Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- vgza
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: A7
Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик
goppe написа:Мисля, че колегата Integrale говори за функция, която държи колата спряна без да държите спирачката и да изключвате от "D". Удобна функция докато чакаш на светофар например, защото крака ти е в покой и нямаш напрежението да натискаш спирачката. А асистента при потегляне от наклон според мен би трябвало да е само на колите с ръчки, не виждам голям смисъл да го слагат на автоматици, още повече ако е автоматик колата ще тръгне назад само при по-сериозен наклон и то ще тръгне много бавно... При мен го има този асистент за потегляне (РСк), но мисля, че за да се задейства трябва да си на наклон и с натиснати спирачка и съединител - така като отпуснеш спирачката колата държи в покой около 2 сек.
Да, аз разбрах за какво говори колегата, както и ползоте от подобна екстра. Просто исках да добавя и друга благинка към списъка с такива.
Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик
INTEGRALE написа:Бмв няма ли холд функция... Някой да осветли, аз като натисна спирачка и леко чукна повторно колата стои на спирачка без да държа крака.... Мисля и 7серия го има... Най вероятно и 5а
Sent from my 2013023 using Tapatalk

При е65 auto-p май дърпа ръчната и в момента в който докоснеш газта тръгва. Много удобно на дълги светофари и страшно неудобно при маневри.
Иначе аз лично не бих си играл с лоста на всяко спиране да цъкам P или N. едва ли 100 превключвания д->н биха пожалили кутията толкова, колкото да компенсират едно рязко тръгване на пълна газ.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик
На моята Е60 има "Помощ при потегляне ", в книжката е описано така :
" Помощта при потегляне задържа автомобила за около 2 секунди след отпускане на крачната спирачка. След отпускане на спирачката потеглете незабавно, тъй като след около 1 секунда Помощта при потегляне вече няма да задържа автомобила и той ще тръгне назад ".
Разбира се това е далеч от функцията "Hold" ,тъй като действа само при наклон.
" Помощта при потегляне задържа автомобила за около 2 секунди след отпускане на крачната спирачка. След отпускане на спирачката потеглете незабавно, тъй като след около 1 секунда Помощта при потегляне вече няма да задържа автомобила и той ще тръгне назад ".
Разбира се това е далеч от функцията "Hold" ,тъй като действа само при наклон.
- netmurder
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1730
- Регистриран на: 14.08.2007
- Пол: Мъж
- Кара: ше E60 530dА
Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик
Моята преди малко я пробвах на наклон, примерно стоя и чакам колите няколко секунди... в един момент пускам спирачка и си стои на едно място, не тръгва назад... при това го пробвах без спирачка повече от 3 - 4 сек. и пак си стоеше без да тръгва назад...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик
Зависи от наклона! 

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик
Милко, за 20сек няма сми да буташ на N!!! 

- IvangeorgievK
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 23.05.2014
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик
Здравейте
Имам следния проблем със скоростната кутия.
Преди около месец смених маслото и филтера , минах около 2000км и започна да тече точно под нея .
Може ли някой да ми каже какви са варянтите да тече .
Проблема ми е че съм в Германия а тук сменят а не поправят.
Става въпрос за Е61 автоматик.
Благодаря предварително.
Имам следния проблем със скоростната кутия.
Преди около месец смених маслото и филтера , минах около 2000км и започна да тече точно под нея .
Може ли някой да ми каже какви са варянтите да тече .
Проблема ми е че съм в Германия а тук сменят а не поправят.
Става въпрос за Е61 автоматик.
Благодаря предварително.
- bijuto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 8.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 5GT F07 530 xDrive 258hp
Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик
IvangeorgievK написа:Здравейте
Имам следния проблем със скоростната кутия.
Преди около месец смених маслото и филтера , минах около 2000км и започна да тече точно под нея .
Може ли някой да ми каже какви са варянтите да тече .
Проблема ми е че съм в Германия а тук сменят а не поправят.
Става въпрос за Е61 автоматик.
Благодаря предварително.
Провери буксата която е на кутията. По принцип като се сменя маслото в ск. кутия, се сменя и тази букса превантивно защото именно от там протича след време.
Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик
IvangeorgievK написа:Здравейте
Имам следния проблем със скоростната кутия.
Преди около месец смених маслото и филтера , минах около 2000км и започна да тече точно под нея .
Може ли някой да ми каже какви са варянтите да тече .
Проблема ми е че съм в Германия а тук сменят а не поправят.
Става въпрос за Е61 автоматик.
Благодаря предварително.
Сега като смениш буксата ако не смениш картера има вероятност да потече от там защото е пластмасов,и ще платиш с една нула отзад повече
- primo1
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 2.05.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e60, e84
Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик
memorex написа:IvangeorgievK написа:Здравейте
Имам следния проблем със скоростната кутия.
Преди около месец смених маслото и филтера , минах около 2000км и започна да тече точно под нея .
Може ли някой да ми каже какви са варянтите да тече .
Проблема ми е че съм в Германия а тук сменят а не поправят.
Става въпрос за Е61 автоматик.
Благодаря предварително.
Сега като смениш буксата ако не смениш картера има вероятност да потече от там защото е пластмасов,и ще платиш с една нула отзад повече
+1,пластмасовия картер пропуска и подлизва .Аз лично смених 2бр. пластмасови и пак подлизваше.
Проблема го реших с метален картер и отделен филтър. сега е бетон

- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик
Днес сменях масло хидравлика и спирачки.Викам чакай да проверя маслото в скоростите.Пуснах компютаро,при 40 градуса и включен климатик от дупката не излиза нищо.Доливаха ми масло в джемини миналата година.Проблема е че измерват температурата с термометър от разстояние.Тогава още се усъмних.В събота ще си доливам сам,ще напиша има ли разлика.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Въпрос за работата със скоростите на Е60 автоматик
550 гр съм долял според предписанията на ZF.Има подобрение.Това е количестовото което са пропуснали да ми налеят в сервиза преди това.
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани