Монтаж на кормилен прът с реглаж по височина ?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Монтаж на кормилен прът с реглаж по височина ?!
Интересно ми е колко е голям филма да се смени кормилния прът с този, който се регулира.
Ако някой е правил процедурата ще се радвам ако обясни в няколко стъпки.
Главно ме интересува:
- в какво се състои закрепването на пръта ?
- нужно ли е да се сваля таблото ?
- има ли нещо което е хубаво да се ревизира по новия прът, преди да се монтира ?
- Освен кората под волана, нужно ли ми е нещо друго за да стане всичко като хората ?

Ако някой е правил процедурата ще се радвам ако обясни в няколко стъпки.
Главно ме интересува:
- в какво се състои закрепването на пръта ?
- нужно ли е да се сваля таблото ?
- има ли нещо което е хубаво да се ревизира по новия прът, преди да се монтира ?
- Освен кората под волана, нужно ли ми е нещо друго за да стане всичко като хората ?


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- red_bull92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Монтаж на кормилен прът с реглаж по височина ?!
Колега, имах е36-ца без регулиращ се волан и такава с регулиращ се от това което видях при съпоставката: единствено трябва да смениш кормилния прът от там където се захваща за волана до там където излиза от купето и има итъващи се части, роубъра трябва да е такъв за чупещ се волан иначе се захваща, като обикновения и доланат кора на волана трябва да се смени с така с процеп за лоста за застопоряване, между другото имам кората която ти трябва давам я за 5 лв http://picbg.net/pic.php?u=71651yTX3S&i=738291
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- ник
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 14.05.2008
- Местоположение: гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 330d touring
- Мечтае да кара: РК-1
Re: Монтаж на кормилен прът с реглаж по височина ?!
Освен пръта и кората под волана не ти е необходимо друго колега,и мерак разбира се!
Интервенцията не е трудна отнема няколко часа,най-трудно е развиването на болтовете ,с които е захванат пръта към конзолата под километража,представляват конусчета и нямат захващане само секач и после подмяна.Необходим ти е и втори ентусиаст при наместването на новия прът в шлиците на карето в двигателния отсек.
Интервенцията не е трудна отнема няколко часа,най-трудно е развиването на болтовете ,с които е захванат пръта към конзолата под километража,представляват конусчета и нямат захващане само секач и после подмяна.Необходим ти е и втори ентусиаст при наместването на новия прът в шлиците на карето в двигателния отсек.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Монтаж на кормилен прът с реглаж по височина ?!
Преди две седмици го правих и като се има впредвид , че нямам седалки и двигател в момента беше яко чанч , не бих го правил пак , иначе ти трябва пръта обаче трябва да е от кола като теоята , че аз купих един фейсов , а моя енпреди фейса и просто не става ! Съвсем различен е и няма как да си сложиш твоя ключ , трябва ти кората под волана , ама не тая дето колегата е постнал , а долната голямата и тази над волана също.
I'm slowly drifting


- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Монтаж на кормилен прът с реглаж по височина ?!
ogata написа:Интересно ми е колко е голям филма да се смени кормилния прът с този, който се регулира.![]()
Ако някой е правил процедурата ще се радвам ако обясни в няколко стъпки.
Главно ме интересува:
- в какво се състои закрепването на пръта ?
- нужно ли е да се сваля таблото ?
- има ли нещо което е хубаво да се ревизира по новия прът, преди да се монтира ?
- Освен кората под волана, нужно ли ми е нещо друго за да стане всичко като хората ?
Докарай си дупето в Бургас и ще ти обясня в детайли.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Монтаж на кормилен прът с реглаж по височина ?!
Всъщност се оказа, че упражнението е повече от елементарно.
Табло не се сваля. Сваля се само кората под волана.
Пръта се държи на 2 болта които минават през #2 и #30 и влизат в тръбната конструкция под таблото.
Гадни са. Представляват едни конуси и се развиват с длето и чук.
После може да се сложат нормални. Може и старите да се завият и затегнат пак с длето и чук
Има и два болта, които минават през #18 и влизат в #19.
Заигравката после е, че трябва да се премести клемореда, както и ръчките за чистачки, мигачи и темпомат (евентуално
)

От другата страна влизат в #3.
Там уловката е че трябва 2ри човек, който да разхлаби стягащият болт за да излезе стария прът, да нагласи новия и да затегне болта отново.


Табло не се сваля. Сваля се само кората под волана.
Пръта се държи на 2 болта които минават през #2 и #30 и влизат в тръбната конструкция под таблото.
Гадни са. Представляват едни конуси и се развиват с длето и чук.
После може да се сложат нормални. Може и старите да се завият и затегнат пак с длето и чук

Има и два болта, които минават през #18 и влизат в #19.
Заигравката после е, че трябва да се премести клемореда, както и ръчките за чистачки, мигачи и темпомат (евентуално


От другата страна влизат в #3.
Там уловката е че трябва 2ри човек, който да разхлаби стягащият болт за да излезе стария прът, да нагласи новия и да затегне болта отново.




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Монтаж на кормилен прът с реглаж по височина ?!
Повдигам стара тема,но може ли някой да ми обясни как се премества патроника с ключа и гривната на ews-a? 


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Монтаж на кормилен прът с реглаж по височина ?!
Трябва да са от един тип иначе няма как
I'm slowly drifting


- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Монтаж на кормилен прът с реглаж по височина ?!
DirtySouth написа:Трябва да са от един тип иначе няма как
И двата пръта са от коли 1997 г. с EWS 2 единия е с реглаж другия без, как да извадя патрона и гривната за да ги преместя а не да паля с друг ключ ?


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Монтаж на кормилен прът с реглаж по височина ?!
В патронника има една дупчица като се загледаш от страната дето вкарваш ключа , слагаш ключа и нещо тънко и здраво в дупката и мъчиш да вадиш , иначе ews-a просто закачи буксата на новия ринг дето имаш на старото место 

I'm slowly drifting


- Haddess
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Монтаж на кормилен прът с реглаж по височина ?!
DirtySouth написа:В патронника има една дупчица като се загледаш от страната дето вкарваш ключа , слагаш ключа и нещо тънко и здраво в дупката и мъчиш да вадиш , иначе ews-a просто закачи буксата на новия ринг дето имаш на старото место
Даде ама то батисах като пробвах да го извадя



11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани