Пали на 3 цилиндъра студена

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 19.08.2011
Кара: Coupe

Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от Emilow » 04 Юли 2014, 18:27

Колеги изчетох всички теми които намерих свързани с моя проблем, но не намерих отговор затова искам да питам някой дали е имал такъв проблем, а той е че като паля колата сутрин или няма значение кога стига да не е палена поне няколко часа и е студен мотора пали и прекъсва все едно някой цилиндър неработи и това става само за няколко секунди след това си заработва както трябва дори цял ден да я паля и гася няма и помен от прекъсването до следващия по дълъг престой и още по странното е че някой път си пали както трябва без да прекъсва, мотора е м42б18 и има газ. Дотук смених бобините сложих директно от м52 върху свещите с нови лули и нови свещи, но проблема си остана, вода не губи, гледах маслото си е бистро ,а и не мерише на бензин, също да кажа че и на газ го има прекъсването. Дайте съвет откакво може да е :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 2.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от v_p_m » 04 Юли 2014, 19:27

Защо не пробваш да спреш гаста или да я изразходиш до край , данеби клапана да ти е здал багажа ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 19.08.2011
Кара: Coupe

Re: Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от Emilow » 04 Юли 2014, 19:58

Пробвах го и това, но пак си е същото преди имах проблем с изпарителя който пускаше газ докато е изгасен мотора, но тогава палеше много трудно от 2-3 път и не прекъсваше, незнам освен да изпуска газ докато не работи колата друг проблем може ли да създаде тоя клапан...Мислех да не е бобина някоя прецакана, но защо пък само при студен старт няма да работи и то няколко секунди...само да не се окаже най-гадното а именно да свалям главата, но нека и някой друг колега да изкаже мнение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от djkita » 04 Юли 2014, 20:08

На 90% съм сигурен, че проблема е от газта. При не добре настроена смес (бедна или богата) ЕКУто и ламбдата се адаптират на ''грешната'' смес и като запалиш на бензин прави мизерии. Ако си с ГИ и при всяко палене (трябва да ти пали на бензин независимо дали е топла или студена) ти играят оборотите за няколко секунди, то със сигурност проблема е от ГИ-то или по-точно в настройките му.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от BABHOMED » 04 Юли 2014, 20:17

djkita написа:На 90% съм сигурен, че проблема е от газта. При не добре настроена смес (бедна или богата) ЕКУто и ламбдата се адаптират на ''грешната'' смес и като запалиш на бензин прави мизерии. Ако си с ГИ и при всяко палене (трябва да ти пали на бензин независимо дали е топла или студена) ти играят оборотите за няколко секунди, то със сигурност проблема е от ГИ-то или по-точно в настройките му.



Подкрепям теорията !
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 19.08.2011
Кара: Coupe

Re: Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от Emilow » 04 Юли 2014, 21:24

Мерси за отговора колега, но съм с обикновенна газова и досега несм имал никакви проблеми с газта и при палене също освен този който споменах по-нагоре, а и винаги я паля на бензин и след като поработи малко тогава минавам на газ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от djkita » 04 Юли 2014, 21:36

Ако всичко е наред - кабели, свещи, бобини, лули и т.н. то проблема ти е точно там. Ако сместа не е наред то няма никаква значение дали си с ГИ или обикновена газова :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 19.08.2011
Кара: Coupe

Re: Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от Emilow » 04 Юли 2014, 21:45

Ще проверя, даже направо ще спра газта от крана на бутилката и ще изхарча останалата газ и после ще видя дали ще го прави като карам само на бензин. Ще пиша дали пак се проявява проблема или не :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от djkita » 04 Юли 2014, 21:57

Покарай колата известно време - минимум 15-20мин. Ще е добре и преди това да откачиш акумулатора за да не е забила сондата.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 19.08.2011
Кара: Coupe

Re: Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от Emilow » 05 Юли 2014, 14:57

Колега сутринта я покарах на бензин и то не много около 1-2 км след което я оставих за 7-8 часа и после като я запалих си заработи както трябва без да прекъсва, дори несъм спирал и газта. Ще пробвам още няколко пъти, но май от това ще да е проблема :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: Пазарджик/Пловдив
Кара: E36 Coupe & E46 Coupe

Re: Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от djkita » 05 Юли 2014, 15:27

Целта беше да се покара на бензин за да се нормализира ЕКУ-то. Не забравяй, че след като покараш на газ проблема пак ще се появи.... просто трябва да се нагласи газовата уредба... и тъй като не си с ГИ то нещата едва ли могат да станат перфектни, но поне могат да се подобрят.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 19.08.2011
Кара: Coupe

Re: Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от Emilow » 06 Юли 2014, 1:31

Да това ми е ясно, че като карам на газ пак ще се появи проблема, незнам дали може да стане перфектно като е обикновенна до сега несм имал проблеми, но се чудя дали само от настройката може да е проблема щото след като смених изпарителя мин.година не е пипана, ако е така ще отида да я закачат на газ анализатора и да се види.Мисълта ми беше според теб само до настройка ли е или си е заминал пак изпарителя :roll: (то не че така през форума може да ми кажеш де,но може да си имал и ти такъв проблем и да знаеш как си го решил) :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 975
Регистриран на: 25.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E34 М50B25
Мечтае да кара: E34 V12
Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU

Re: Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от BABHOMED » 06 Юли 2014, 15:14

От настройки е работата нищо не е заминало.Пробвай след като е карана на гас мини на бензин за около 5 мин преди да я загасиш тогава няма да имаш проблеми при следващото палене на бензин .
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 19.08.2011
Кара: Coupe

Re: Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от Emilow » 11 Юли 2014, 19:31

Колеги не е от газта проблема карах колата 1-2 дена на бензин повече от 50 км и пак го напрай тоя номер при палене даже и след по малък престой... и като че ли има и някакъв друг проблем като и дам по рязко газ се дави и припуква в филтъра и гърнетата? Имате ли предположения от кво може да е..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 19.08.2011
Кара: Coupe

Re: Пали на 3 цилиндъра студена

Мнение от Emilow » 13 Юли 2014, 22:28

Колеги моля някой който е сигурен нека да каже може ли от бобина да прекъсва само при палене ?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook