Проблем с парното след майстор

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: Проблем с парното след майстор

Мнение от stormrider » 20 Юли 2014, 12:49

След като няма функция AUTO ,си е най-обикновен климатик.
С много любов към децата!

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 11.11.2010
Пол: Мъж
Кара: 525i e39

Re: Проблем с парното след майстор

Мнение от Martin_90 » 20 Юли 2014, 13:17

Колеги проблема не е дали съм с климатик или климатроник, а какво е откачено от врътката топло/студено на централната духалка , букса или жило и къде да ги търся

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 19.12.2009
Пол: Мъж
Кара: на късмет и надежди...
Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
Детайли за колата: seats and a steering wheel....

Re: Проблем с парното след майстор

Мнение от nickstorm » 20 Юли 2014, 17:31

Martin_90 написа:Колеги проблема не е дали съм с климатик или климатроник, а какво е откачено от врътката топло/студено на централната духалка , букса или жило и къде да ги търся


Колега, не е ли по-удачно да питаш "пичовете" от RN-Performance? Те би трябвало да знаят най-добре какво са разглобявали. Другия вариант е в официален представител на марката и по ВИН номера да ти кажат за врътката, дали е с букса или кабел.
"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 18.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: Проблем с парното след майстор

Мнение от sarbinoff » 20 Юли 2014, 17:35

При тебе е с букса, с жило е само с дигиталното управление
Изображение
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Re: Проблем с парното след майстор

Мнение от metodi80 » 20 Юли 2014, 17:42

При климатика с врътките , управлението на клапата за топло/студено е електронно - тоест на централната духалка , самата врътка за топло /студено представлява преключвател , който управлява модула , а той от своя страна управлява моторче , което мести клапата ....
При климатика с дигитално управление тази клапа се мести механично чрез жило , което е вързано пак към врътката топло/студено на централната духалка ....
В случая колега , трябва като изкараш централната си духалка от зад да виждаш кабел , който излиза от самата врътка топло /студено ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 844
Регистриран на: 2.02.2007
Местоположение: София

Re: Проблем с парното след майстор

Мнение от JOGI » 20 Юли 2014, 19:16

към края на съществуването си ръчната клима е с духалка с жило като при дигиталната, май беше от 9/94 това

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook