Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F31

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от бабъл » 12 Апр 2014, 7:55

Едва ли ще има някаква фрапираща разлика в цените на частите,за мен Х3 е изключително здрав и практичен.На предишното за 70 000 км. съм сменил един лагер на главина около 100 лв и два тампона на носачи и те около 100 лв мисля,че бяха.Много важно е обаче на какво ще попаднеш,имаше колега от форума който се разби от ремонти. Това според мен е най-добрия двигател за х3, но като им гледам цените в Германия,нямат много общо с тази.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 1.05.2014
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от BOBIRR » 01 Май 2014, 13:36

Здравейте нов съм тук !
Въпроса ми е следният.

Може ли собствениците на BMW X5 3.0i E53 Автоматик да споделят какви са редовните болежки на този "камион" и слабите места също така ме интересува този джип на въздушно окачване ли е (предпочитам ако има вариант да го избегна) като консумативи как е ходова част и двигател. :) И какво да гледам при закупуването има ли нещо фрапиращо :)


Очаквам вашата помощ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 24.06.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: F30 318d
Мечтае да кара: ......... 750li

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от b0bituy » 04 Май 2014, 3:11

BOBIRR написа:Здравейте нов съм тук !
Въпроса ми е следният.

Може ли собствениците на BMW X5 3.0i E53 Автоматик да споделят какви са редовните болежки на този "камион" и слабите места също така ме интересува този джип на въздушно окачване ли е (предпочитам ако има вариант да го избегна) като консумативи как е ходова част и двигател. :) И какво да гледам при закупуването има ли нещо фрапиращо :)


Очаквам вашата помощ
Моите питания почти същите с тази разлика, че се интересувам към 3.0 ръчка до 2003. Ще се радвам ако някой собственик сподели малко мнение. Четох из форума, но ми се иска още някое друго мнение. Благодаря предварително :bchug:
Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин заставайки пред него се боиш да го отключиш."
Walter Röhrl
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 30.07.2012
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от GrimFate » 18 Май 2014, 14:42

Здравейте, мисля след няколко месеца да си взема едно X5 3.0i e53 и исках да ви попитам за повече информация за модела. Мога да кажа, че прочетох всичко из нета, което намерих преди да пиша и до колкото разбрах 5 степенния автоматик правил много проблеми (а и това, че е 5 степенна също е минус за мен). Какво мислите за варианта с ръчни скорости? Аз дори не знаех, че има такива до преди малко.. Доколкото видях ръчната е с 6 скорости, което е супер! Най-вероятно ще харчи и по-малко? И по-добре ли е Х3 2.5i пак с ръчка? Какъв разход дава Х5 и какъв Х3? Общо взето всякаква информация би ми била много полезна. :bchug:
So Many Idiots...So Few Bullets..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Panamera 4S

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от skoti79 » 18 Май 2014, 22:02

Мернах в темата по-назад ,че 3.0 SD на Е70 имал проблеми.
Какви са му болежките,че приятел е харесал една в Софауто, да го открехна преди да я вземе .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1537
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 G05

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от rafa224 » 19 Май 2014, 8:25

skoti79 написа:Мернах в темата по-назад ,че 3.0 SD на Е70 имал проблеми.
Какви са му болежките,че приятел е харесал една в Софауто, да го открехна преди да я вземе .

Основно масово късат вериги :D С две турбини са. Дават 2,5-3 литра по висок разход при градско от Е70 235 к.с и т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Panamera 4S

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от skoti79 » 19 Май 2014, 9:04

rafa224 написа:
skoti79 написа:Мернах в темата по-назад ,че 3.0 SD на Е70 имал проблеми.
Какви са му болежките,че приятел е харесал една в Софауто, да го открехна преди да я вземе .

Основно масово късат вериги :D С две турбини са. Дават 2,5-3 литра по висок разход при градско от Е70 235 к.с и т.н.


Ясно, мерси колега :yes:
Това за веригите го знам за 3.5 D и по-конкретно за няколко Х6, едната е форумна.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 1.05.2014
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от BOBIRR » 20 Май 2014, 18:33

b0bituy написа:
BOBIRR написа:Здравейте нов съм тук !
Въпроса ми е следният.

Може ли собствениците на BMW X5 3.0i E53 Автоматик да споделят какви са редовните болежки на този "камион" и слабите места също така ме интересува този джип на въздушно окачване ли е (предпочитам ако има вариант да го избегна) като консумативи как е ходова част и двигател. :) И какво да гледам при закупуването има ли нещо фрапиращо :)


Очаквам вашата помощ
Моите питания почти същите с тази разлика, че се интересувам към 3.0 ръчка до 2003. Ще се радвам ако някой собственик сподели малко мнение. Четох из форума, но ми се иска още някое друго мнение. Благодаря предварително :bchug:



Хайде бе хора помагайте нуждая се от помощта ви :|

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от memorex » 21 Май 2014, 13:17

http://www.carmarket.bg/bmw-x3-3.0d-xdrive-873181

Колеги какви мнения имате за горния екземпляр?
Благодаря предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от Borymeckata » 21 Май 2014, 15:35

За мен изглежда много добре колата. Прави впечатление, че е доста "постна" откъм екстри, май до момента не съм виждал толкова "обрано" Х3. Което, разбира се, не е недостатък само по себе си, стига бъдещият собственик да няма против... Ако не е блъскана и всичко работи нормално - за мен колата си е супер.
Excellent! Steven is my name!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1537
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 G05

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от rafa224 » 21 Май 2014, 16:17

memorex написа:http://www.carmarket.bg/bmw-x3-3.0d-xdrive-873181

Колеги какви мнения имате за горния екземпляр?
Благодаря предварително.

Поискай номера на рамата и провери колата в Ауто Бавария. Там ще ти дадат информация за влизане в сервизи и километрите, на които е влизала. Малко вероятно е тези километри да са реални.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от memorex » 22 Май 2014, 7:08

Ясно,малко екстри и въртяни километри.Благодаря.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от Демирев » 29 Май 2014, 11:15

Има ли голяма разлика в цените на по-често купуваните части на Х5 Е53 фейслифт между 3.0д 218 коня и 4.6 ис?

И заслужава ли си оглед на Х5 4.6ис италианка 2004г. с газов инжекцион монтиран в Италия за 17 700лв.?
Или по-добре да се търси новия фейс дизел 2004г.?
При положение че ще се ползва Х5-цата като всекидневен зимата...
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от Borymeckata » 29 Май 2014, 12:37

Колега, не знам как е с бензиновите, но дизелът дава ужасяващ разход, докато стигне работната си температура. Ако ще се кара всеки ден през зимата в града - може би газовата е за предпочитане... Само предполагам, нека колегите с повече опит да кажат.
Excellent! Steven is my name!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от Borymeckata » 29 Май 2014, 12:57

Колеги, попаднах на нещо интересно. Става въпрос за чип-тунинга при дизеловите модели. Много собственици го правят и има голяма вероятност да попаднеш на "чипосана" кола втора употреба. Затова мисля, че официалното становище на фирмата може да ви бъде интересно:

http://tis.bmwcats.com/doc1038457/

Понеже текстът е на руски - един бръз опит за превод:

Все по-често за дизеловите двигатели на BMW се предлага chip tuning, т.е. увеличение на мощността и въртящия момент на двигателя в резултат манипулация на системата му за управление.

Такава промяна, която в повечето случаи се ограничава с увеличение количеството на впръскваното гориво, се осъществява или чрез изменение входните данни на ECU на системата DDE, ели чрез изменение на сигнала към изпълнителния механизъм на турбо-компресора (??). Съвременната конструкция на дизеловите двигатели на BMW гарантира висока надежност и дълъг срок на работа, независимо от високата специфична мощност. При това различни контролни функции на системата DDE с висока степен на сигурност предотваряват превишението на максимално допустимите натоварвания. Chip tuning аннулира тези функции на самозащита на DDE. В резултат значително се намалява срокът на работа на дизеловите двигатели. Трансмисията също е разчетена за определен въртящ момент, затова не са изключени повреди по ръчната и автоматична скоростна кутия, трансмисията и редуктора (диференциала).

Ако в резултат на изменени настройки бъде повреден двигателя или други компоненти на автомобила, то както и при другите видове тунинг, BMW AG не поема задължения за гаранционно и извънгаранционно обслужване.


Мисля, че горното е важно да се знае, ако човек се е "прицелил" в "чипосан" автомобил или ако е замислил такава модификация на своя.
Excellent! Steven is my name!

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook