Малко история...
Модератор: Общи модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Малко история...
BMW 507 /1956- 1959/
Ако кажем, че германската марка BMW се е намирала в криза след края на войната от 1945 година, бихме направили доста сериозна грешка. Нещата са били трагични. Заводите на фирмата не са имали право да произвеждт нищо друго освен селскостопанска техника и мотоциклети. Поради тази причина, по- голямата част от конкурентните автомобилни марки остават потресени, когато през 1955 година BMW представя една изцяло нова спортна кола, предназначена предимно за американския пазар. Представен е моделът 507.
BMW 507 може да се разглежда като наследник на изключително популярния модел 328. Може да се разглежда и като един изцяло нов автомобил. Колата е разработена от водещия инженер в баварската фирма Фриц Фидлер, създател и на предходния модел.
Като база за създаването на модела 507, Фидлер използва модела 502. Разработен е изцяло нов осемцилиндров V- образен двигател. Работният му обем е 3.2 литра и той е в състояние да развие максимална мощност от 150 к.с. Максималната скорост на движение на BMW 507 достига 200 км/ч. Предавателната кутия, с която е бил обарудвана колата е четиристепенна механична. Спирачките са барабанни и на предните и на задните колела.
Поради една или друга причина, моделът 507 на BMW няма успех. От него са произведени едва 252 бройки, всяка една от които струва милиони днес.

Ако кажем, че германската марка BMW се е намирала в криза след края на войната от 1945 година, бихме направили доста сериозна грешка. Нещата са били трагични. Заводите на фирмата не са имали право да произвеждт нищо друго освен селскостопанска техника и мотоциклети. Поради тази причина, по- голямата част от конкурентните автомобилни марки остават потресени, когато през 1955 година BMW представя една изцяло нова спортна кола, предназначена предимно за американския пазар. Представен е моделът 507.
BMW 507 може да се разглежда като наследник на изключително популярния модел 328. Може да се разглежда и като един изцяло нов автомобил. Колата е разработена от водещия инженер в баварската фирма Фриц Фидлер, създател и на предходния модел.
Като база за създаването на модела 507, Фидлер използва модела 502. Разработен е изцяло нов осемцилиндров V- образен двигател. Работният му обем е 3.2 литра и той е в състояние да развие максимална мощност от 150 к.с. Максималната скорост на движение на BMW 507 достига 200 км/ч. Предавателната кутия, с която е бил обарудвана колата е четиристепенна механична. Спирачките са барабанни и на предните и на задните колела.
Поради една или друга причина, моделът 507 на BMW няма успех. От него са произведени едва 252 бройки, всяка една от които струва милиони днес.





Последна промяна Dimitar на 01 Окт 2003, 19:53, променена общо 2 пъти
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани