която сменя маркуча и кербовките, всичко ок... сложих го и волана ми се вижда много по тежък и има шум по маркуча като че ли? За капак на всичко и казанчето за хидравликата е горещо
Маслото, което сипах си е ATF D2....Системата е обезвъздушена мисля, всичко клони към маркуча и материала му?! Моля някой, ако е правил тази манипулация да сподели, колата е М62Б44ТУ

Последна промяна georgipass на 20 Юли 2014, 18:21, променена общо 1 път
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!
Аз смених всички хидравлични маркучи като използвах оригиналните им накрайници но след това нямам никакви проблеми всичко е ок.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!
georgipass написа:Здравейте, протече ми маркуча за хидравликата- за високово налягане, който излиза в помпата и влиза в секторната кутия ! И свалих си го днес и ми го занесох във фирма, която сменя маркуча и кербовките, всичко ок... сложих го и волана ми се вижда много по тежък и има шум по маркуча като че ли? За капак на всичко и казанчето за хидравликата е горещоМаслото, което сипах си е ATF D2....Системата е обезвъздушена мисля, всичко клони към маркуча и материала му?! Моля някой, ако е правил тази манипулация да сподели, колата е М62Б44ТУ
Може и да е от самия клапан, който е на маркуча.
- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!
Kолега извади ли клапана от стария муркуч да го преместиш в новия?
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!
onicks написа:Kолега извади ли клапана от стария муркуч да го преместиш в новия?
Kъде точно е клапана?



- onicks
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!
Има скоба от външната страна на муркуча която държи клапана.Цепи се стария мъркуч,вади се клапана слага се в новия мъркуч,слага се скоба и се пристяга.Аз съм я правил тази операция в ,,Папе,,на Ботевградско шосе.Нормално е хидравличната течност да се загрява,мери се нивото,когато е студена колата.
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!
onicks написа:Има скоба от външната страна на муркуча която държи клапана.Цепи се стария мъркуч,вади се клапана слага се в новия мъркуч,слага се скоба и се пристяга.Аз съм я правил тази операция в ,,Папе,,на Ботевградско шосе.Нормално е хидравличната течност да се загрява,мери се нивото,когато е студена колата.
В крайна сметка... стигам до заключението, че маркуча не е подходящ за хидравлика на БМВ със сервотроник... и ще бъде изхвърлен тези дни

- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!
georgipass написа:onicks написа:Има скоба от външната страна на муркуча която държи клапана.Цепи се стария мъркуч,вади се клапана слага се в новия мъркуч,слага се скоба и се пристяга.Аз съм я правил тази операция в ,,Папе,,на Ботевградско шосе.Нормално е хидравличната течност да се загрява,мери се нивото,когато е студена колата.
В крайна сметка... стигам до заключението, че маркуча не е подходящ за хидравлика на БМВ със сервотроник... и ще бъде изхвърлен тези дни
Маркуча си е ОК, най-вероятно клапана ти прави мизерии.
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!
Малко развитие.... смених днес с маркуча с какъвто трябва 2-ра употреба, нетечащ
Всичко ок... сипах ново масло Д2 и волана си беше лекичък както преди
И понавъртях 70-80 км извънградско и почнах да усещам волана по тежък....като въртя наляво надясно, дори точно в едно положение на колелата донатежава допълнително
В момента, в който вдигна оборотите към 1000 и нагоре нещата се пооправят и волана поолеква, къде подяволите е проблема? Въжможно ли е да има някакъв въздух в системата, вече главата не ми го побира 




- k-hristov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: 11.02.2010
- Кара: E36 Compact M40B18 M-tech
Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!
georgipass написа:Малко развитие.... смених днес с маркуча с какъвто трябва 2-ра употреба, нетечащВсичко ок... сипах ново масло Д2 и волана си беше лекичък както преди
И понавъртях 70-80 км извънградско и почнах да усещам волана по тежък....като въртя наляво надясно, дори точно в едно положение на колелата донатежава допълнително
В момента, в който вдигна оборотите към 1000 и нагоре нещата се пооправят и волана поолеква, къде подяволите е проблема? Въжможно ли е да има някакъв въздух в системата, вече главата не ми го побира
Възможно е просто и самата помпа да не е добре, клапана на помпата към който се завива маркуча за високото налягане може да не работи коректно.Потърсете проблема там, въздухът който е в системата след 10 мин работа на място вече го няма и колата може да се кара без никакви дертове.
- georgipass
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: Тежък волан след ремонт на маркуч за хидравлика ?!
В крайна сметка...загрее ли маслото...и волана натежава?! Къде е логиката, може ли някой да ми обясни...а на определено заавъртане..примерно 270 градуса на волана...донатежава допълнително?! Студена като я запаля и първите 15 мин никакви грижи нямам! Възможно ли е клапана на сервотроника да прави мизерии?
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани