Проблем с парното след майстор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с парното след майстор
Колеги здравейте.
Колата ми е с климатроник по принцип.Смених радиаторчето на парното. След като си взех колата врътката на централната конзола липсва.Свалих конзолата но отзад няма нито жило, нито някаква пластмаса която да дава признак, че се е откачила.Свалих кората под волана, но и там не намирам нищо.Парното си духа само студено, от врътките за климатроника нищо не с случва на където и да ги завъртя
Колата ми е с климатроник по принцип.Смених радиаторчето на парното. След като си взех колата врътката на централната конзола липсва.Свалих конзолата но отзад няма нито жило, нито някаква пластмаса която да дава признак, че се е откачила.Свалих кората под волана, но и там не намирам нищо.Парното си духа само студено, от врътките за климатроника нищо не с случва на където и да ги завъртя
- cmdkick
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
Re: Проблем с парното след майстор
Как така климатроник с врътки?
Tires are evil - destroy them all ...
- skorpion33
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: M5
Re: Проблем с парното след майстор
cmdkick написа:Как така климатроник с врътки?
много просто нагласянето на температурата става посредством 2 врътки не като дигиталният
- NoMoreRules
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
- Детайли за колата: шест цилиндров звяр
Re: Проблем с парното след майстор
cmdkick написа:Как така климатроник с врътки?
Е36 преди файслифта са с двузонов климатроник с врътки

Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем с парното след майстор
Тези модели, за хубаво или лошо не регулират с жило топло/студено. Копчето ти включва климатика, а електрически се определя, колко топло, или студено да духа. Жило май имаше на посоката на духане, стъкло-лице-крака, най-вдясно.
Снежинката изгасва ли, като я натиснеш?
Снежинката изгасва ли, като я натиснеш?
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем с парното след майстор
NoMoreRules написа:cmdkick написа:Как така климатроник с врътки?
Е36 преди файслифта са с двузонов климатроник с врътки
Климатроник е когато е изцяло автоматично управлението. Това на снимката не е, и по ордер лист за разбирачите е S530A /KLIMAANLAGE /Air conditioning, щото вентилатора е ръчен.
Истински климатроник има само след 95.
- traqn_savov
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
Re: Проблем с парното след майстор
Всъщност климатроник нищо не означава това понятие....
технотроник плазмотроник клизматроник оптроник мегатрон (той е анимационен герой ама звучи яко) това са гръмки понятия без някакъв особен технически смисъл в тях..
Системите се делят на две със електронно управление на температурата на въздушната струя или с ръчно управление....
с ръчното клапата топло студено се движи със жило, при електрониката се движи от биполярен стъпков двигател...
Сега, каква е конзолата за настройка на температурата, дали е с врътки или с лсд дисплей, или можеш да пратиш смс на колата да ти пусне 20 градуса топло, това е вече въпрос на естетика...
важното е зад врътките дали има жила, ако няма значи е със >>електронно управление на температурата на изходящият въздух на отоплението вентилацията и парното<< ебати дългото изречение.... и за да не се пише цялото някой просто е съчинил гръмкото "климатроник" което е доста широко както обясних..

Системите се делят на две със електронно управление на температурата на въздушната струя или с ръчно управление....
с ръчното клапата топло студено се движи със жило, при електрониката се движи от биполярен стъпков двигател...
Сега, каква е конзолата за настройка на температурата, дали е с врътки или с лсд дисплей, или можеш да пратиш смс на колата да ти пусне 20 градуса топло, това е вече въпрос на естетика...
важното е зад врътките дали има жила, ако няма значи е със >>електронно управление на температурата на изходящият въздух на отоплението вентилацията и парното<< ебати дългото изречение.... и за да не се пише цялото някой просто е съчинил гръмкото "климатроник" което е доста широко както обясних..
_______________________________________
Re: Проблем с парното след майстор
Извинявам се колеги не съм се изразил правилно .Управлението на клипматика е точно така като на снимката която е постнал колегата.На мен ми липсва врътката на централната духалка която е топло-студено (червено-синьо)
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Проблем с парното след майстор
И е изчезнала след ремонта при майстор ли? 

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: Проблем с парното след майстор
След престоя в сервиза изчезнаха и други неща дори панелчето около CDто както и някои бяха сменени със счупени, но това е друга тема 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Проблем с парното след майстор
traqn_savov написа:Всъщност климатроник нищо не означава това понятие....технотроник плазмотроник клизматроник оптроник мегатрон (той е анимационен герой ама звучи яко) това са гръмки понятия без някакъв особен технически смисъл в тях..
Нищо не означава, само за тебе обаче.

Martin_90 написа:Извинявам се колеги не съм се изразил правилно .Управлението на клипматика е точно така като на снимката която е постнал колегата.На мен ми липсва врътката на централната духалка която е топло-студено (червено-синьо)
За да ти липсва врътката студено/топло на централната духалка, това значи че майсторите, къде са ти правили колата са страшно кадърни

Според годината тази врътка е или с букса или с жило. При теб би трябвало да е с букса, след 95та е с жило.
- traqn_savov
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
Re: Проблем с парното след майстор

Последна промяна traqn_savov на 26 Мар 2017, 23:22, променена общо 1 път
_______________________________________
- traqn_savov
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
Re: Проблем с парното след майстор
Martin_90 написа:След престоя в сервиза изчезнаха и други неща дори панелчето около CDто както и някои бяха сменени със счупени, но това е друга тема
Кажи кой е този сервиз за да не се излъже и друг колега да отиде там, да му усерът возилото...

_______________________________________
Re: Проблем с парното след майстор
2 месеца престой в ''RN - performance'' и от както съм я взел обикалям през ден по сервизите
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани