Проблем с бушон позия 33 и акумулатор - Спешно
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с бушон позия 33 и акумулатор - Спешно
Колеги имам проблем с въпросния бушон,за улеснения ще посоча за какво отговаря,по даденото на капака на таблото на бушоните(колата е 318is 92г).
Бушон позиция 33-прозорци(седан),габарити,заден ляв стоп,осветление плафони и жабка,букса за зареждане,отопление ключалки,телефон.
Значи случи се така излизах с колата,помотах се (20-30км)със спирания,паления и се прибрах вкъщи.На другия ден не съм я барал колата и на следващия ден привечер се качвам да си проверя сд-то(бях свалил панелчето само няколко копчета се бяха набили навътре) дали съм си го оправил и то си бачка.Увеличих го малко и угасна заедно с трансмитъра (слушах песни от карта с памет).Викам си брей,пре*ал съм го . Пускам пак увеличавам пак гасне,което лесно би се обяснило ако имах някаква мощна музика но съм със стоковите оригинални колонки,нямам буфери усилватели и т.н.Помислих си ще запаля да видя дали пак ще прави така,давам на контакт всичко светва лекичко,завъртам всичко угасва на таблото ---нема ток,акумулатора мъртвец.Той е 74Амп. Варта от две години го карам откакто си взех колата няма зима няма лято винаги си е работел отлично,никога до сега не го бях зареждал извън колата за тези 2г.Та свалям го и погледнах таблото с бушоните първо преди да сложа друг акумулатор и бушон 33 стопен до безбожие но здрав,направо се беше разтекъл половината,но не беше направил късо.Слагам друг акумулатор някакав 45-50амп някакво по умряло завъртя стартера,но си стартира,няколко опита-ок.Сложих да се зарежда хубавия за вечерта и сутринта преди да го сложа да видя дали е мъртвец,запалих отново със слабия акумулатор да видя дали не е паднал и той,колата си стартира,но заден ляв стоп не свети най-вероятно и габарит,но те не са ми вързани тъй като съм с лед ангелски очи и на габарит ми светят те.Проверявам бушона - изгорял.Слагам нов -пук,изгоря(фаровете не работеха).Вадя ключа от колата,слагам бушон и пук- пак изгоря.Викам си проблем.Свалям стопа тъй като преди заради него ми гореха и нищо му няма.Плафоните и те нямат проблеми.Оставих нещата така без бушон 33 сложих си акумулатора и колата стартира като никога до сега.
Утре съм говорил с един познат който разбира доста да удари едно рамо за проблема,но ще се радвам и да чуя съвети и от други хора.Според мен двата проблема са свързани акумулатора и бушона.Акумулатор,който никога не ми е правил проблем и винаги съм оставял колата да си светят ангелските очи за по 20-30мин като правя престой,музика и т,н, да падне на 0% и бушон който няколко дни преди да се стопи толкова много,беше напълно здрав.
Да поясня и за стопа,гореше ми бушончето защото самата пластина на стопа където крушките правят контакт с нея (тя е нитована за стопа) беше прогоряла и с поялник и друга пластина се изгради на ново участък от 1см и си работи безупречно месеци наред вече.Имам няколко чифта стопа и общо взето и при тях присъства този проблем,но въпреки всичко,правеше късо и изгаряше бушончето,а сега бушона здрав,но стопен-някакви идеи и съвети.
За сега плановете са ми оглед на самото табло отново(свалих 33 и тези около него и невидях щети от стопения) дори и свалянето му,смяна на стоп,замерване на акумулатор,на алтернатор.
И да попитам въпросните ...букса за зареждане,отопление ключалки,телефон...коя букса зареждане,за отопление ключалки нямам спомен да имам нито пък телефон ??

Бушон позиция 33-прозорци(седан),габарити,заден ляв стоп,осветление плафони и жабка,букса за зареждане,отопление ключалки,телефон.
Значи случи се така излизах с колата,помотах се (20-30км)със спирания,паления и се прибрах вкъщи.На другия ден не съм я барал колата и на следващия ден привечер се качвам да си проверя сд-то(бях свалил панелчето само няколко копчета се бяха набили навътре) дали съм си го оправил и то си бачка.Увеличих го малко и угасна заедно с трансмитъра (слушах песни от карта с памет).Викам си брей,пре*ал съм го . Пускам пак увеличавам пак гасне,което лесно би се обяснило ако имах някаква мощна музика но съм със стоковите оригинални колонки,нямам буфери усилватели и т.н.Помислих си ще запаля да видя дали пак ще прави така,давам на контакт всичко светва лекичко,завъртам всичко угасва на таблото ---нема ток,акумулатора мъртвец.Той е 74Амп. Варта от две години го карам откакто си взех колата няма зима няма лято винаги си е работел отлично,никога до сега не го бях зареждал извън колата за тези 2г.Та свалям го и погледнах таблото с бушоните първо преди да сложа друг акумулатор и бушон 33 стопен до безбожие но здрав,направо се беше разтекъл половината,но не беше направил късо.Слагам друг акумулатор някакав 45-50амп някакво по умряло завъртя стартера,но си стартира,няколко опита-ок.Сложих да се зарежда хубавия за вечерта и сутринта преди да го сложа да видя дали е мъртвец,запалих отново със слабия акумулатор да видя дали не е паднал и той,колата си стартира,но заден ляв стоп не свети най-вероятно и габарит,но те не са ми вързани тъй като съм с лед ангелски очи и на габарит ми светят те.Проверявам бушона - изгорял.Слагам нов -пук,изгоря(фаровете не работеха).Вадя ключа от колата,слагам бушон и пук- пак изгоря.Викам си проблем.Свалям стопа тъй като преди заради него ми гореха и нищо му няма.Плафоните и те нямат проблеми.Оставих нещата така без бушон 33 сложих си акумулатора и колата стартира като никога до сега.
Утре съм говорил с един познат който разбира доста да удари едно рамо за проблема,но ще се радвам и да чуя съвети и от други хора.Според мен двата проблема са свързани акумулатора и бушона.Акумулатор,който никога не ми е правил проблем и винаги съм оставял колата да си светят ангелските очи за по 20-30мин като правя престой,музика и т,н, да падне на 0% и бушон който няколко дни преди да се стопи толкова много,беше напълно здрав.
Да поясня и за стопа,гореше ми бушончето защото самата пластина на стопа където крушките правят контакт с нея (тя е нитована за стопа) беше прогоряла и с поялник и друга пластина се изгради на ново участък от 1см и си работи безупречно месеци наред вече.Имам няколко чифта стопа и общо взето и при тях присъства този проблем,но въпреки всичко,правеше късо и изгаряше бушончето,а сега бушона здрав,но стопен-някакви идеи и съвети.
За сега плановете са ми оглед на самото табло отново(свалих 33 и тези около него и невидях щети от стопения) дори и свалянето му,смяна на стоп,замерване на акумулатор,на алтернатор.
И да попитам въпросните ...букса за зареждане,отопление ключалки,телефон...коя букса зареждане,за отопление ключалки нямам спомен да имам нито пък телефон ??

- ilarioncho_
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 12.01.2010
- Местоположение: Страната на неограничените възможности България
- Пол: Мъж
- Кара: АсТматик 1,6
- Мечтае да кара: пичето да скача, като бълха в буркан
- Детайли за колата: без
Re: Проблем с бушон позия 33 и акумулатор - Спешно
Инсталацията, която минава покрай задния лява амортисьор за отваряне на багажника си погледни да не би да ти е прекъснат някой кабел там от това стопяване на предпазителя.
Как ме мъчи всеки ден тоз' въпрос трагичен: ем да бъда откровен, ем да бъда симпатичен?...
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Проблем с бушон позия 33 и акумулатор - Спешно
Ами понеже китайската шитне не е прекъснала верига, а се е стопила - вероятно инсталацията някъде е окъсила !
Сега - отиваш и даваш 10-15 лв за качествено бушони - Бош или Вюрт и ги сменяш всичките !
После мерите къде се е стопила и така !
Успех !
Сега - отиваш и даваш 10-15 лв за качествено бушони - Бош или Вюрт и ги сменяш всичките !
После мерите къде се е стопила и така !
Успех !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


Re: Проблем с бушон позия 33 и акумулатор - Спешно
Мисля да проверя и вратите,копчетата или бутоните незнам как по-правилно да се изразя,където задействат плафоните като се отвори вратата може да са замасили.....в багажния отсек кабела,който е прикрепен и се дига с капака изглежда здрав,стопа е разкачен ангелските очи също не е и от тях
Re: Проблем с бушон позия 33 и акумулатор - Спешно
Разглобих половината кола и изгорех 10-тина бушона,но намерих проблема
в шофьорската врата отвътре до бравата има две букси и горе зад външната дръжка още две.Та тези двете зад дръжката бяха обгоряли направо изключих ги като оставих само долните две при бравата не са свързани,а са си 4 различни букси .Централното заключване и прозореца си ми работят сега та горните две букси си нямам на идея за какво са,сигурно да ми правят мизерии.... Та ако има и други хора с проблемния бушон 33,към който са закачени много неща да гледат - преден ляв габарит,плафоните на колата,заден ляв стоп,задния капак кабела дето се дига с него и зад жабката като се свали много хора бяха писали,по чуждестранните форуми на бмв,че имало жички които окъсявали,при мен за щастие всичко си беше наред.... а и още един важен съвет прегледайте си схемата с бушоните ако не сте го правили,да видите дали правилните бушони са сложени,а не с по-големи стойности,че така бушона може да не прекъсне веригата и да си запалите колата
при мен беше правилния бушон но явно сам попаднал на ментак
ако колегите няма какво да добавят още по темата е за ключ 




5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани