Махане на катализатори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
Re: Махане на катализатори
Добре, да кажем, че лампичката не ми пречи, ама ламбдата като отчете грешни стойности това не променя ли горивната смес? Защото ако само свети check engine без някакви последствия, за мен лично не е болка за умиране. Моля някой да ми обясни какво прави колата, когато ламбдата получи грешни стойности. Предварително Благодаря.
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Махане на катализатори
HackeD написа:На моята все още гледам, че катализаторите седят и се чудя дали да ги махам става въпрос за M52B28 ?
Катализаторите са метални и уш не би трябвало да се запушват.
Аз имам следния въпрос възможно ли е заради по-богата смес, катализаторите ми да се нагряват повече и съответно колата да става по-тромава?
cherrypopper проблем правят вторите сонди, които не участват в смесообразуването. Те само следят има или няма катализатор и как работи той. (това при 6так бензин, при другите не знам как е)
- drunk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 2003 , E60 530d 2006
Re: Махане на катализатори
Днес и аз ги махнах двата катализатора (изтърбушиха ги , че неможаха да намерят заместител) и като че ли колата стана по пъргава..хмммм 

- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Махане на катализатори
drunk написа:Днес и аз ги махнах двата катализатора (изтърбушиха ги , че неможаха да намерят заместител) и като че ли колата стана по пъргава..хмммм
Ми то това е целта, колега! Жив и здрав!

- drunk
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 2003 , E60 530d 2006
Re: Махане на катализатори
Мерси колега , така има много лека промяна в звука ( чува се повече турбото, но даже не се усеща разликата), а с тръба ми казаха че звука ще се промени много повече и няма да е както сега.
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Махане на катализатори
С тръба лично на мен ми е много грозен звука. Бучи като совалка, един дебел, плътен звук.
- bmw_320d_150
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Кара: E46 320CD
- Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
- Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.
Re: Махане на катализатори
При мен е с тръба и почти няма разлика от това да е с резонатор.Не знам защо при някой се получава така а при някои бучи.
- JuStDieSeL
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 320i
- Мечтае да кара: E36 M3
Re: Махане на катализатори
Добре как разбирате кога е време да се махнат защото аз съм с 2 с M52B20 съм и въобще не ги разбирам тия работи с катализаторите.. А и какво става като се махнат някакви проблеми може ли да възникнат.
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Махане на катализатори
bmw_320d_150 написа:При мен е с тръба и почти няма разлика от това да е с резонатор.Не знам защо при някой се получава така а при някои бучи.
Защото не е само от това, че е сложена тръба,масово махат гърнетата и си подменят генерацията с такава на по-голямо фи като разбира се накрая завърша с големи накрайници. И съм забелязал, че е много популярна тази практика при собствениците на комбита. Голям кеф им прави като спрат на светофара с катафалката и някой като им се озъби и да настъпят нафтения дзвер и този закачливия да слуша как бучи генерацията в лицето му!

- bmw_320d_150
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Кара: E46 320CD
- Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
- Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.
Re: Махане на катализатори
Знам от приятел който се занимава с такива работи,че Фи-то трябва да е едно към едно с тръбата иначе ще е по шумна.
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Махане на катализатори
Да де, нали това целят, да бучи колкото може повече, да се надъхват, че все едно шофират 500+ коня. За това си правят генерациите на по-голямо Фи. 

- dido_06
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 16.04.2014
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 530d 2001 sedan automatic
- Мечтае да кара: Нещо М
Re: Махане на катализатори
Колата е 330d (184 к.с.). До колкото разбрах, имам 3 катализатора. Да очаквам ли някакви последици след премахването им? И как е по-добре - прави тръби или рез. гърнета?
- bmw_320d_150
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 292
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Кара: E46 320CD
- Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
- Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.
Re: Махане на катализатори
Само,че повече бръмчат от колкото вървят...това е смешното в този случай
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Махане на катализатори
dido_06 написа:Колата е 330d (184 к.с.). До колкото разбрах, имам 3 катализатора. Да очаквам ли някакви последици след премахването им? И как е по-добре - прави тръби или рез. гърнета?
Колега, съвета ми е да ти изтърбушат катализатора, след турбото, който е. Нека запазят обвивката и да премахнат вътрешността, другите двата се премахват изцяло. Културна работа!

Re: Махане на катализатори
Здравейте, може ли някой да пише на ЛС, ако знае къде да си махна и продам катализаторите. Днес бях при един на Симеон, който искаше "безплатно" да ми ги махне, като естестве но остават за него. Четейки темата мисля, че трябва даже да взема някой лев. Мерси предварително.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани