въпрос за спортен филтър?
Модератор: Технически модератори
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
.
доста интересна изработка ... и доста ми харесва
...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626

Части за Е34 - тел.0899 828 626
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: .
Аз тези дни и без това мисля да го смъкна да си доисколуря разни неща по него и мога да направя по детайлни снимки на отделните части и не е проблем да снимам всичко. Така че някой ако иска с удоволствие ще му пратя снимкиDEO написа:доста интересна изработка ... и доста ми харесва...
И благодаря на колегата че ги качи тея снимки тук
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Според мен ще е по добре да е малко по голям щита и да се вкара въздух някакси към него. Така май ще смуче доста от събралата се жега под капака
Оригиналния филтър смуче от някъде при фаровете въздух и според мен там е най-студено, а така ще смуче отвсякъде. Ама това е мое мнение (догадки) Иначе и аз си мисля да го изпробвам ама да видим дали ще ми остане време да измайсторя нещо
Както е казал Мечо Пух - колкото по студен въздух, толкова по студен въздух

Както е казал Мечо Пух - колкото по студен въздух, толкова по студен въздух
Последна промяна zAcK на 20 Окт 2006, 18:24, променена общо 1 път
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Идеята не е лоша, но мисля, че когато затвориш капака трябва да се образува нещо като камера за по-студен въздух. Т.е. щита да опита отпред в пластмасата зад фаровете, отгоре в капака и отдолу в гредата. Отзад нямам идея как да се оформи. И още нещо. Ако е само ламарина ефекта ще е по-малък. Помисли да сложиш някаква изолация, например минерална вата, от онази дето я ползват за изолации. Ако я разрежеш да стане по-тънка и отвън сложиш друга ламарина и ги хванеш една към друга ще стане доста прилично мисля 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Общо взето в моят случай тази ламарина предпазва единствено от топлият въздух който го завърта перката от радятора да не бие директно върху филтъра. Нищо друго. Иначе по същият начин като моя може да се облече целият филтър и да се изведе да смуче студено. Аз обаче махнах пластмасите които са зад фаровете и когато автомобила е в движение ще има достатъчно приток на свеж въздух. Мисля че и моят случай е едно добро решение. Една идея по добро от колкото да го оставя без абсолютно никаква преграда.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: re
slavianko написа:... Аз обаче махнах пластмасите които са зад фаровете и когато автомобила е в движение ще има достатъчно приток на свеж въздух. ...
Още по-добре, ако удължиш ламарината до компенсационното казанче, т.е. да минава покрай него и да стига до фаровете ще изолираш още по-добре. Идеята да опира в изолацията на капака е същата. Ако не ме домързи ще пипна твоята снимка с фотошопа за да покажа нагледно какво имам предвид. А иначе съм съгласен, че така е по-добре от нищо. Аз също обмислям да изолирам сток-кутията на филтъра от топлия въздух. На газ съм и с годините съм стигнал до извода, че газта много, ама мноооого, обича студено. Но поради други причини с газта се налага да се махне онзи накрайник дето свързва пластмасата зад фара с кутията. И сега си смуче въздух от радиатора. Но тия дни като не съм на работа ще седна да пооправя нещата. Включително и запушването на отвора в кората(в момента съм набутал едно дъно от шише минерална вода, грозно но върши работа

на мен ми харесва изработката супер е .... моя е доста по не
на мен ми харесва изработката супер е .... моя е доста по некадърно сложен ...
- KickingKing
- ентусиаст
-
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Re: re
Lok-Tar!
Я да видим за какво иде реч
TheBoss написа:...Аз също обмислям да изолирам сток-кутията на филтъра от топлия въздух...
Я да видим за какво иде реч


Изяж бобър - спаси дърво!

По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
чак сега видях тази тема...та да кажа и за мойта кола....спортен K&N в кутията...това е едно на ръка.От кутията съм извел тръба,другия край на която е в долната част на бронята,до халогена.Така смуче въздух от долу,където е и по-студен,а и при движение на колата насрещният вятър бута повече въздух към филтара през тази изобретена тръба,от колкото смуче през малкото растояние между бъбреците и фара.сега ми остана да изолирам тръбата с термоизолираща вата и тиксо,може и само тиксо.Тия дни ще го правя и ще кача снимки.Препоръчайте ми комплект за пране на спортен филтър,казаха ми цени от 80 лева,което ми се стори много...
По-добре корем от бира,от колкото гърбица от работа!
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
Бре колеги не че нещо ама и Опелите понякога им слагат дебитомери та даже и от тоя където не е с клапа а вътре е някаква платчица или пластинка не знам точно от какъв матерял е. Аз карах калибра преди БМВ-то и беше с K&N панелен и никакви ядове не е давала, та даже и сега на дизеляка мисля да му сложа че не е оправдано да се дават пари за хартиени през месец в тази гнус тука в София. За БМВ не знам как е с дебитомера той е с едни жички вътре до колкото занам но съм виждал много такива със спортни филтри. Въпрос на преценка.
п.с. Купете си марков филтър като K&N например и си ползвайте оригиналните консумативи за него и мисля че яд няма да има както каза колегата по горе имат си сертификати и др. които не ги издава сулю и пулю. Лично мнение.
п.с. Купете си марков филтър като K&N например и си ползвайте оригиналните консумативи за него и мисля че яд няма да има както каза колегата по горе имат си сертификати и др. които не ги издава сулю и пулю. Лично мнение.
- cvetoslav
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 151
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E kak BMW
- Мечтае да кара: MMMMMPower
30-40 лв. е комплекта за почистване и омазняване на K&N, в Ауто фешън или как там беше на бул. България.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Някъде там да. И аз дадох ако не се лъжа към 30-40лв за препарат за почистване и омаслител но моите са на MOTUL А и като гледам ще ми стигнат за доста миенета и омасляванияcvetoslav написа:30-40 лв. е комплекта за почистване и омазняване на K&N, в Ауто фешън или как там беше на бул. България.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- NeoPrint
- бай печатар
-
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
Аз пък бухнах JR на мястото на хартиения в кутията
Така губя от "фешъна",но пък не се занимавам с топъл въздух
Усеща се леко подобрение в отзивчивостта на двигателя,а звука не ми прави впечатление да се е променил. Като цяло съм доволен и очакванията ми се оправдаха.
Усеща се леко подобрение в отзивчивостта на двигателя,а звука не ми прави впечатление да се е променил. Като цяло съм доволен и очакванията ми се оправдаха.
65 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани


