Проблем с запалване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Проблем с запалване
Здравейте колеги,сутринта отидох до работата колата запали всичко нормално минах 7 км. и я паркирах.Към 17ч. се качвам давам контакт има ток всичко е наред въртя ключа и не иска да завърти(чува се щракването на ключа).Какъв може да е проблема и ако има колеги от Младост,които биха помогнали да диагностицираме проблема съм готов да си платя.Мерси предварително 

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с запалване
Ако кажеш каква е колата (бензин, дизел), имали имобилайзер, има ли аларма и каква е, какво е правено по ел. инсталацията на колата след като си якупил, какъв и колко стар е акумулатора и още детайли, които са свързани с интервенции по автомобила, направени след закупуването, предполагам ще е доста по-лесно да ти се помогне. В противен случай започваме с догадките и всякакви версии и експерименти.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: Проблем с запалване
Колата е 318ис безнин има имобилайзер,но го изключвам като го запаля.Акумулатора е нов.Оба4е не искам да завърти въобще ..



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с запалване
Клеморед, маса на двигателя, повреда на стартера, акумулатор, букси на акумулатора....
- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: Проблем с запалване
Затова питам как да разбера кое е ... дали ако я бутна ще запали?
- mihal
- ентусиаст
-
- Мнения: 1318
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i touring 2001/9
Re: Проблем с запалване
като за начало
-погледни клемите на акумулатора да не са хлабави(на мен като ми бяха хлабави клените при завъртане тока спря окончателно)
-после погледни масата на двигателя да не е хлабава,
-замери напрежението с мултицед ( или по неточният метод - гледаш лампите на таблото дали си намалят светлината като се мъчиш да въртиш)
или най простото нещо пробвай с друг акумулатор
-погледни клемите на акумулатора да не са хлабави(на мен като ми бяха хлабави клените при завъртане тока спря окончателно)
-после погледни масата на двигателя да не е хлабава,
-замери напрежението с мултицед ( или по неточният метод - гледаш лампите на таблото дали си намалят светлината като се мъчиш да въртиш)
или най простото нещо пробвай с друг акумулатор


- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: Проблем с запалване
акумулатора е нов и в него не е проблема има ток но не започва да върти
- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: Проблем с запалване
Някой колега от района на младост може ли да помогне ще почерпя 

- Драгослав
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 636
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46XI / W164
Re: Проблем с запалване
Колега, ако е бендикса на стартера се чува едно щаракане стържене. Къде в младост си?
- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: Проблем с запалване
Младост 1 на окръжна не е бендикса,защото въртя ключа и нищо не става
Re: Проблем с запалване
Пробвай да натиснеш ключа навътре едновремено с въртенето.
На мен клемореда ми е на края на живота си - давам контакт и всичко светва, но ако просто завъртя ключа нищо не се случва
За това със завъртането го натискам навътре към волана и тогава запалва
В горещите дни след цял ден стоене на слънце е особено тегаво да я запаля.
На мен клемореда ми е на края на живота си - давам контакт и всичко светва, но ако просто завъртя ключа нищо не се случва

За това със завъртането го натискам навътре към волана и тогава запалва

В горещите дни след цял ден стоене на слънце е особено тегаво да я запаля.
Re: Проблем с запалване
Колега имах същият проблем, не изхвърля бендиксът и ништо нестава и тогава почвах да ръчкам скоростите и ако се размести пали. Имах същият проблем и на москвето и с едно желязо удрях стартера и всичко си идваше на мястото. Иначе стартер и бендикс трудно се свалят не е скъп бендикса ама зор докато го свалиш. После пистите на ротора трябва да се припоят наново защото се износват, и там има едни медни пластини които ги изграждат на ново и всичко заспива. Това е горе долу най тегавият вариант. Успех
Няма начин да няма начин
- BorisMitev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 178
- Регистриран на: 27.01.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Внимателно
- Мечтае да кара: Нещо страшно
Re: Проблем с запалване
Ама така и не отговори ... Силата на светене на лампите по таблото намаля ли като дадеш на стартер ключа или просто нищо не се случва ?
Последна промяна BorisMitev на 04 Юни 2014, 16:18, променена общо 1 път
- player123
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 12.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91
Re: Проблем с запалване
Намаляват за една секунда само а стартера с чукване нищо не стана ..
- sims
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is на Гняс
Re: Проблем с запалване



19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани