Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Taruno
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
ако ти беше толкова за вървежа и да се правиш на спортист, което далеч не подкрепям( отдавна не са 90сетте, когато нямаше трафик никъде и да се кара като луд си беше простено) щеше да караш 330d или нагоре  щом си взел 320d(все пак е втория най-малък дизел на тая кола) икономията малко или много ти е в главата
 щом си взел 320d(все пак е втория най-малък дизел на тая кола) икономията малко или много ти е в главата  Ебати и българина колко се е извратил напоследък ми те БЕ ЕМ ВЕтата ако не се карат бързо по-добре всички фиати да караме, те за това правят едни от най-икономичните дизели и печелят сумати награди с EfficientDynamics щото те са само за спортисти
 Ебати и българина колко се е извратил напоследък ми те БЕ ЕМ ВЕтата ако не се карат бързо по-добре всички фиати да караме, те за това правят едни от най-икономичните дизели и печелят сумати награди с EfficientDynamics щото те са само за спортисти  
 
Айде моля ви всеки си знае какво иска от колата и щом на 10000 човека средния разход е 6.5, а на теб ти е 8-9 значи ти си единичния случай, а не обратното нали така.
А и от кога 130-140 на магистралата е каране като баба не знам. Аз мога да кажа, че с мотора всички средностатичстически коли ми се струват бавни, но не давам подобни оценки. По белите държави като ти се кара със 160 отиваш даваш 50 евро качваш се на пистата и караш като побеснял(аз го правя в Серес, но на две гуми) щото като караш със 160 -180 на магистралата ще плащаш 300-500 евро всеки месец от снимки на камери. Последното ще дойде и тук и всички шосейни състезатели ще има да се вайкат ама какви са тези камери за средна скорост и т.н.
П.с. другото нещо, което мога да кажа, е че този 1 л. разлика (дори е повече) ти дава рейндж от 150 км по малко на пълен резервоар, при което ти на дълъг път ще висиш по често по бензиностанциите и накрая този, който поддържа постоянна скорост от 130-140 ще пристигне по-бързо, по-малко изнервен и по-отпочинал, защото "кефа" който описвате е малко пресилен, все пак караш със 160 кажи речи направо, аз като прелетя с около 270 на две гуми мисля, че там има "кеф".
Иначе автоматика наистина е абсурдно удобство, последните 4ри коли (сегашните две 3ката и Х3ката са си автомати) са все автомати и комфорта е безумен, разликата във вървежа е минимални при нашето поколение автомобили и несъщестуваща при следващото, а в разхода, както са казали колегите преди мен при дизела е много малко по-висок от ръчката, заради огромния въртящ момент и това колко ниско е пикът му.
			
		 щом си взел 320d(все пак е втория най-малък дизел на тая кола) икономията малко или много ти е в главата
 щом си взел 320d(все пак е втория най-малък дизел на тая кола) икономията малко или много ти е в главата  Ебати и българина колко се е извратил напоследък ми те БЕ ЕМ ВЕтата ако не се карат бързо по-добре всички фиати да караме, те за това правят едни от най-икономичните дизели и печелят сумати награди с EfficientDynamics щото те са само за спортисти
 Ебати и българина колко се е извратил напоследък ми те БЕ ЕМ ВЕтата ако не се карат бързо по-добре всички фиати да караме, те за това правят едни от най-икономичните дизели и печелят сумати награди с EfficientDynamics щото те са само за спортисти  
 Айде моля ви всеки си знае какво иска от колата и щом на 10000 човека средния разход е 6.5, а на теб ти е 8-9 значи ти си единичния случай, а не обратното нали така.
А и от кога 130-140 на магистралата е каране като баба не знам. Аз мога да кажа, че с мотора всички средностатичстически коли ми се струват бавни, но не давам подобни оценки. По белите държави като ти се кара със 160 отиваш даваш 50 евро качваш се на пистата и караш като побеснял(аз го правя в Серес, но на две гуми) щото като караш със 160 -180 на магистралата ще плащаш 300-500 евро всеки месец от снимки на камери. Последното ще дойде и тук и всички шосейни състезатели ще има да се вайкат ама какви са тези камери за средна скорост и т.н.
П.с. другото нещо, което мога да кажа, е че този 1 л. разлика (дори е повече) ти дава рейндж от 150 км по малко на пълен резервоар, при което ти на дълъг път ще висиш по често по бензиностанциите и накрая този, който поддържа постоянна скорост от 130-140 ще пристигне по-бързо, по-малко изнервен и по-отпочинал, защото "кефа" който описвате е малко пресилен, все пак караш със 160 кажи речи направо, аз като прелетя с около 270 на две гуми мисля, че там има "кеф".
Иначе автоматика наистина е абсурдно удобство, последните 4ри коли (сегашните две 3ката и Х3ката са си автомати) са все автомати и комфорта е безумен, разликата във вървежа е минимални при нашето поколение автомобили и несъщестуваща при следващото, а в разхода, както са казали колегите преди мен при дизела е много малко по-висок от ръчката, заради огромния въртящ момент и това колко ниско е пикът му.
- kraska
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ееее, taruno малко крайно се изказваш. Знаеш че няма БМВ което да не вдига 200 с лекота било и с малък двигател, а човека дори кара с 160-170, не е кой знае каква разлика с 140 (изключително за магистрала говоря, която е като писта). А освен разхода, което не му е проблем както каза, има други неща като например доста по-скъпо е да поддържаш 6цилиндров 3 кубика двигател , да не говорим за данъка му и други разходи които носи със себе си. Преценил е че това му стига това е купил. А автомата дори и на дизел в супер градско каране ще даде разлика повече от литър, говоря за 6HP автоматите до 2007-8. По-нататък са по-добре , а в настояще супер. 
В бъдеще.... не знам дали скоро ще продават ръчки , освен по поръчка. Това бе го казал шеф на бмв, който спомена че търсенето на ръчни е намалял драстични и затова няма да вкарват пари за разработка на нова ръчна скоростна кутия. Това го четох някъде.....
			
		В бъдеще.... не знам дали скоро ще продават ръчки , освен по поръчка. Това бе го казал шеф на бмв, който спомена че търсенето на ръчни е намалял драстични и затова няма да вкарват пари за разработка на нова ръчна скоростна кутия. Това го четох някъде.....
- Leon
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Всъщност каза, че няма да изоставят ръчните кутии, но гълтат много пари за разработки и при намаленото търсене няма да са им приоритет. И добави, че автоматите са достигнали върха си като ефективност, има резерв не повече от 5-7%, което на мен ми говори, че в следващите поколения и БМВ ще минат на двоен съединител. 
Моля занапред темата да е за съвети за покупка, а не за разход. Ще разчистя малко по-късно.
			Моля занапред темата да е за съвети за покупка, а не за разход. Ще разчистя малко по-късно.
Never mistake motion for action...
		- awful
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Taruno написа:ако ти беше толкова за вървежа и да се правиш на спортист, което далеч не подкрепям( отдавна не са 90сетте, когато нямаше трафик никъде и да се кара като луд си беше простено) щеше да караш 330d или нагорещом си взел 320d(все пак е втория най-малък дизел на тая кола) икономията малко или много ти е в главата
Ебати и българина колко се е извратил напоследък ми те БЕ ЕМ ВЕтата ако не се карат бързо по-добре всички фиати да караме, те за това правят едни от най-икономичните дизели и печелят сумати награди с EfficientDynamics щото те са само за спортисти

Айде моля ви всеки си знае какво иска от колата и щом на 10000 човека средния разход е 6.5, а на теб ти е 8-9 значи ти си единичния случай, а не обратното нали така.
А и от кога 130-140 на магистралата е каране като баба не знам. Аз мога да кажа, че с мотора всички средностатичстически коли ми се струват бавни, но не давам подобни оценки. По белите държави като ти се кара със 160 отиваш даваш 50 евро качваш се на пистата и караш като побеснял(аз го правя в Серес, но на две гуми) щото като караш със 160 -180 на магистралата ще плащаш 300-500 евро всеки месец от снимки на камери. Последното ще дойде и тук и всички шосейни състезатели ще има да се вайкат ама какви са тези камери за средна скорост и т.н.
П.с. другото нещо, което мога да кажа, е че този 1 л. разлика (дори е повече) ти дава рейндж от 150 км по малко на пълен резервоар, при което ти на дълъг път ще висиш по често по бензиностанциите и накрая този, който поддържа постоянна скорост от 130-140 ще пристигне по-бързо, по-малко изнервен и по-отпочинал, защото "кефа" който описвате е малко пресилен, все пак караш със 160 кажи речи направо, аз като прелетя с около 270 на две гуми мисля, че там има "кеф".
Иначе автоматика наистина е абсурдно удобство, последните 4ри коли (сегашните две 3ката и Х3ката са си автомати) са все автомати и комфорта е безумен, разликата във вървежа е минимални при нашето поколение
автомобили и несъщестуваща при следващото, а в разхода, както са казали колегите преди мен при дизела е много малко по-висок от ръчката, заради огромния въртящ момент и това колко ниско е пикът му.
Първо няма как да се правя на спортист със това 320д, второ говорех за магистралата там със 130 рядко карам, за 7 години във Италия нз как така нямам нито 1 глоба от магистрали
 не карам 330 защото от врене на време карам 335и така че не мисля че може да се изказваш крайно за някои които дори не го познаваш, мнението си е лично мое и исках да кажа че човек сам си избира какво да си купи ама не може да си купи 330 и да вика после ее моята гори.... всяко нещо си иска хранене дори и магарето....аз не карам за кеф със 160км просто колата го позволява и въобще не съм напрегнат нито изморен, както казах 1 път колата е много удобна и приятна за каране 160кн на магистралата тук във Италия са като да си карам със 100 по България, а това че през 5 минути трябва да се местя понеже някои идват отзад със над 160км и то не един а над 20%
 не карам 330 защото от врене на време карам 335и така че не мисля че може да се изказваш крайно за някои които дори не го познаваш, мнението си е лично мое и исках да кажа че човек сам си избира какво да си купи ама не може да си купи 330 и да вика после ее моята гори.... всяко нещо си иска хранене дори и магарето....аз не карам за кеф със 160км просто колата го позволява и въобще не съм напрегнат нито изморен, както казах 1 път колата е много удобна и приятна за каране 160кн на магистралата тук във Италия са като да си карам със 100 по България, а това че през 5 минути трябва да се местя понеже някои идват отзад със над 160км и то не един а над 20% И какво искаш да ми кажеш че тоя със 130 ще стигне по бърже понеже аз ще спирам на бензиностанцията по често че аз да не карам танк колега

- BmwIsLoveBmwIsLife
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 4
- Регистриран на: 6.07.2014
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, харесах си е92-ките и след като изчетох доста страници от форума се спрях на бензин.  http://www.cars.bg/c728954 Тази ми хвана окото и искам да ми кажете как я намирате, като изключим джантите, които си заминават веднага.  Тази е единствената, за която ви питам, тъй като не открих 320и и 318и, които предпочитам.
			
		- Taruno
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За тази кока мога да каже, че НЕ е М пакет 
			
		
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
пп на тази снимка има темп. на оборотите
и скоростта е до 280, аз съм с 330и и ги нямам :-)
това заради мпакета или доп. екстра се води ?
			
		и скоростта е до 280, аз съм с 330и и ги нямам :-)
това заради мпакета или доп. екстра се води ?
- Гецата
- некъв ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Или е с табло от 335и
			
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега, как пък избра възможно най-зле изглеждащото е92 в мобилето? Ако ти е ограничен бюджета до цената на това, което си линкнал, най-добре си търси друга кола, защото единствения вариант е да попаднеш на подобен изтормозен кош.
			
		- BmwIsLoveBmwIsLife
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 4
- Регистриран на: 6.07.2014
- Пол: Мъж
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Бюджета ми е 30 (абсолютен максимум), просто само това намерих бензин от 320 318 и 325. Имаше и друга 325ца, но не ми хареса толкова...
			
		- adko001
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 454
- Регистриран на: 2.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 320d '03
- Мечтае да кара: E90 V10 Hartge
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
при такъв бюджет аз лично бих си купил швейцарска кола, та макар и да ми се наложи да си взема седмица отпуск, за да пътувам, просто съвет, трудно ще ти изпадне хубава кола на тоя пазар дори и за тези пари.. успех
			
		- The Machine
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 15
- Регистриран на: 31.05.2014
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW 330 xi e46
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте.Изкажете мнение за този автомобил  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6x6h3s
			
		- Tsapo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
The Machine написа:Здравейте.Изкажете мнение за този автомобил http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6x6h3s
Звънях за тази обява три пъти. Първия път ми каза, че колата е запазена и да се обадя в края на седмица за да ми каже дали в крайна сметка е продадена. Обадих му се в края на седмица и ми каза, че била запазена до понеделник. Обадих му се в понеделник и каза, че още е запазена. Все пак го разпитах за колата. Каза ми, че била внос от Италия ( Милано ) преди 1г. и т.н.
- The Machine
- Потребител
- 
				  
- Мнения: 15
- Регистриран на: 31.05.2014
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW 330 xi e46
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Tsapo написа:The Machine написа:Здравейте.Изкажете мнение за този автомобил http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6x6h3s
Звънях за тази обява три пъти. Първия път ми каза, че колата е запазена и да се обадя в края на седмица за да ми каже дали в крайна сметка е продадена. Обадих му се в края на седмица и ми каза, че била запазена до понеделник. Обадих му се в понеделник и каза, че още е запазена. Все пак го разпитах за колата. Каза ми, че била внос от Италия ( Милано ) преди 1г. и т.н.
Месри колега.

- el lobo
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 342
- Регистриран на: 4.07.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше E46 320D
- Мечтае да кара: 850
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
и аз звънях преди 2 седмици , беше на море , каза да се обадя след вторник примерно , но тъй не успях да продам мойта , така и не я гледах , иначе внос италия преди година да ,била перфектна , реални км (неясно как знае) , разход 6/100   (то излиза по изгодно от 320 дизел ) и някви такива .....
 (то излиза по изгодно от 320 дизел ) и някви такива .....
			
		 (то излиза по изгодно от 320 дизел ) и някви такива .....
 (то излиза по изгодно от 320 дизел ) и някви такива .....Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	




 
