някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
omerta написа:Dimitroff написа:Вържи си клапана за управлението на вихровите клапи...
Къде се намира това , нямам си и идея . Мерси
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
mustang1986 написа:omerta написа:Dimitroff написа:Вържи си клапана за управлението на вихровите клапи...
Къде се намира това , нямам си и идея . Мерси
Мерси жив и здрав да си . Ще пробвам и ще пиша .
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Било е вързано . Значи не е от това . Някъква идея да имате ?
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Така и не стана ясно за какво са тези "пеперудки"?
А може би са вихрови клапи?
В една друга тема четох едно мнение че се губи мощност в ниските обороти до 2000 об/мин?
За съжаление не можах да изчета темата от 48 страници просто човек си забравя мислите.
Според иженерна гледна точка се прави за по добро изгаряне на горивото на празен ход и обороти до 2000 да речем.
Двигателя е с по 4 клапана на цилиндър 2 всмукателни и два изпускателни.
Всмукателните са по интересни единия има директен канал прав и с правоъгълно сечение. Точно на тези клапани има вихрови клапи.
Те са постоянно отворени ако няма вакуум в системата. Или ако сме изолирали електромагнитния клапан, който ги управлява.
Ако не са износени осите или разхлабени клапите вероятността да изпадат е минимална ако не се движат.
Да се върнем на предназначението. Запален двигател празен ход, въздух постъпва през единия всмукателен клапан, който има канал с вита форма за създаване на вихър в камерата на буталото.
Обороти 1500 клапите са отворени наполовина и надува на турбината е около 100 - 200 милибара
Обороти 2000 и нагоре клапите са отворени напълно.
Извод: Направени са за екология, както и ЕГР системата.
П.С.
До Модераторите надявам се мнението ми ще се види и от други потребители.
Поздрави!
А може би са вихрови клапи?
В една друга тема четох едно мнение че се губи мощност в ниските обороти до 2000 об/мин?
За съжаление не можах да изчета темата от 48 страници просто човек си забравя мислите.
Според иженерна гледна точка се прави за по добро изгаряне на горивото на празен ход и обороти до 2000 да речем.
Двигателя е с по 4 клапана на цилиндър 2 всмукателни и два изпускателни.
Всмукателните са по интересни единия има директен канал прав и с правоъгълно сечение. Точно на тези клапани има вихрови клапи.
Те са постоянно отворени ако няма вакуум в системата. Или ако сме изолирали електромагнитния клапан, който ги управлява.
Ако не са износени осите или разхлабени клапите вероятността да изпадат е минимална ако не се движат.
Да се върнем на предназначението. Запален двигател празен ход, въздух постъпва през единия всмукателен клапан, който има канал с вита форма за създаване на вихър в камерата на буталото.
Обороти 1500 клапите са отворени наполовина и надува на турбината е около 100 - 200 милибара
Обороти 2000 и нагоре клапите са отворени напълно.
Извод: Направени са за екология, както и ЕГР системата.
П.С.
До Модераторите надявам се мнението ми ще се види и от други потребители.
Поздрави!
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Реалния ефект, който аз сън усетил е в ниски обороти се получава една идеа по-голямо замисляне... Иначе нищо друго не променя липсата им...
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
SaSo написа:Реалния ефект, който аз сън усетил е в ниски обороти се получава една идеа по-голямо замисляне... Иначе нищо друго не променя липсата им...
ами аз съм с премахнати пеперуди и след като ги отстранихме в ниските обороти колата ми стана по директна
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Колеги и аз от няколко месеца съм с Е46 320 Д 2002 г. Доста го търсих и накрая открих моя екземпляр. Изчетох почти цялата тема и така не ми стана ясно какъв е ресурса на тези пеперудки. Питам, защото моя автомобил е на абсолютно реални 137 000 км. проверени многократно от няколко места, включително и от оторизираните сервизи в България и Рим Италия. Колата е много запазена, работи много равномерно, не забелязвам да пуши какъвто и да било дим не светят никакви лампи по таблото и при закачане на диагностика изписва, че няма грешки. Удачно ли е на двигател с такъв пробег да му се махат пеперудките. Питам, защото четох мнения на някои колеги, че след тази процедура започват да светят различни лампи по таблото и колата да губи мощност. Дайте някакъв съвет.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
ponifar_1 написа:Колеги и аз от няколко месеца съм с Е46 320 Д 2002 г. Доста го търсих и накрая открих моя екземпляр. Изчетох почти цялата тема и така не ми стана ясно какъв е ресурса на тези пеперудки. Питам, защото моя автомобил е на абсолютно реални 137 000 км. проверени многократно от няколко места, включително и от оторизираните сервизи в България и Рим Италия. Колата е много запазена, работи много равномерно, не забелязвам да пуши какъвто и да било дим не светят никакви лампи по таблото и при закачане на диагностика изписва, че няма грешки. Удачно ли е на двигател с такъв пробег да му се махат пеперудките. Питам, защото четох мнения на някои колеги, че след тази процедура започват да светят различни лампи по таблото и колата да губи мощност. Дайте някакъв съвет.
Нищо не си изчел...реални или не 136 000км са и малко и много.
Ако след тооолкова обширна тема,не си разбрал плюса и минуса,за пореден път ще се отговаря на един и същи въпрос!
Колеги - кое от изречението не разбрахте "Това е официално признат ДЕФЕКТ"?
Значи - нека да не пуши и работи гладко дизел седял в двора ,купен да е украшение..но АКО се случи си 1/4 кола назад..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Според иженерна гледна точка се прави за по добро изгаряне на горивото на празен ход и обороти до 2000 да речем.
Двигателя е с по 4 клапана на цилиндър 2 всмукателни и два изпускателни.
Всмукателните са по интересни единия има директен канал прав и с правоъгълно сечение. Точно на тези клапани има вихрови клапи.
Те са постоянно отворени ако няма вакуум в системата. Или ако сме изолирали електромагнитния клапан, който ги управлява.
Ако не са износени осите или разхлабени клапите вероятността да изпадат е минимална ако не се движат.
Да се върнем на предназначението. Запален двигател празен ход, въздух постъпва през единия всмукателен клапан, който има канал с вита форма за създаване на вихър в камерата на буталото.
Обороти 1500 клапите са отворени наполовина и надува на турбината е около 100 - 200 милибара
Обороти 2000 и нагоре клапите са отворени напълно.
Извод: Направени са за екология, както и ЕГР системата.
Колегата много добре е описал теорията на вихровите клапани.
Ако ги няма, се влошава състава на отработените газове при ниски обороти, други последствия няма.
Ако поради една или друга причина блокират в затворено положение, мощността на двигателя във високите обороти спада с около 10%.
- milenski75
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 21.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: E46 320D
2002
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Здравейте колеги,и аз днес махнах клапите,но оставих оста
махнах само клапата.Казаха ми,че и така ставало и нямало проблеми
махнах само клапата.Казаха ми,че и така ставало и нямало проблеми
- nazis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 19.05.2014
- Местоположение: Black Sea
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320D,150к.с /комби бегачка
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Днес и аз отворих колектора да видя как са нещата и забелязах че вероятно моите клапи са чистени преди но не са премахнати
Изчистих ги добре и окъпах със бензин колектора и агр клапана и утре ще я сглобявам
Има и нещо друго което забелязах - клапана може да се откачи от рамото дето ги движи и без да се разглабя колектора
Реших засега няма да ги махам
Изчистих ги добре и окъпах със бензин колектора и агр клапана и утре ще я сглобявам
Има и нещо друго което забелязах - клапана може да се откачи от рамото дето ги движи и без да се разглабя колектора
Реших засега няма да ги махам
Голямата цица разсейва добрият ебач !
- Mofal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: 18.09.2014
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 2,5d 177
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Позачетох се тук доста и аз реших да ги махна тези пеперудки , някой може ли да ми каже каква цифра е това и къде в Пловдив може да ми го направят това на разумна цена... 320д 2003г. ръчка комби 150кс.
- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Проблем ли е ако, е махнат само клапите а осите се върнат на мясотото им 


- bmw_320d_150
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Кара: E46 320CD
- Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
- Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
Здравейте колеги аз на моята Е 46 фейс също бях махал клапите но сега ме тормози един въпрос: Ще взимам купе 2004 320д Автоматик.Та питането ми е автомата има ли ги също вихровите клапи или не?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д
bmw_320d_150 написа:Здравейте колеги аз на моята Е 46 фейс също бях махал клапите но сега ме тормози един въпрос: Ще взимам купе 2004 320д Автоматик.Та питането ми е автомата има ли ги също вихровите клапи или не?
100%
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани