БМВ е34 520i ---> 528i
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- e34.toni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 24V
- Мечтае да кара: Mercedes 124 E500 amg
БМВ е34 520i ---> 528i
Колеги, предстои смяна на двигател - от М50Б20 / М52Б28 !
Можете ли да ми кажете, дали ще срещна някакви трудности (тънкости) и ако да, какви ?
Какво трябва да се смени или преправи ? Нещо допълнително ?
Благодаря !
пс. Колата е с шпер 3,46
Можете ли да ми кажете, дали ще срещна някакви трудности (тънкости) и ако да, какви ?
Какво трябва да се смени или преправи ? Нещо допълнително ?
Благодаря !
пс. Колата е с шпер 3,46
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
С какви скорости смяташ да го караш тоа матор?

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Кои скорости са най-подходящи за Е34-2.8i?Може би от Е34-2.5i,същите коне е но въртящият момент идва по-рано,не знам има ли значение...И какъв диф като число и като размер.Тип 188мм(малко прасе за Е34) предполагам че все пак ще е достатъчно здрав..?Като се има предвид че Е39 е същите килограми,заводски Е39-528i с какви предавателни числа е на кутията и какъв диф?

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Като за начало..
1.Картер от Е34
2.Преходна втулка за хидравликата
3.Лапите от 34ката
4.Инсталацията някой ще трябва да ти направи преходник. гледай мотора да е от 39тка.
5.Изпускателни колектори от 39тка , и нова генерация от 34 525 от до.
6.Съединител и маховик от 28ца на 240мм , не си прави илюзия че твоя на 20ката е нов и ще кара.
7.Мотора е добре да е ръчка , после да не четем теми..как и защо
.
8.Скорости , нее задлжително да слагаш големи но!
9.Ако си с малки скорости ще се реже много и ще гори много .
Варианти :
9.1 Преправяш дифа с малко число
9.2 Монтираш диф кардан и скорости от 25ца или 30ка е34 , като 30ката е м60б30 м-за дифа говоря щото са големи прасета кардани и полуоски.
10.Има доста писано ако потърсиш.
11.Надяваме се че си приготвил 2 хиляди пресни лева
поне
12.Задължително всички семерини на валовете и гарнитури на масленото тяло картера и капака на главата сменяш.И клапан картерни газове 80 на 115 лева зависи от мотора.
13.За инсталацията казах...намери си кой да ти я направи ако не , сбери малко парици и ми се обади
.
14.Компресора на климатика остава същия от 34ката .
15.Ако все пак решиш да караш с малкото мостче и полуоски събери си 2 3 чифта .
16.Окачване задължително ама ти с Д2 и део
17.Спирачки , ако смяташ че малките дискчета отрпред ще те държат си в голяма заблуда
.
18.Ми тва е , като изхарчиш парите и газ ще ти монтираме ама тва ще е в другата тема - Каква газ на 28цата
1.Картер от Е34
2.Преходна втулка за хидравликата
3.Лапите от 34ката
4.Инсталацията някой ще трябва да ти направи преходник. гледай мотора да е от 39тка.
5.Изпускателни колектори от 39тка , и нова генерация от 34 525 от до.
6.Съединител и маховик от 28ца на 240мм , не си прави илюзия че твоя на 20ката е нов и ще кара.
7.Мотора е добре да е ръчка , после да не четем теми..как и защо
8.Скорости , нее задлжително да слагаш големи но!
9.Ако си с малки скорости ще се реже много и ще гори много .
Варианти :
9.1 Преправяш дифа с малко число
9.2 Монтираш диф кардан и скорости от 25ца или 30ка е34 , като 30ката е м60б30 м-за дифа говоря щото са големи прасета кардани и полуоски.
10.Има доста писано ако потърсиш.
11.Надяваме се че си приготвил 2 хиляди пресни лева
12.Задължително всички семерини на валовете и гарнитури на масленото тяло картера и капака на главата сменяш.И клапан картерни газове 80 на 115 лева зависи от мотора.
13.За инсталацията казах...намери си кой да ти я направи ако не , сбери малко парици и ми се обади
14.Компресора на климатика остава същия от 34ката .
15.Ако все пак решиш да караш с малкото мостче и полуоски събери си 2 3 чифта .
16.Окачване задължително ама ти с Д2 и део
17.Спирачки , ако смяташ че малките дискчета отрпред ще те държат си в голяма заблуда
18.Ми тва е , като изхарчиш парите и газ ще ти монтираме ама тва ще е в другата тема - Каква газ на 28цата

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Са като са присетих точка 14 не те вълнува .

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
И аз ще се включа с едно допълнение, че и аз направих същата интервенция преди няколко месеца, естествено с много помощ и съвети от Живко...
Другото, което ще трябва най-вероятно да направиш е един тройник на главата, ако случайно тя няма втори отвор (с тапа) за да завиеш темп датчик от 20ката за таблото.
Аз лично не смених скорости и диф, с което изобщо не съм горд разбира се, разхода остана близък до този на 20ката, сиреч минимум 13 градско, само че сега с 28цата като реша да давам често, 20 градско въобще не са проблем, но общо взето се въртя около 14.5, извънградско в някакъв смесен цикъл като примерно от 200 км, 30-40 са градско, останалите извън разхода е около 10-11 зависи как карам. Естествено, ако реша да карам 160-180 разхода става коренно различен
Този разход държа да отбележа, че е на газ, при мен и 20ката беше на газ, като смених мотора, прехвърлихме газта на новия, като смених дюзите и изпарителя : ) А за това дали върви колата, върви наистина добре, настроена е, смея да кажа, доста добре на газ и си скъсах едни доста читави 18ки 255 още на първия месец
Аз реших да заделя пари и за конусен филтър и heatshield и като че ли има разлика. Ноо Живко беше и е прав, 3.45 си е прекалено къс, сега ще се оглеждам за някой по-дълъг шпер, защото извънградско не си е работа със 120 на 3500 оборота, разхода извънградско при спокойно шофиране може и да е по-нисък : ) Сега редовно като изпреварвам извънградско със скорост над 100 на 5та, като приключа изпреварването натискам съединител и търся следваща предавка, просто 28цата както доускорява на 5та между 100 и 130 примерно, 20ката ускорява евентуално така на 3та... И съм свикнал щом изпреварвам толкова бързо, значи трябва да следват поне 1-2 предавки след това
Аз лично затворих мотора със съединителя от 20ката, който уж беше пътник на пръв поглед, но вече около 6-7к км не е буксувал, просто тогава неможах да намеря съединител, не ми се чакаше изобщо и го затворих, сега си взех всичко комплект с маховика на 240мм и чакам 20ковия да се предаде, че да сложи, по-големия, но още го чакам : )
Като цяло 2к ще са ти достатъчни най-вероятно ако си го правиш сам, всмисъл да не даваш пари за труд на някого.
И да, ако мотора е от Е38, ще трябва да си търсиш други колектори, че иначе ще има да се чудиш защо маа му стара тоя мотор трудно влиза и не ляга както трябва

Другото, което ще трябва най-вероятно да направиш е един тройник на главата, ако случайно тя няма втори отвор (с тапа) за да завиеш темп датчик от 20ката за таблото.
Аз лично не смених скорости и диф, с което изобщо не съм горд разбира се, разхода остана близък до този на 20ката, сиреч минимум 13 градско, само че сега с 28цата като реша да давам често, 20 градско въобще не са проблем, но общо взето се въртя около 14.5, извънградско в някакъв смесен цикъл като примерно от 200 км, 30-40 са градско, останалите извън разхода е около 10-11 зависи как карам. Естествено, ако реша да карам 160-180 разхода става коренно различен
Аз лично затворих мотора със съединителя от 20ката, който уж беше пътник на пръв поглед, но вече около 6-7к км не е буксувал, просто тогава неможах да намеря съединител, не ми се чакаше изобщо и го затворих, сега си взех всичко комплект с маховика на 240мм и чакам 20ковия да се предаде, че да сложи, по-големия, но още го чакам : )
Като цяло 2к ще са ти достатъчни най-вероятно ако си го правиш сам, всмисъл да не даваш пари за труд на някого.
И да, ако мотора е от Е38, ще трябва да си търсиш други колектори, че иначе ще има да се чудиш защо маа му стара тоя мотор трудно влиза и не ляга както трябва
E34, E38
- justboy
- Олдскул фен
-
- Мнения: 1142
- Регистриран на: 15.04.2008
- Местоположение: Техеран
- Пол: Мъж
- Кара: Строявайки пешеходците по тротоарит
- Мечтае да кара: E34 + s62 ]:)
БМВ е34 520i ---> 528i

Ето снимка на преходната втулка на хидравликата, на тройника за главата немога да му намеря снимка : -)
E34, E38
- e34.toni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 24V
- Мечтае да кара: Mercedes 124 E500 amg
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Колата не е с Д2 защото доставката беше в доста дълъг срок. Сложих Eibach pro kit 45/30. Относно двигателя-от Е36 комби е, съединителя е сменен преди 2 месеца, скоростите са Зф. Шпера на 20-ката е 3,46 от 524 тд и хич не искам да го махам. Прехвърлянето ще стане през месец септември, защото съм в Сащ в момента :-)
Благодаря ви за мненията, ще са ми от полза
Благодаря ви за мненията, ще са ми от полза

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Мери компресия задължително.под 12 си тръгвай.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Не че нещо, ама едно време имаше една много подходяща тема за снимките на тази кола...Не те ли досрамя да убиеш линията на този прекрасен модел, или викаш мажем яко с евтиния кит, 150лв за стъклопластовия ментак отпред, 2 кила боица и бай стругар да пусне стружка на плътния диск, че да скрие ръбчето...


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
На мен пък ми харесва колата, линията хваща окото, цвета е хубав, джантите не са тривиални.
За мен е направена с вкус.
За мен е направена с вкус.
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Предполагам и липсата на лайстни по вратите отдолу и подмазаният калник да е заедно с прага също ти допада...

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю
- e34.toni
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 104
- Регистриран на: 7.04.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 24V
- Мечтае да кара: Mercedes 124 E500 amg
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Липсата на лайсните под вратите има своето логично обяснение. Натрупва се кал, запушва изходите за оттичане на водата - резултата мисля че повечето хора с Е34 го знаят. "Замазания" калник е в резултат от липсата на другите лайсни ..... !!!!!
Няма как да направя колата си, така че да бъде харесана от всички. Всеки има право на мнение, но в крайна сметка колата си е моя и решавам какво и как да правя 
Относно "стъклопластовия ментак", вариантите за добавки или брони са сведени до минимум ! ... Ако дам 1000 лв за оригинална броня - (Алпина например), мнението ти ще се промени ли ?
Няма как да направя колата си, така че да бъде харесана от всички. Всеки има право на мнение, но в крайна сметка колата си е моя и решавам какво и как да правя Относно "стъклопластовия ментак", вариантите за добавки или брони са сведени до минимум ! ... Ако дам 1000 лв за оригинална броня - (Алпина например), мнението ти ще се промени ли ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
Митко Стоянов написа:Предполагам и липсата на лайстни по вратите отдолу и подмазаният калник да е заедно с прага също ти допада...
Всъщност си е доста красиво, точно тази част на колата винаги съм я намирал за остарял дизайн.
Този недостатък в дизайна е решен с допълнителни прагове в цвета на купето. Допълнителна екстра си е долната част на броните и праговете да са боядисани. А още по-допълнителна екстра е да са в контрастиращ цвят. Но това е друга тема.
Ето погледни тук

спрямо

АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
- DRN
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 М54B30
Re: БМВ е34 520i ---> 528i
И аз бях с нов съединител от 20-ка и след месеца в един завой направо се пръсна.
С късия диф много бързо ще ти писне, понеже доста бързо набира и постоянно трябва да сменяш обороти, все едно си в пунто
С късия диф много бързо ще ти писне, понеже доста бързо набира и постоянно трябва да сменяш обороти, все едно си в пунто
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
