F80-М3/F82-М4 - 2014
Модератор: Общи модератори
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Turturelo написа:не мога да споделя всички числа от тестовете, но те изглеждат горе долу така:
издръжливост - 200 000 км (60% магистрала и 40% пътища)
пълно натоварване на трансмисиите на полигона ни във Франция - по 30 000 км за двата варианта
спирачки и окачване на Нордшлайфе - 400 обиколки (равняващи се на 300 000 км нормални пътища)
максимум натоварване аеродинамика и двигател на Нардо - 1500 км
лоши пътища в Европа - 30 000км
тест на изпускателната система - 200 000км
лоши пътища и издръжливост в Китай - 30 000км
още около 30 позиции за всеки един от компонентите.. калибровка на системите за стабилност, коефициенти на триене при различните режими на шофиране, корозия, охладителна система и т.н. ... обичайните неща
Апропо трудно ще похабиш гумите при включено DSC. Има си отделен режим за това ..
Ъъъъъъъ, това днните за издържливостта на нова кола ли са? Ако е така, то ситуацията е меко казано трагична.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Cinder написа:Аз съм с коренно противоположно мнение за Мишелина, ако говорим за PSS
Ами при мене нито на Х-а нито на м30ката на нито на м5-цата ми харесва как се държи. Единствения плюс на тия гуми, които виждам е, че лятото може да перкаш с 300 и да не се притесняваш, че ще прегреят. Ама ако искаш да ги загрееш в града трябва да си талантлив.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
BMW_POWER написа:Turturelo написа:не мога да споделя всички числа от тестовете, но те изглеждат горе долу така:
издръжливост - 200 000 км (60% магистрала и 40% пътища)
пълно натоварване на трансмисиите на полигона ни във Франция - по 30 000 км за двата варианта
спирачки и окачване на Нордшлайфе - 400 обиколки (равняващи се на 300 000 км нормални пътища)
максимум натоварване аеродинамика и двигател на Нардо - 1500 км
лоши пътища в Европа - 30 000км
тест на изпускателната система - 200 000км
лоши пътища и издръжливост в Китай - 30 000км
още около 30 позиции за всеки един от компонентите.. калибровка на системите за стабилност, коефициенти на триене при различните режими на шофиране, корозия, охладителна система и т.н. ... обичайните неща
Апропо трудно ще похабиш гумите при включено DSC. Има си отделен режим за това ..
Ъъъъъъъ, това днните за издържливостта на нова кола ли са? Ако е така, то ситуацията е меко казано трагична.
Ако си разбрал, че това са прогнозираните километри да издържи един нов автомобил?! Нещо не сме се разбрали. Освен това не се сещам да има "стара" М4?! Това са километрите към съответния тест изминати по време на разработката на М3 и М4. На всеки от тестовете фокус е различен модул от съставните части на автомобила. Направи обща калкулация на общо изброените километри, след това фигуративно си прибави още 30 такива включващи тестове в екстремно студено и екстремно топло време, издръжливост на различни компоненти в агресивна среда и т.н. Дали е меко трагична ситуацията .. не знам. Просто това са данни, които повечето производители не споделят.
Sharo написа:Ами при мене нито на Х-а нито на м30ката на нито на м5-цата ми харесва как се държи. Единствения плюс на тия гуми, които виждам е, че лятото може да перкаш с 300 и да не се притесняваш, че ще прегреят. Ама ако искаш да ги загрееш в града трябва да си талантлив.
Проблемът не е в Michelin Pilot SuperSport, а в консистенцията на асфалта, който се полага у нас. Добави към него и износеността му на 90% от градската мрежа и наистина няма как каквато и да е гума да е да държи. Имам едни диаграми на различни типове асфалт, контактната им площ, заедно с препоръчителните съставки спрямо вида приложение, но няма да ги споделям, че от като си видях конусите на една рекламна брошура вече внимавам пред кого какво говоря и показвам. Та гумата си е чудесна и държи прекрасно. Не на последно място като има звездичка на нея е правена заедно с M GmbH, за да покрие нужните спецификации и отзивчивост за даден модел. Наистина има разлика в коефициента на слип в зависимост от килограмите на модела, гъвкавостта при странично натоварване, поведението при студена и топла и т.н. На SuperSport им трябва читав асфалт да стоплят (или в твоя случай скорост, което произвежда същия резултат) и държат прекрасно, предсказуеми са и не прегрвяват лесно ... дори при динамично шофиране. Без Sмокey Burnout функцията

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
ОК, разбрах те
Бих препоръчал да направят малко зимни тестове тук. Комбинацията "студен старт (-30С) + сняг + сол + лоши пътища + скапан бензин" ще даде доста интересни резултати. Преди около три месеца сменях бензинова помпа. Този с репатрака разказа, че само МБ и БМВ вози. Кофтито гориво им взимало акъла.
Имам въпрос. Защо тук всички производители тук препоръчват смяна двигателно масло на всеки 5000км (синтетика до 7500км), а в ЕС някои го дават дори на 20 000км?

Имам въпрос. Защо тук всички производители тук препоръчват смяна двигателно масло на всеки 5000км (синтетика до 7500км), а в ЕС някои го дават дори на 20 000км?
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Turturelo написа:BMW_POWER написа:Turturelo написа:не мога да споделя всички числа от тестовете, но те изглеждат горе долу така:
издръжливост - 200 000 км (60% магистрала и 40% пътища)
пълно натоварване на трансмисиите на полигона ни във Франция - по 30 000 км за двата варианта
спирачки и окачване на Нордшлайфе - 400 обиколки (равняващи се на 300 000 км нормални пътища)
максимум натоварване аеродинамика и двигател на Нардо - 1500 км
лоши пътища в Европа - 30 000км
тест на изпускателната система - 200 000км
лоши пътища и издръжливост в Китай - 30 000км
още около 30 позиции за всеки един от компонентите.. калибровка на системите за стабилност, коефициенти на триене при различните режими на шофиране, корозия, охладителна система и т.н. ... обичайните неща
Апропо трудно ще похабиш гумите при включено DSC. Има си отделен режим за това ..
Ъъъъъъъ, това днните за издържливостта на нова кола ли са? Ако е така, то ситуацията е меко казано трагична.
Ако си разбрал, че това са прогнозираните километри да издържи един нов автомобил?! Нещо не сме се разбрали. Освен това не се сещам да има "стара" М4?! Това са километрите към съответния тест изминати по време на разработката на М3 и М4. На всеки от тестовете фокус е различен модул от съставните части на автомобила. Направи обща калкулация на общо изброените километри, след това фигуративно си прибави още 30 такива включващи тестове в екстремно студено и екстремно топло време, издръжливост на различни компоненти в агресивна среда и т.н. Дали е меко трагична ситуацията .. не знам. Просто това са данни, които повечето производители не споделят.Sharo написа:Ами при мене нито на Х-а нито на м30ката на нито на м5-цата ми харесва как се държи. Единствения плюс на тия гуми, които виждам е, че лятото може да перкаш с 300 и да не се притесняваш, че ще прегреят. Ама ако искаш да ги загрееш в града трябва да си талантлив.
Проблемът не е в Michelin Pilot SuperSport, а в консистенцията на асфалта, който се полага у нас. Добави към него и износеността му на 90% от градската мрежа и наистина няма как каквато и да е гума да е да държи. Имам едни диаграми на различни типове асфалт, контактната им площ, заедно с препоръчителните съставки спрямо вида приложение, но няма да ги споделям, че от като си видях конусите на една рекламна брошура вече внимавам пред кого какво говоря и показвам. Та гумата си е чудесна и държи прекрасно. Не на последно място като има звездичка на нея е правена заедно с M GmbH, за да покрие нужните спецификации и отзивчивост за даден модел. Наистина има разлика в коефициента на слип в зависимост от килограмите на модела, гъвкавостта при странично натоварване, поведението при студена и топла и т.н. На SuperSport им трябва читав асфалт да стоплят (или в твоя случай скорост, което произвежда същия резултат) и държат прекрасно, предсказуеми са и не прегрвяват лесно ... дори при динамично шофиране. Без Sмокey Burnout функцията
До сега мишелин без звздичката не съм ползвал, че след като сваля фабричните гуми никога не съм слагал пак мишелин та не знам дали има разлика и каква е тя. Иначе при еднакви условия и екплоатация пирелито и дунлопа ми харесват повече. Ако живеех в германия или имахме техните пътища може Мишелина да ми хареса повече .. но тук ...
И все още имам проблема в М5-цата, че не и работи тв-то и никой тука не може ми даде отговор.. то не бяха софтуери за смяна .. платки.. не измислен кодек от бмв за наща кодировка и секви такиа ...
В Х5цата си ми работи.
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
@BMW_POWER > тестове се правят в подобни условия .. Относно маслото - много са факторите, но няма как да покажа причините. В интерес на истината даже са 30 000 км, не 20.
@Sharo > Относно тв-то - пусни ми последните 7 от VIN-а на ЛС да видя дали мога да открия нещо. На F15 работи без грижи. Сега проверявах спецификациите на двете М5-ци, които имам в следващия проект, но нямат TV функция, за да разберем причината. За гумите - въпрос на вкус и лично усещане.
@Sharo > Относно тв-то - пусни ми последните 7 от VIN-а на ЛС да видя дали мога да открия нещо. На F15 работи без грижи. Сега проверявах спецификациите на двете М5-ци, които имам в следващия проект, но нямат TV функция, за да разберем причината. За гумите - въпрос на вкус и лично усещане.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Turturelo написа:@BMW_POWER > тестове се правят в подобни условия .. Относно маслото - много са факторите, но няма как да покажа причините. В интерес на истината даже са 30 000 км, не 20.
Ако сменяш на 30 000км масло, на 90 000км ще смениш двигател. На мен са ми по-интересни резултатите от тестовете. Интересно ми е, как реагира електрониката след 4-600, та и повече цикъла студен старт (-25С , -35С), комбинирано с висока влажност. Казваш колко километри са навъртяни. Кажи какво и колко пъти е сменяно.
- Urt
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 8.08.2006
- Кара: го из просото!
- Детайли за колата: E46 330d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
https://www.youtube.com/watch?v=t0-wbL6zXj8 Видео с М3 и М4 на писта заедно с M5 и M6 Grand Coupe. Руски език!
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
BMW_POWER написа:Turturelo написа:@BMW_POWER > тестове се правят в подобни условия .. Относно маслото - много са факторите, но няма как да покажа причините. В интерес на истината даже са 30 000 км, не 20.
Ако сменяш на 30 000км масло, на 90 000км ще смениш двигател. На мен са ми по-интересни резултатите от тестовете. Интересно ми е, как реагира електрониката след 4-600, та и повече цикъла студен старт (-25С , -35С), комбинирано с висока влажност. Казваш колко километри са навъртяни. Кажи какво и колко пъти е сменяно.
Разбира се, че няма да смениш двигател на 90 .. Останалото би следвало да се сетиш, че е информация, която няма вариант да се публикува .. Умишлено не публикувам и всички тестове. Не е тук мястото.












Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Turturelo написа:Разбира се, че няма да смениш двигател на 90 .. Останалото би следвало да се сетиш, че е информация, която няма вариант да се публикува .. Умишлено не публикувам и всички тестове. Не е тук мястото.
Aз двигател може и да не сменя, но гаранция за него няма да имам още на 10 000км. "Тъпите американци" (както ги определиха колегите тук) имат такива опции, каквито в ЕС дори не са и чували. Най-малкото при заплащане на удължена гаранция, някои дилъри предлагат лайф-тайм безплатна смяна на масло. БМВ предлага ли 200 000км гаранция на автоматична скоростна кутия? Някой да е чувал такова нещо? Ти даваш факти за тестове, но те са като изстрел във въздуха. "Двеста хиляди километра". ОК, ама това са изминати км от една или от десет коли общо?
Не се хвалиш, колко безпроблемни километра са минати. Това поне на мен ми говори много ...
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
BMW_POWER написа:Turturelo написа:Разбира се, че няма да смениш двигател на 90 .. Останалото би следвало да се сетиш, че е информация, която няма вариант да се публикува .. Умишлено не публикувам и всички тестове. Не е тук мястото.
Aз двигател може и да не сменя, но гаранция за него няма да имам още на 10 000км. "Тъпите американци" (както ги определиха колегите тук) имат такива опции, каквито в ЕС дори не са и чували. Най-малкото при заплащане на удължена гаранция, някои дилъри предлагат лайф-тайм безплатна смяна на масло. БМВ предлага ли 200 000км гаранция на автоматична скоростна кутия? Някой да е чувал такова нещо? Ти даваш факти за тестове, но те са като изстрел във въздуха. "Двеста хиляди километра". ОК, ама това са изминати км от една или от десет коли общо?
Не се хвалиш, колко безпроблемни километра са минати. Това поне на мен ми говори много ...
абе човек -СПРИ СЕ ВЕЧЕ

Turturelo

Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Проблем ли имаш, колега? Аз задвам конкретни въпроси към Туртурело. Ако не можеш да отговориш, моля, не ми давай акъл какво да правя. Нагледал съм се на достатъчно проблеми с електрониката, за да питам. И наистина ми е интересно, защо тукашния дилър на БМВ изисква двигателното масло да се сменя на 5 до 7500км (пълната синтетика), а малко по-горе ми пишат, че може да се сменя и на 30 000км. Ти би ли си сменял маслото на 30 000км? Аз не. На мен ми е интересно какво става с една кола по време на експлоатацията, а не колко красиво изглежда тя.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
F80-М3/F82-М4 - 2014
Щото в САЩ съдят с колективни искове и БМВ се презастраховат 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1885
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Някой да пусне някакви резултати на писти сравнимо с F10-ката?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани