Питане за интеркулер
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- dido_lom
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 27.07.2008
- Местоположение: МИчУРИН/ЛОМ
- Кара: е34 тдс
- Мечтае да кара: 740
Re: Проблем с климатика и още нещо...
Колега имах същия проблем с климатика,тръгва и спира веднага,проблема беше 7а бушон вместо 10а,не тръгваше перката за охлаждане на климатичния радиатор.Провери и самата перка,може да е блокирала и това да е проблема.Успех 

- кичоне
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: Проблем с климатика и още нещо...
При мен проблема е,че не тръгва хич...поне не го чувам...само примигват диодите......Разглобих всичко......почистих и монтирах на ново....Проверих и фреона.....дадох на късо климата и всичко тръгва без проблем.....бушоните са изрядни....Колегата The Heartlistener ще се окаже прав,че е този комп....клемите му бяха окислени(с най-малко окис беше точно бялата)почистих и напръсках с контактен спрей,но за жалост пак същия резултат......Ще търся такъв комп....така,че чакам предложения......В Бургас поне до преди малко не открих такова нещо за проба......
П.С: над жабката намерих тази букса свободна и нямам идея от какво е....Някой да ми подскаже...
П.С: над жабката намерих тази букса свободна и нямам идея от какво е....Някой да ми подскаже...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.





- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1201
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с климатика и още нещо...
Само да добавя нещо... При неработещо разтоварващо реле в бушониерата /обикновено е синьо, на първа позиция/ или бушона му, компресорът пак няма да тръгне, докато вентилаторът си работи. Реотаните за стъклото също не трябва да работят, тяхното реле е свързано пряко с разтоварващото. Имах този проблем преди време, но при натискане на копчетата диодите си светеха без да угасват
.

Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с климатика и още нещо...
The Heartlistener написа:Само да добавя нещо... При неработещо разтоварващо реле в бушониерата /обикновено е синьо, на първа позиция/ или бушона му, компресорът пак няма да тръгне, докато вентилаторът си работи. Реотаните за стъклото също не трябва да работят, тяхното реле е свързано пряко с разтоварващото. Имах този проблем преди време, но при натискане на копчетата диодите си светеха без да угасват.
Eто това е адски полезна информация. Само те моля - дефинирай неработещо - залепнали контакти или изобщо прекъснала намотка?

- кичоне
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: Проблем с климатика и още нещо...
cod-cdbp написа:The Heartlistener написа:Само да добавя нещо... При неработещо разтоварващо реле в бушониерата /обикновено е синьо, на първа позиция/ или бушона му, компресорът пак няма да тръгне, докато вентилаторът си работи. Реотаните за стъклото също не трябва да работят, тяхното реле е свързано пряко с разтоварващото. Имах този проблем преди време, но при натискане на копчетата диодите си светеха без да угасват.
Eто това е адски полезна информация. Само те моля - дефинирай неработещо - залепнали контакти или изобщо прекъснала намотка?
А кой номер е бушона му,че утре и тях да проверя....до тук съм проверил 29/7/10(7 и 10 ги проверих по идея на колега по-горе споменал за тях)





- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1201
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с климатика и още нещо...
Бушон 28 е за разтоварващото реле. Ако е здрав, най-лесно е да видиш релето дали си върши работата. При контакт на втора степен на ключа трябва да цъка.
Колегата е имал предвид амперажи на бушон отговарящ за релето на компресора, не номерация. 7 и 10 са за халогени и леви къси /това между другото/.
А тази буксичка на снимката би трябвало да е за екстрата независимо отопление /парк вентилация/.
Към cod-cdbp - не зная, проблемът бе в изгорелия бушон, релето си бе читаво. Тогава издумкаха няколко наведнъж, ма това е друга тема

А тази буксичка на снимката би трябвало да е за екстрата независимо отопление /парк вентилация/.
Към cod-cdbp - не зная, проблемът бе в изгорелия бушон, релето си бе читаво. Тогава издумкаха няколко наведнъж, ма това е друга тема

Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1201
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с климатика и още нещо...
Всъщност като се помисли - ако проблемът е в намотката на релето, климата не би трябвало да бачка независимо от всичко друго. Ако е в контактора има два варианта, зависи в каква позиция е залепнало - пак да не работи или да продължава да работи дори на изгасена кола. Това малко по логика и като оффтопик.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- кичоне
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: Проблем с климатика и още нещо...
The Heartlistener написа:Бушон 28 е за разтоварващото реле. Ако е здрав, най-лесно е да видиш релето дали си върши работата. При контакт на втора степен на ключа трябва да цъка.
Колегата е имал предвид амперажи на бушон отговарящ за релето на компресора, не номерация. 7 и 10 са за халогени и леви къси /това между другото/.
А тази буксичка на снимката би трябвало да е за екстрата независимо отопление /парк вентилация/.
Към cod-cdbp - не зная, проблемът бе в изгорелия бушон, релето си бе читаво. Тогава издумкаха няколко наведнъж, ма това е друга тема
Ха ха ..чел съм между редовете....Току що проверих бушон 28(здрав е)но на контакт и на втора степен релето не издава никви цъкания и тем подобни....да речем,че сме открили проблема.....малко по късно като движа по работа ще мина през един френд с една две разглобени е34-ки да пробвам някое реле.....и ще подам отговор.....





- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Проблем с климатика и още нещо...
The Heartlistener написа:Всъщност като се помисли - ако проблемът е в намотката на релето, климата не би трябвало да бачка независимо от всичко друго. Ако е в контактора има два варианта, зависи в каква позиция е залепнало - пак да не работи или да продължава да работи дори на изгасена кола. Това малко по логика и като оффтопик.
Тези релета нищо не управляват реално, там са за да поемат електрическия шок при включване/изключване на перки, но не знам ако им залепнат контактите как реагират изобщо.

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1201
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Проблем с климатика и още нещо...
При пускане на напрежението откъм силовия бушон /краче 30/ то се генерира в бобинката и ако намотката е в ред полето трябва да привлече подвижната контактна пластина с пъпката /която е под опън на пружинка в задно положение/ към пъпката на крачето 87- и веригата се отваря. Разстоянието между пъпките е ограничено със стопер зад пластинката и няма и милиметър. И тук се налага извода че при неотваряне на веригата /неизпълнение на команди/, причината ще е скъсана намотка на бобината /при положение че бушона на командния пин е здрав/. А действителното т.н. "залепване" е обратния вариант - когато поради греене и/или омекване на опъващата пружинка на пластината, пъпката и остава допряна към крачето 87, веригата остава отворена и обслужвания уред не спира да работи/.
Както и да е, колегата да оправи проблема, че се отнесохме...
Както и да е, колегата да оправи проблема, че се отнесохме...
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- кичоне
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: Проблем с климатика и още нещо...
Проблема е решен,колеги......оказа се компютъра на климатика....предния път бях почистил и напръскал клемите,но нямах нов да пробвам.....днес ми намерих и ми остана време да го пробвам.....М/у временно колата се сдоби с охлювче от 3.0d 218k.s и с някои допълнителни неща дизелака не си иска гумите....





- кичоне
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Питане за интеркулер
За да не правя нова тема искам да попитам....до какви размери мога да вкарам интеркулер без да се налага да режя или ако се налага да не е фрапиращо....благодаря....





- jogr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 29.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
- Мечтае да кара: MIG29
Re: Питане за интеркулер
Колега дай инфо за турбото, как го управляваш? И кое е 2256 или 2260... И аз имах виждане за подобен ъпдейт, но не остава време да си играя 

- naki4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 19.06.2005
- Местоположение: Sofia Sitniakovo
- Кара: Е34 TDS
- Мечтае да кара: E31 M60B40
Re: Питане за интеркулер
За сега съм стигнал само до този вид управление за такваз турбина
: http://dmn.kuulalaakeri.org/vnt-lda/
Но нека все пак колегата да каже
Задължително по-голям кулер, и по-голям радиатор за маслото

Но нека все пак колегата да каже

Задължително по-голям кулер, и по-голям радиатор за маслото

- кичоне
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e30+е34
- Мечтае да кара: е30+е34+е38
- Детайли за колата: На тати турбото е най-бързо!
Re: Питане за интеркулер
Турбото е 2260 с вакум....Управлението си е с моя вакум от старото турбо,но е преправен малко(инфо не мога да дам,защото не го правих аз)....Ще се опитам по натам да изкопча инфо за това.......Развърта се от 1500 оборота,което ме радва определено....за сега надува на 1,5 ама и не мисля да го надувам още....така е добре....





33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани