M52TU от автомат към ръчка - въпроси
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: M52TU от автомат към ръчка - въпроси
Ти може да го чуваш за сефте, а пък аз съм го правил няколко пъти.

Ако нема у глава, има у Google.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: M52TU от автомат към ръчка - въпроси
Колега как става , би ли разяснил ? И все пак някой ако има схема на евс 3 нека я пусне
I'm slowly drifting


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: M52TU от автомат към ръчка - въпроси
DirtySouth написа:Е да де да не се занимавам с глупости искам да мина с моста само , а иначе за сефте чувам , някой да програмира евс за ръчни скорости
Добре де като не си сигурен в нещо и не ти е ясно защо тогава спориш. Направи една тема безполезна от спорове, хората които са го правили ти казват как става включително и аз ама ти едно си знаеш и това е

- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: M52TU от автомат към ръчка - въпроси
Баси хората има , човек зададе въпрос и като не е чувал нещо излиза , че е спор .....
I'm slowly drifting


- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: M52TU от автомат към ръчка - въпроси
DirtySouth написа:Баси хората има , човек зададе въпрос и като не е чувал нещо излиза , че е спор .....
Ама ти го задаваш, НИЕ ти отговаряме и после ти ни опровергаваш в неща които са ни минали през ръцете пък ти дори и не си чул за тях.
Сега кажи кой спори

Като искаш чупи си главата и си губи времето, просто искам да ти спестя мъките през които съм минал аз като съм го имал този проблем за първи път и мен нямаше кой да ме научи и никой тогава не пишеше във форума като сега, защото малко бяха хората във форума преди години които се занимаваха и бяха наясно, сега вече е лесно всеки копува кабел за 80 лв и става диагностик

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: M52TU от автомат към ръчка - въпроси
Не я разчитам нещо схемата , чудех се защо от бмв са избрали кафява разцветка за + кабел
I'm slowly drifting


- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: M52TU от автомат към ръчка - въпроси
DirtySouth написа:Не я разчитам нещо схемата , чудех се защо от бмв са избрали кафява разцветка за + кабел
Няма какво да се чудиш, кафяв и кафяв/черно са "-" .

Ако нема у глава, има у Google.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: M52TU от автомат към ръчка - въпроси
DirtySouth написа:Не я разчитам нещо схемата , чудех се защо от бмв са избрали кафява разцветка за + кабел
Не разчиташ схемата или по принцип не разчиташ схеми, щот на нея няма нищо интересно, а се опитах преди това смляно да ти го напиша в таблица.
Сърдите се, че се дразнят понякога колегите, гледаш, че малко хора се опитват да пишат по неща, за които отраканите вече взимат пари.
Дай още веднъж да опитам, въпреки, че преди време не се кефише на 40-годишните, какво не ти е ясно?
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: M52TU от автомат към ръчка - въпроси
Колегата горе каза , че черно кафяв е минус другите колеги казват , че е + , въпроса е без излишни дразги да се стигне до извода аджеба какво да ми подадем на тоя кабел , че да излъжем евс-а , че сме на неутрална и да запалим , мисля , че ще бъде и полезна темата след малка чистка и на други хора.
I'm slowly drifting


- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: M52TU от автомат към ръчка - въпроси
Ти решаваш, на кой да вярваш. При мен вътрешната памет на ЕКУ-то от м52б28/е39-ръчка, вадеше грешка. ЕВС-а беше вързан, както съм писал в таблицата. След известно време реших да разкарам моя комп и купих нов. Продавача умишлено или случайно, пропусна да спомене, че е от е38-автомат и естествено, като смених целия комплект комп+евс+ключ не запалих, или по-точно не завъртя, и помпата не тръгна при контакт. След известни спорове по телефона ми даде номера на човек, който е сигурен, какъв е компа и наистина се оказа, че е от автомат, и трябва още един плюс.
След гледане на схеми и отваряне на ЕВС-а се оказа, че другия плюс трябва да дойде от автомата на пин-6, който стои срещу пин-11, който пък е плюс при контакт. С поялник се прави мост между двата, вътре на платката (при куплунга на ЕВС-а от ръчка липсва кабел на 6-пин и външна връзка е по-трудна) и двигателя си пали, като в последствие върви вече половин година и не записва грешки до 6500/мин.
Ето ти таблицата за всички връзки от е39 към е30, ЕВС-а е 3 и няма общо с моторния куплунг.
След гледане на схеми и отваряне на ЕВС-а се оказа, че другия плюс трябва да дойде от автомата на пин-6, който стои срещу пин-11, който пък е плюс при контакт. С поялник се прави мост между двата, вътре на платката (при куплунга на ЕВС-а от ръчка липсва кабел на 6-пин и външна връзка е по-трудна) и двигателя си пали, като в последствие върви вече половин година и не записва грешки до 6500/мин.
Ето ти таблицата за всички връзки от е39 към е30, ЕВС-а е 3 и няма общо с моторния куплунг.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани