някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Nikolay P. » 21 Мар 2014, 9:03

То това за ЕВРО3 и ЕВРО4 тръгна в съвсем друга посока, след като някой спомена за данък, а аз пишех, че ЕВРО3 и ЕВРО4 двигателите са с доста различия.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d e46
Мечтае да кара: ///m4

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от hunter675 » 26 Мар 2014, 17:24

Да попитам при махането на вихровите клапи трябва ли да се изолира ЕГР-а задължително?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от mustang1986 » 26 Мар 2014, 18:26

Не е задължително
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Nikolay P. » 26 Мар 2014, 23:51

Има ли разлика в тези пеперудки, защото разбрах, че ако са алуминиеви, нямало проблем и можело да не се махат? Вярно ли е това или при всички положения се премахват?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Oleg-16V » 27 Мар 2014, 11:59

Nikolay P. написа:Има ли разлика в тези пеперудки, защото разбрах, че ако са алуминиеви, нямало проблем и можело да не се махат? Вярно ли е това или при всички положения се премахват?

ами то всички пеперудки са алуминиеви въпроса е че през по първите години самите алуминиеви пеперудки са с много тънки стебла за закрепване и точно те се късат,след 2003 година стеблата ги правят по-дебели,а след 2004 добавят и гума около самите пеперудки,въпрос на личен избор е дали да се махнат или не,аз можех да не ги махам,защото моята кола е произведена 2004 година 7 месец от последните и беше със здравите стебла и гума около пеперудата,но винаги трябва да си имаш едно на ум всичко се случва и не трябва много да разчиташ на тези подобрения,защото въднеж се случва да падне парченце и ядеш дървото ,защото и турбо и мотор става леш :lol:и ремонта става скъп като за совалка от НАСА :lol:
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Nikolay P. » 27 Мар 2014, 20:38

Oleg-16V написа:
Nikolay P. написа:Има ли разлика в тези пеперудки, защото разбрах, че ако са алуминиеви, нямало проблем и можело да не се махат? Вярно ли е това или при всички положения се премахват?

ами то всички пеперудки са алуминиеви въпроса е че през по първите години самите алуминиеви пеперудки са с много тънки стебла за закрепване и точно те се късат,след 2003 година стеблата ги правят по-дебели,а след 2004 добавят и гума около самите пеперудки,въпрос на личен избор е дали да се махнат или не,аз можех да не ги махам,защото моята кола е произведена 2004 година 7 месец от последните и беше със здравите стебла и гума около пеперудата,но винаги трябва да си имаш едно на ум всичко се случва и не трябва много да разчиташ на тези подобрения,защото въднеж се случва да падне парченце и ядеш дървото ,защото и турбо и мотор става леш :lol:и ремонта става скъп като за совалка от НАСА :lol:

Благодаря, колега Oleg-16V! Моята е 2006г и съдейки по това, което написа, би трябвало да е с по-здравите стебла и гумата, но въпреки това не ми се рискува и тези дни ще я вкарвам в бокса за премахването на въпросните "пеперудки".

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 18.03.2014

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от paiaka » 31 Мар 2014, 13:51

Здравейте, колеги. Четох, четох и в крайна сметка не разбрах аз адбеба имам ли пеперудки .... колата е 320 дизел, автомат, 136 коня, мотор М47. Да се притеснявам ли или аз ги нямам .... По мое неекспертно мнение не съм комънреал ... Благодаря предварително за отговорите и помощта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Gancho » 31 Мар 2014, 16:30

paiaka написа:Здравейте, колеги. Четох, четох и в крайна сметка не разбрах аз адбеба имам ли пеперудки .... колата е 320 дизел, автомат, 136 коня, мотор М47. Да се притеснявам ли или аз ги нямам .... По мое неекспертно мнение не съм комънреал ... Благодаря предварително за отговорите и помощта.

Спи спокойно колега-нямаш пеперудки.Има ги следващия мотор след тебе 150к.с. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 18.03.2014

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от paiaka » 31 Мар 2014, 17:13

Ок, благодаря много колега. Колата я имам от 2 седмици, разтече се нафта от маркучетата за излишното гориво, после падна демферната шайба и малко се наплаших :). Сега и като чета за тия пеперудки ..... Какво още може да ме притесни? Скоростите са проверени и са ОК. Турбото да прегледам и да съм спокоен или?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от Gancho » 31 Мар 2014, 20:34

paiaka написа:Ок, благодаря много колега. Колата я имам от 2 седмици, разтече се нафта от маркучетата за излишното гориво, после падна демферната шайба и малко се наплаших :). Сега и като чета за тия пеперудки ..... Какво още може да ме притесни? Скоростите са проверени и са ОК. Турбото да прегледам и да съм спокоен или?

Колега нама нищо страшно,просто това е истината все пак не си си купил нова кола очаквай такива проблеми.Моя съвет е да отидеш на една добра диагностика и да ти прегледат обстойно колата,но от човек който разбира от БМВ-та а не от пишман маистори(че в скоро време ги има в изобилие) и той да си каже кое е за смяна и кое не.После я обслужи с качествени консумативи и след това се радвай на колицата. :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 27.04.2014
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от omerta » 23 Май 2014, 22:19

Здравйте ,

След много четене и паника и аз днес се хванах да ги махна тия ПЕПЕРУДКИ . След като ме вкарахте във филма :) Машината е 320 Д , 2004 г . 150 кс. 214000 км .

И следва .......

IMG_0371.JPG
IMG_0372.JPG
IMG_0381.JPG


Понеже съм нов във Форумът и нямам право да качвам повече от три 3 снимки . И така всичко ОК смени2хме с Братлето изрязохме и монтирахме всичко обратно . Паля колата и ок , обаче ми показва сигнална лампа на последната снимка долу в ляво . Качвам се в колата и тръгвам и :evil: какво да видя , вече не 150 коня ами умрели повече от половината . Обикновенно на 2000 обората се включваше турбото , а сега няма турбо не дърпа не върви и повече от 4000 оборота не вдига , аве мъка е да се изпреварва направо мога да кажа 70 коня . Моля за съвет какво да правя ? Може ли да сме забравили някоя букса датчик да вържем . И като цяло . ПРЕДИ това тубото като се включише се чуваше виене , а сега го няма и заради това си мисля , че турбото в системата не се включва . Да добавя Братлето има комп , но днес не го вързахме да видим дали има грешки . Чакам съвети . Мерси
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 27.04.2014
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от omerta » 24 Май 2014, 9:32

Значи и аз се разболях от тая тема и преди колата да умре още вчера ги махнах пеперудите , но голям проблем . Колата изгуби поне 50 процента от мощността сега все едно карам 70 коня вместо 150 и на таблото ми свети нещо . Всичко беше ок докато не запалих и тръгнах да се прибирам . Забелязах , че не вдига повече от 4000 оборота , турбото не се включва на 2000 оборота както преди и не вие . Една лампа свети . След премахването не сме я закачали на комп за грешки . Моля да помогнете за проблема , че много ме дразни загубата на мощност . Баратлето има комп и ще я закачим незнам кога . Ето и снимки . Немога да качвам повече снимки предполагам ,защото съм нов във форумът . Изчистил съм всичко от нагарът . Тази помпа , която беше до пеперудите е сложих обратно , а трябваше ли ? Незнам , но колата наистина не иска да въви просто е мъка . е46 2005 г . 320 ТД , 150 кс. 214000 км . комби .Благодаря ви

IMG_0381.JPG
IMG_0371.JPG
IMG_0378.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 747
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от nikola59 » 27 Май 2014, 14:42

Нека и колегите да кажат, но мисля че не си закачил куплунга от датчика на разпределителният вал. Като сте слагали всмукателният колектор навярно сте го забравили. Провери всичко ли си закачил при монтажа.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 27.04.2014
Пол: Мъж

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от omerta » 27 Май 2014, 22:05

Благодаря ти , бай сетне един да ми отговори . Моля колегите и те да се включат понеже все още го има проблема . Благодаря . П. С къде точно се намира това за което говориш ?

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 23.02.2014
Кара: E46 320D 150hp 2003

Re: някои да обясни за тези"пеперудки" на 320д

Мнение от sheyretov » 01 Юни 2014, 2:15

Здравейте, някой ще сподели ли все пак в София къде могат читаво да ги махнат на разумна цена и колко всъшност струва тази процедура? Може и на лично ако се нарушава политика на форума ... Мерси.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook