Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 25.11.2012
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: е36 m50b20 turbo
Мечтае да кара: m50b28 turbo
Детайли за колата: Толкова бавна че един охлюв я полазил :D

Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

Мнение от stanimirkanev » 26 Юни 2014, 23:29

Здравейте.Предварително се извинявам ако темата ми не е за този раздел, но не намерих подходящо място да я пусна,а в разделсилов тунинг немога да пускам теми.
Та сега на кратко.Имам компакт сис м50б20 турбо без ванус.От известно време не го карам поради ред причини.На зима мисля да строуквам и събирам информация за блоковете.Прадварително ви благодаря за инфомрацията.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 28.09.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Мечтае да кара: X5 ///M

Re: Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

Мнение от abefen » 27 Юни 2014, 11:15

Принципно блока е еднакъв освен че е на 84мм а не на 80мм. Ако растъргването на 84мм ти излезе по евтино от това да си намериш блок от м50б25 става, но иначе според мен по добре да вземеш направо готов блок. Говорим за без ванусови мотори :)
м50 + турбо....безценно ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

Мнение от M10 » 27 Юни 2014, 12:19

Блока от б20 може ли на 86мм, както тоя на б25?

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 28.09.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Мечтае да кара: X5 ///M

Re: Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

Мнение от abefen » 27 Юни 2014, 13:18

Като цяло и този от б25 не е много надежден на 86мм, макар че имам приятел кара на 86 в момента и няма грижа с блока . Стените много истъняват, но да няма да имаш проблеми и с б20 да го разтържеш. Чугуна си е чугун :)
м50 + турбо....безценно ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

Мнение от maxpower » 27 Юни 2014, 14:36

M10 написа:Блока от б20 може ли на 86мм, както тоя на б25?

Не не става, вече е пробвано цепи се м/у 5ти и 6ти цилинър, а тези на 25цата карат на 86, че даже гледам в щатите до 86,5 ги правят. Евентуално много ранните блокове при безваносовите 20ки се говореше, че са с по-дебели стени ама ако не го видя не вярвам :mhihi:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

Мнение от Boyadjiev » 27 Юни 2014, 14:59

Аз само да откажа хората които мислят да си стържат 20-ските на 84мм. че в по-народните шлайф бази искат по 30лв. на цилиндър за да мине на друг размер ;) а пък на Хладилника примерно сигурно искат по 50 на цилиндър :mhihi:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 28.09.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Мечтае да кара: X5 ///M

Re: Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

Мнение от abefen » 27 Юни 2014, 15:28

Това е идеята че излиза доста по солидно да си го стръгнеш на 84мм отколкото да намериш блок, но пък така няма да имаш проблеми с документите :)
м50 + турбо....безценно ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 6.10.2013
Местоположение: Варна
Кара: винаги с кеф

Re: Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

Мнение от Mironikolo » 27 Юни 2014, 19:11

При строук от 20ска към 2,5, как стои въпроса с главата. Може ли само да се портне леко 20сковата глава и каква ще е разликата във вървежа с глава от 2,5.
Има две житейски правила: Правило 1 – Не се тревожи за дреболии. Правило 2 – Всички неща са дреболии.
Фридрих Ницше

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

Мнение от M10 » 27 Юни 2014, 22:21

Глава от 2,5 може ли изобщо да се сложи на 80мм цилиндри - клапаните няма ли да ударят в блока :mhihi:
Колкото за цената, и на мен ми бяха взели по 30лв на цилиндър за м40 84 към 86мм. Хубавото е че получаваш чисто нови цилиндри, с каквато хлабина решиш :D M40-42 се прави на 87мм и държи, ако някой го интересува.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

Мнение от HowDouWantit » 28 Юни 2014, 17:38

Може може ... аз виждах 25-цова глава сложена на блок от Б20 ... съответно цилиндрите бяха изпилени под ъгъл за да не бият клапаните в тях ,споменах го на Крум от Плевен който се занимава с глави ,и той каза ,че не било пречело и ,че така се било правело ,но аз не бих рискувал..
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 6.10.2013
Местоположение: Варна
Кара: винаги с кеф

Re: Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

Мнение от Mironikolo » 28 Юни 2014, 17:58

Има ли разлика между строукната 20ска на 2,5 и оригинал 2,5 във вървежа. Питам, за да разбера дали си залужава парите за строука.
Има две житейски правила: Правило 1 – Не се тревожи за дреболии. Правило 2 – Всички неща са дреболии.
Фридрих Ницше

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 28.10.2008

Re: Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

Мнение от HowDouWantit » 28 Юни 2014, 18:30

Прочети темата на колегата MaxPower във раздел Силов тунинг и накрая ще разбереш има ли разлика :)

Няма как 20+ годишен мотор да го купиш ,да го плеснеш в коша и да очакваш да върви като ненормален..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

Мнение от M10 » 29 Юни 2014, 14:33

В темата също забележи с какво старание е работено. В повечето случаи скраперските сглобки вървят по-малко от оригинално 2,5 и за мен не си струва, не се ли прави до последния детайл като maxpower :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 4.09.2009

Re: Разлика в блоковете м50б20 и м50б25?

Мнение от mitaka21 » 30 Юни 2014, 9:35

Eто едно мнение на човек който кара 2.5 без ванос и е карал сглобка от 2.0 на 2.5. :)

MICH__ написа:Карах такъв строукнат мотор който е и с два смукателни вала и маховик от м20 и да върви по-добре от 20ка ама не и като за 2.5 :yes: Или с други думи нариваш пари колкото за едно 2.5-2.8 и не получаваш вървеж като тяхния ;)

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook