F80-М3/F82-М4 - 2014

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Sharo » 25 Юни 2014, 18:32

rve написа:Това гърне отзад много мяза на недомислицата от Е46. И като споменах - ето една реклама на новите М3/М4 от американския клон на БМВ - https://www.youtube.com/watch?v=1nzYrh0U1CE
Ще питам само веднъж и отговор няма да искам - защо ли използват 10 годишна кола (макар и с жокери) за да рекламират чисто новите возила?.. :mrgreen:

То интересното е, че и тая кола няма общо с оригиналанта от завода. Двата най-големи минуса са премахнати :DDD Спирачките и леко малкото коне :D


Може ли малко по-подробно, защо гърнето на Е46 М3 е недомислица, може и на лично? ( любопитно ми е, наистина )

На студето звучи ууууужастттно, а колко тежи да не ти кавам.. Сам човек му е тегаво да го носи ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Top Gun Maverick » 25 Юни 2014, 21:16

rve написа:Това гърне отзад много мяза на недомислицата от Е46. И като споменах - ето една реклама на новите М3/М4 от американския клон на БМВ - https://www.youtube.com/watch?v=1nzYrh0U1CE
Ще питам само веднъж и отговор няма да искам - защо ли използват 10 годишна кола (макар и с жокери) за да рекламират чисто новите возила?.. :mrgreen:

Защото в старите заводски бяха хубави, но според тях имаха един недостатък, който в клипа е отстранен и в стария(на клипа)и в новия модел, а именно наречените от теб жокери. Ако тръгнем по веригата ще видим, че и бая други(горе-долу безброй)неща в новия модел са доооооста по-добри от Е46, което е нормално де, все пак толкова години разлика си е време.

Мен обаче друго ми прави впечатление с всичките тези големи мощности на турбото в М5 и сега в М4. Ако конете им бяха реални, 560 и 431, то определено нямаше да са толкова напред в ускорението до 250(след което вече изостават, а М4 дори по-рано започва да изостава от Е92-ката)от предишните поколения Е60 и Е92. Което поставя въпроса ако новото М5 бе с 5.5 атмосферка, а М4 с 4.4 атмосферка(развити по съвременен начин)дали нещата не отиваха на съвсем друга посока в отношение вървеж? :mhihi: То излезе, че М5 е 600 коня(поне), а М4 около 480.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от In_Memoriam » 25 Юни 2014, 21:32

The7omahawk написа:Може ли малко по-подробно, защо гърнето на Е46 М3 е недомислица, може и на лично? ( любопитно ми е, наистина )

А ето го и първото дино на М4 - 424 коня на колелата, спазиха традицията от Ф10 в каталогада пишат whp :mrgreen:

http://www.automobilesreview.com/auto-n ... deo/84501/


Dynojet са инерционни стендове. Ако се качи на Mustang или Dyno Dynamics (които са с активен товар) може и точно на заводските 430 hp да си дойде, така че не бързайте с изводите :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Sharo » 25 Юни 2014, 22:20

BMW Power ACM написа:
rve написа:Това гърне отзад много мяза на недомислицата от Е46. И като споменах - ето една реклама на новите М3/М4 от американския клон на БМВ - https://www.youtube.com/watch?v=1nzYrh0U1CE
Ще питам само веднъж и отговор няма да искам - защо ли използват 10 годишна кола (макар и с жокери) за да рекламират чисто новите возила?.. :mrgreen:

Защото в старите заводски бяха хубави, но според тях имаха един недостатък, който в клипа е отстранен и в стария(на клипа)и в новия модел, а именно наречените от теб жокери. Ако тръгнем по веригата ще видим, че и бая други(горе-долу безброй)неща в новия модел са доооооста по-добри от Е46, което е нормално де, все пак толкова години разлика си е време.

Мен обаче друго ми прави впечатление с всичките тези големи мощности на турбото в М5 и сега в М4. Ако конете им бяха реални, 560 и 431, то определено нямаше да са толкова напред в ускорението до 250(след което вече изостават, а М4 дори по-рано започва да изостава от Е92-ката)от предишните поколения Е60 и Е92. Което поставя въпроса ако новото М5 бе с 5.5 атмосферка, а М4 с 4.4 атмосферка(развити по съвременен начин)дали нещата не отиваха на съвсем друга посока в отношение вървеж? :mhihi: То излезе, че М5 е 600 коня(поне), а М4 около 480.


Нещо не те разбрах. Според тебе е60ката е по-бърза от ф10ката след 250? Това със сигурност не е така :D За след 300 да не говорим. Все пак 997 турбо е почти на кантар с ф10ката с леко изоставане след 290.
За м4 и е92 не знам. Не съм имал досег още с м4, а е92 съм карал малко.

Иначе ако тръгнем да гледаме другите неща освен перформанса там няма две думи, че новото си е ново и има безброй нови екстри, които за евридейка са си супер глезотийки

Ето една дино графика на мойта кола без да и е пипано каквото и да е. Мисля, че стенда на хеед си е с товар, защото нещо коментираха колко трябва да го направят, че искаше да слиза от стенда на първия опит.
Изображение
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Top Gun Maverick » 26 Юни 2014, 6:02

Ами горе-долу това искам да кажа или поне са приблизителни. Не е някаква гаранция за точност, но съм го срещал на няколко места, ето тук за равенство от 250-300.

http://www.bmw-post.com/2011/11/14/bmw- ... lerations/
Но не сравнението между тези коли ме интересуваше, а това между турбо и атмосферка. Защото излезе, че турботата в новите поколения вървят повече от атмосферките, но с повече от обявените мощности. Та затова попитах дали ако в новите имаше развити атмосферки с новите системи и жокери на по-новите(кардани, диферинциали, тегло(при М4))то резултата нямаше да е друг.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Sharo » 26 Юни 2014, 9:36

BMW Power ACM написа:Ами горе-долу това искам да кажа или поне са приблизителни. Не е някаква гаранция за точност, но съм го срещал на няколко места, ето тук за равенство от 250-300.

http://www.bmw-post.com/2011/11/14/bmw- ... lerations/
Но не сравнението между тези коли ме интересуваше, а това между турбо и атмосферка. Защото излезе, че турботата в новите поколения вървят повече от атмосферките, но с повече от обявените мощности. Та затова попитах дали ако в новите имаше развити атмосферки с новите системи и жокери на по-новите(кардани, диферинциали, тегло(при М4))то резултата нямаше да е друг.

Може би. Обаче нямаше да са толкова рентабилни. Доста по изпилени мотори, доста по-голям разход на гориво. Все пак м5-цата ф10ката ми харчи 12 13 извън града с каране около 150-те.
Да не говорим колко по-малко натоварваща е за каране от е60ката.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от In_Memoriam » 26 Юни 2014, 9:57

Sharo написа:Ето една дино графика на мойта кола без да и е пипано каквото и да е. Мисля, че стенда на хеед си е с товар, защото нещо коментираха колко трябва да го направят, че искаше да слиза от стенда на първия опит.


Ако имаш възможност някой път мерни я в Овърдрайв и ще видиш какво имам предвид :yes:

Sharo написа:Все пак м5-цата ф10ката ми харчи 12 13 извън града с каране около 150-те.


Е39 също е в тези граници, въпреки по-големия обем и само 6-те предавки. Със 120 пада на 10-10.5. Честно казано с всички тези технологии в F10 определено очаквах да е по-икономична, но все пак като динамика е доста напред.
Последна промяна In_Memoriam на 26 Юни 2014, 10:43, променена общо 2 пъти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Boyadjiev » 26 Юни 2014, 10:37

The7omahawk написа:Може ли малко по-подробно, защо гърнето на Е46 М3 е недомислица, може и на лично? ( любопитно ми е, наистина )

А ето го и първото дино на М4 - 424 коня на колелата, спазиха традицията от Ф10 в каталогада пишат whp :mrgreen:

http://www.automobilesreview.com/auto-n ... deo/84501/

Ако това се потвърди от още някой, спокойно мога да си върна думите назад, от по-преди в темата. Вече 425 на колела е по-приемливо, че направо си е постижение от 3.0 литира с гаранция от завода...
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Sharo » 26 Юни 2014, 10:50

In_Memoriam написа:
Sharo написа:Ето една дино графика на мойта кола без да и е пипано каквото и да е. Мисля, че стенда на хеед си е с товар, защото нещо коментираха колко трябва да го направят, че искаше да слиза от стенда на първия опит.


Ако имаш възможност някой път мерни я в Овърдрайв и ще видиш какво имам предвид :yes:

Sharo написа:Все пак м5-цата ф10ката ми харчи 12 13 извън града с каране около 150-те.


Е39 също е в тези граници, въпреки по-големия обем и само 6-те предавки. Със 120 пада на 10-10.5. Честно казано с всички тези технологии в F10 определено очаквах да е по-икономична, но все пак като динамика е доста напред.

Малко досег съм имал с е39 .. само месец я карах и такъв разход трудно при 150
ф10ката пада под 10 на 120 ама как да я караш със толко като вътре си като спрял :D
Иначе по едентичен маршрут ф10ката харчи доста по-малко от е39ката. За е46цата м3-ката да не говорим дето под 15 не пада при тоя маршрут и темпо на каране.
А най-фрапантното ми на тоя маршрут, че стария е70 3д на 19ки харчи повече от новия ф15 м50д на 20ки :DDD

To оувърдрайвския не е ли на същия принцип.. е сигурно няма да боксува толко, че нали са им по-нови валците разправят.

Иначе при м4-ката според мене най-голямо впечатление ще прави спирането като знам предишните поколения на 3-ките колко са зле в спирачките.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Turturelo » 26 Юни 2014, 13:30

M4/M3 гори между 8.5 и 24 реален разход на 100. 8.5 при 130-150 км/ч извънградско без темпомат. 24 на писта. Интересното е, че гори по-малко от 435i при същото каране на същите места и естествено върви отчайващо много повече. При доускорение е подтискащо - 435i е като Cооper D с дръпната ръчна.

Относно спирачките:

Изображение

Изображение


Звукът е калпав, заради телефона ... а и не съм натискал. Наживо звучи чудесно - чува се паткане, турбо, уестгейтове .. и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Sharo » 26 Юни 2014, 13:50

Я къде показва стрелакта за посоката на навигацията. Горе на хедъп-а показва ли я? или е така само като си на м-моуда на хедъпа
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 8.08.2006
Кара: го из просото!
Детайли за колата: E46 330d

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Urt » 26 Юни 2014, 14:02

Auto Express:
BMW M4 vs Audi RS5: epic track battle

https://www.youtube.com/watch?v=-Yjg0_l6Xk4

М4-ката бие с над 2 секунди на писта за 1:10мин :clap: :bowdown:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Top Gun Maverick » 26 Юни 2014, 15:47

Sharo написа:
BMW Power ACM написа:Ами горе-долу това искам да кажа или поне са приблизителни. Не е някаква гаранция за точност, но съм го срещал на няколко места, ето тук за равенство от 250-300.

http://www.bmw-post.com/2011/11/14/bmw- ... lerations/
Но не сравнението между тези коли ме интересуваше, а това между турбо и атмосферка. Защото излезе, че турботата в новите поколения вървят повече от атмосферките, но с повече от обявените мощности. Та затова попитах дали ако в новите имаше развити атмосферки с новите системи и жокери на по-новите(кардани, диферинциали, тегло(при М4))то резултата нямаше да е друг.

Може би. Обаче нямаше да са толкова рентабилни. Доста по изпилени мотори, доста по-голям разход на гориво. Все пак м5-цата ф10ката ми харчи 12 13 извън града с каране около 150-те.
Да не говорим колко по-малко натоварваща е за каране от е60ката.


О, аз не сравнявам старите коли с новите или старите двигатели с новите. Ставаше дума ако бяха сложили атмосферки с технология от сегашно време, ако бяха продължили да ги развиват.
Абе Шаро, гледах един клип в права линия Е60 срещу Ф10, та на Ф10-ката към 180 мигна няколко пъти(не един)системата против боксуване. :shock: Това възможно ли е да е само от силата на колата при нормални условия?

Благодарим за разхода на гориво М4vs435i. Доста полезна информация. Скоро с един приятел коментирахме точно това у двете коли и стигнахме до извода, че при спокойно каране М4 ще гори в най-лошия случай колкото 435i, а най-нормално би било да гори и мъничко отдолу. Значи сме били прави. 
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Sharo » 26 Юни 2014, 16:22

BMW Power ACM написа:
Sharo написа:
BMW Power ACM написа:Ами горе-долу това искам да кажа или поне са приблизителни. Не е някаква гаранция за точност, но съм го срещал на няколко места, ето тук за равенство от 250-300.

http://www.bmw-post.com/2011/11/14/bmw- ... lerations/
Но не сравнението между тези коли ме интересуваше, а това между турбо и атмосферка. Защото излезе, че турботата в новите поколения вървят повече от атмосферките, но с повече от обявените мощности. Та затова попитах дали ако в новите имаше развити атмосферки с новите системи и жокери на по-новите(кардани, диферинциали, тегло(при М4))то резултата нямаше да е друг.

Може би. Обаче нямаше да са толкова рентабилни. Доста по изпилени мотори, доста по-голям разход на гориво. Все пак м5-цата ф10ката ми харчи 12 13 извън града с каране около 150-те.
Да не говорим колко по-малко натоварваща е за каране от е60ката.


О, аз не сравнявам старите коли с новите или старите двигатели с новите. Ставаше дума ако бяха сложили атмосферки с технология от сегашно време, ако бяха продължили да ги развиват.
Абе Шаро, гледах един клип в права линия Е60 срещу Ф10, та на Ф10-ката към 180 мигна няколко пъти(не един)системата против боксуване. :shock: Това възможно ли е да е само от силата на колата при нормални условия?

Благодарим за разхода на гориво М4vs435i. Доста полезна информация. Скоро с един приятел коментирахме точно това у двете коли и стигнахме до извода, че при спокойно каране М4 ще гори в най-лошия случай колкото 435i, а най-нормално би било да гори и мъничко отдолу. Значи сме били прави. 

Съвсем нормално за наше условия. При смяна на предавки на пълна газ си мига доста. Зависи и от гумите де.. От как махнах оригиналния мишелин доста по-добре.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1895
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата
Пол: Мъж
Кара: Кон
Мечтае да кара: Сърф
Детайли за колата: Немски кон

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014

Мнение от Top Gun Maverick » 26 Юни 2014, 17:09

Абе не е при нашите условия. Ето ти клипа. Интересно, че тук Е60-то от 0-100 дава 5.2, при заводски 4.6-4.8. Може и тука да е скапана настилката или ме съмнява да тръгна без лънч. Но нещо може и да не е наред с шофьора защото от 100-200 аз го вземам по-бързо.
http://www.youtube.com/watch?v=wIQUf3wAl00
Точно при смяна на предавките мига към 170 някъде.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач. :mhihi:
I feel the need, the need for speed.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook