Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- бабъл
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 200
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F31
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Едва ли ще има някаква фрапираща разлика в цените на частите,за мен Х3 е изключително здрав и практичен.На предишното за 70 000 км. съм сменил един лагер на главина около 100 лв и два тампона на носачи и те около 100 лв мисля,че бяха.Много важно е обаче на какво ще попаднеш,имаше колега от форума който се разби от ремонти. Това според мен е най-добрия двигател за х3, но като им гледам цените в Германия,нямат много общо с тази.
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Здравейте нов съм тук !
Въпроса ми е следният.
Може ли собствениците на BMW X5 3.0i E53 Автоматик да споделят какви са редовните болежки на този "камион" и слабите места също така ме интересува този джип на въздушно окачване ли е (предпочитам ако има вариант да го избегна) като консумативи как е ходова част и двигател.
И какво да гледам при закупуването има ли нещо фрапиращо 
Очаквам вашата помощ
Въпроса ми е следният.
Може ли собствениците на BMW X5 3.0i E53 Автоматик да споделят какви са редовните болежки на този "камион" и слабите места също така ме интересува този джип на въздушно окачване ли е (предпочитам ако има вариант да го избегна) като консумативи как е ходова част и двигател.


Очаквам вашата помощ
- b0bituy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F30 318d
- Мечтае да кара: ......... 750li
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Моите питания почти същите с тази разлика, че се интересувам към 3.0 ръчка до 2003. Ще се радвам ако някой собственик сподели малко мнение. Четох из форума, но ми се иска още някое друго мнение. Благодаря предварителноBOBIRR написа:Здравейте нов съм тук !
Въпроса ми е следният.
Може ли собствениците на BMW X5 3.0i E53 Автоматик да споделят какви са редовните болежки на този "камион" и слабите места също така ме интересува този джип на въздушно окачване ли е (предпочитам ако има вариант да го избегна) като консумативи как е ходова част и двигател.И какво да гледам при закупуването има ли нещо фрапиращо
Очаквам вашата помощ

Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин заставайки пред него се боиш да го отключиш."
Walter Röhrl

"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин заставайки пред него се боиш да го отключиш."
Walter Röhrl

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Здравейте, мисля след няколко месеца да си взема едно X5 3.0i e53 и исках да ви попитам за повече информация за модела. Мога да кажа, че прочетох всичко из нета, което намерих преди да пиша и до колкото разбрах 5 степенния автоматик правил много проблеми (а и това, че е 5 степенна също е минус за мен). Какво мислите за варианта с ръчни скорости? Аз дори не знаех, че има такива до преди малко.. Доколкото видях ръчната е с 6 скорости, което е супер! Най-вероятно ще харчи и по-малко? И по-добре ли е Х3 2.5i пак с ръчка? Какъв разход дава Х5 и какъв Х3? Общо взето всякаква информация би ми била много полезна. 

So Many Idiots...So Few Bullets..
- skoti79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Мернах в темата по-назад ,че 3.0 SD на Е70 имал проблеми.
Какви са му болежките,че приятел е харесал една в Софауто, да го открехна преди да я вземе .
Какви са му болежките,че приятел е харесал една в Софауто, да го открехна преди да я вземе .
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
skoti79 написа:Мернах в темата по-назад ,че 3.0 SD на Е70 имал проблеми.
Какви са му болежките,че приятел е харесал една в Софауто, да го открехна преди да я вземе .
Основно масово късат вериги

- skoti79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
rafa224 написа:skoti79 написа:Мернах в темата по-назад ,че 3.0 SD на Е70 имал проблеми.
Какви са му болежките,че приятел е харесал една в Софауто, да го открехна преди да я вземе .
Основно масово късат веригиС две турбини са. Дават 2,5-3 литра по висок разход при градско от Е70 235 к.с и т.н.
Ясно, мерси колега

Това за веригите го знам за 3.5 D и по-конкретно за няколко Х6, едната е форумна.
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
b0bituy написа:Моите питания почти същите с тази разлика, че се интересувам към 3.0 ръчка до 2003. Ще се радвам ако някой собственик сподели малко мнение. Четох из форума, но ми се иска още някое друго мнение. Благодаря предварителноBOBIRR написа:Здравейте нов съм тук !
Въпроса ми е следният.
Може ли собствениците на BMW X5 3.0i E53 Автоматик да споделят какви са редовните болежки на този "камион" и слабите места също така ме интересува този джип на въздушно окачване ли е (предпочитам ако има вариант да го избегна) като консумативи как е ходова част и двигател.И какво да гледам при закупуването има ли нещо фрапиращо
Очаквам вашата помощ
Хайде бе хора помагайте нуждая се от помощта ви

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
http://www.carmarket.bg/bmw-x3-3.0d-xdrive-873181
Колеги какви мнения имате за горния екземпляр?
Благодаря предварително.
Колеги какви мнения имате за горния екземпляр?
Благодаря предварително.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
За мен изглежда много добре колата. Прави впечатление, че е доста "постна" откъм екстри, май до момента не съм виждал толкова "обрано" Х3. Което, разбира се, не е недостатък само по себе си, стига бъдещият собственик да няма против... Ако не е блъскана и всичко работи нормално - за мен колата си е супер.
Excellent! Steven is my name!
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
memorex написа:http://www.carmarket.bg/bmw-x3-3.0d-xdrive-873181
Колеги какви мнения имате за горния екземпляр?
Благодаря предварително.
Поискай номера на рамата и провери колата в Ауто Бавария. Там ще ти дадат информация за влизане в сервизи и километрите, на които е влизала. Малко вероятно е тези километри да са реални.
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Ясно,малко екстри и въртяни километри.Благодаря.
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Има ли голяма разлика в цените на по-често купуваните части на Х5 Е53 фейслифт между 3.0д 218 коня и 4.6 ис?
И заслужава ли си оглед на Х5 4.6ис италианка 2004г. с газов инжекцион монтиран в Италия за 17 700лв.?
Или по-добре да се търси новия фейс дизел 2004г.?
При положение че ще се ползва Х5-цата като всекидневен зимата...
И заслужава ли си оглед на Х5 4.6ис италианка 2004г. с газов инжекцион монтиран в Италия за 17 700лв.?
Или по-добре да се търси новия фейс дизел 2004г.?
При положение че ще се ползва Х5-цата като всекидневен зимата...
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Колега, не знам как е с бензиновите, но дизелът дава ужасяващ разход, докато стигне работната си температура. Ако ще се кара всеки ден през зимата в града - може би газовата е за предпочитане... Само предполагам, нека колегите с повече опит да кажат.
Excellent! Steven is my name!
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Колеги, попаднах на нещо интересно. Става въпрос за чип-тунинга при дизеловите модели. Много собственици го правят и има голяма вероятност да попаднеш на "чипосана" кола втора употреба. Затова мисля, че официалното становище на фирмата може да ви бъде интересно:
http://tis.bmwcats.com/doc1038457/
Понеже текстът е на руски - един бръз опит за превод:
Все по-често за дизеловите двигатели на BMW се предлага chip tuning, т.е. увеличение на мощността и въртящия момент на двигателя в резултат манипулация на системата му за управление.
Такава промяна, която в повечето случаи се ограничава с увеличение количеството на впръскваното гориво, се осъществява или чрез изменение входните данни на ECU на системата DDE, ели чрез изменение на сигнала към изпълнителния механизъм на турбо-компресора (??). Съвременната конструкция на дизеловите двигатели на BMW гарантира висока надежност и дълъг срок на работа, независимо от високата специфична мощност. При това различни контролни функции на системата DDE с висока степен на сигурност предотваряват превишението на максимално допустимите натоварвания. Chip tuning аннулира тези функции на самозащита на DDE. В резултат значително се намалява срокът на работа на дизеловите двигатели. Трансмисията също е разчетена за определен въртящ момент, затова не са изключени повреди по ръчната и автоматична скоростна кутия, трансмисията и редуктора (диференциала).
Ако в резултат на изменени настройки бъде повреден двигателя или други компоненти на автомобила, то както и при другите видове тунинг, BMW AG не поема задължения за гаранционно и извънгаранционно обслужване.
Мисля, че горното е важно да се знае, ако човек се е "прицелил" в "чипосан" автомобил или ако е замислил такава модификация на своя.
http://tis.bmwcats.com/doc1038457/
Понеже текстът е на руски - един бръз опит за превод:
Все по-често за дизеловите двигатели на BMW се предлага chip tuning, т.е. увеличение на мощността и въртящия момент на двигателя в резултат манипулация на системата му за управление.
Такава промяна, която в повечето случаи се ограничава с увеличение количеството на впръскваното гориво, се осъществява или чрез изменение входните данни на ECU на системата DDE, ели чрез изменение на сигнала към изпълнителния механизъм на турбо-компресора (??). Съвременната конструкция на дизеловите двигатели на BMW гарантира висока надежност и дълъг срок на работа, независимо от високата специфична мощност. При това различни контролни функции на системата DDE с висока степен на сигурност предотваряват превишението на максимално допустимите натоварвания. Chip tuning аннулира тези функции на самозащита на DDE. В резултат значително се намалява срокът на работа на дизеловите двигатели. Трансмисията също е разчетена за определен въртящ момент, затова не са изключени повреди по ръчната и автоматична скоростна кутия, трансмисията и редуктора (диференциала).
Ако в резултат на изменени настройки бъде повреден двигателя или други компоненти на автомобила, то както и при другите видове тунинг, BMW AG не поема задължения за гаранционно и извънгаранционно обслужване.
Мисля, че горното е важно да се знае, ако човек се е "прицелил" в "чипосан" автомобил или ако е замислил такава модификация на своя.
Excellent! Steven is my name!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани