Проблем с запалване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Проблем с запалване

Мнение от stony1 » 30 Май 2014, 18:05

pinko_23 написа:Колега имах същият проблем, не изхвърля бендиксът и ништо нестава и тогава почвах да ръчкам скоростите и ако се размести пали. Имах същият проблем и на москвето и с едно желязо удрях стартера и всичко си идваше на мястото. Иначе стартер и бендикс трудно се свалят не е скъп бендикса ама зор докато го свалиш. После пистите на ротора трябва да се припоят наново защото се износват, и там има едни медни пластини които ги изграждат на ново и всичко заспива. Това е горе долу най тегавият вариант. Успех


Това с припояването на пистите не го казвай на друго място, защото ще ти се смеят.
Роторът няма писти а меден колектор, който може да издържи над 20 години освен ако не решиш да караш на стартер :mhihi: Дори да се износи, не е проблем, защото за последните 21 години, колекторът на моя стартер има износване помалко от 1mm. Един къдърен стругар се справя с този проблем за няколко минути и колекторът е готов за още поне 21 години експлоатация.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 12.09.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91

Re: Проблем с запалване

Мнение от player123 » 30 Май 2014, 20:58

Днес натиснах ключа по-силно и колата запали поработи 5 минути на място и после я загасих.Второ палене без проблем оставих я и след 2 часа опитах пак и запали два пъти без да натискам ключа и трети път не искаше да запали каквото и да опитвах ... :kuku:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: Проблем с запалване

Мнение от pinko_23 » 31 Май 2014, 9:36

stony1 написа:
pinko_23 написа:Колега имах същият проблем, не изхвърля бендиксът и ништо нестава и тогава почвах да ръчкам скоростите и ако се размести пали. Имах същият проблем и на москвето и с едно желязо удрях стартера и всичко си идваше на мястото. Иначе стартер и бендикс трудно се свалят не е скъп бендикса ама зор докато го свалиш. После пистите на ротора трябва да се припоят наново защото се износват, и там има едни медни пластини които ги изграждат на ново и всичко заспива. Това е горе долу най тегавият вариант. Успех


Това с припояването на пистите не го казвай на друго място, защото ще ти се смеят.
Роторът няма писти а меден колектор, който може да издържи над 20 години освен ако не решиш да караш на стартер :mhihi: Дори да се износи, не е проблем, защото за последните 21 години, колекторът на моя стартер има износване помалко от 1mm. Един къдърен стругар се справя с този проблем за няколко минути и колекторът е готов за още поне 21 години експлоатация.


Колега ще ме извиняваш верно че тука повечето сте инжинери и ходещи енциклопедий. Аз обяснявам на мене кво ми правиха на ротора. Като го извадиш около оста има едни медни неща които майстора им вика писти които се износват с времето. Взе си поялника и започна да нанася калай. Незнам как се казва колектор, писти ти ако можеш да обясниш по добре на човека заповядай и сложи снимков материал че тука невежите да се сетиме за какво говориш. :bchug: Айде лек ден
Няма начин да няма начин

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 27.01.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Внимателно
Мечтае да кара: Нещо страшно

Re: Проблем с запалване

Мнение от BorisMitev » 04 Юни 2014, 16:22

Изображение
Ето най-различни варианти .... Колектора не се износва току така .. Той на бормашините кара една камара време , че онова се върти къде къде с по-големи обороти. И ти как може да си представиш да се захаби като по него се трие графитена четка ?

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook