320i vs 325i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
320i vs 325i
Тръпката от карането. Разхода на гориво. Тех. Параметри. Ако някои може да ми помогне ще съм му благодарен. 

1 свят... 2 марки автомобили... BMW и всички останали...
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Ми повече тръпка, повече разход и повече "тех. параметри"
в полза на В25цата пък ако е В28ца маашала 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- _BoBI_
- ентусиаст
-
- Мнения: 1481
- Регистриран на: 23.09.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci SMG, Suzuki GSX-R 750cc
Аз нямам БМВ за сега поне, но съм прочел това онова имам някой скромни познания.
Аз мисля, че първо трябва да си зададеш въпроса как обичаш да караш тоест, ако си улегнал не ти трябва 325 чак толков, ако няма да я сръчкваш често за какво ти е ? примерно бащами би си влез Е39 за да се вози просто не да кара това имам в предвид да си помислиш какво искаш най-напред и може да си отговориш на някой въпроси ако не и на всичките, кое да избереш
АКо решиш 325 да е по-добре вземи 328 иам по-голям въртяш момент и това е разбирасе заради повечето кубатура на двигатекя 328 е 193 коня само с един кон повече от 325, но всички казват, че разликата във вървежа се усеща...
320 е по икономичната това е ясно, по-малко разходи по-малко вървеш
Сам преценяваи
П.С
320-ки има много В България, но 325 и 328 почти не (е36 гороя) повечето по обявите са със сменяни мотори което е друга тема просто колите са редки заради акцизите и излизат безумно много пари за Е36 и е друг въпрос вече дали си струва и това трябва да прецениш сам
и така, ако има нещо питаи надявам се колегите да допълват
за тръпка от карането немога да говоря защото незнам
но мога да си представя какво е да караш кола която ускорява за 7 секунди от 0-100
Аз мисля, че първо трябва да си зададеш въпроса как обичаш да караш тоест, ако си улегнал не ти трябва 325 чак толков, ако няма да я сръчкваш често за какво ти е ? примерно бащами би си влез Е39 за да се вози просто не да кара това имам в предвид да си помислиш какво искаш най-напред и може да си отговориш на някой въпроси ако не и на всичките, кое да избереш
АКо решиш 325 да е по-добре вземи 328 иам по-голям въртяш момент и това е разбирасе заради повечето кубатура на двигатекя 328 е 193 коня само с един кон повече от 325, но всички казват, че разликата във вървежа се усеща...
320 е по икономичната това е ясно, по-малко разходи по-малко вървеш

П.С
320-ки има много В България, но 325 и 328 почти не (е36 гороя) повечето по обявите са със сменяни мотори което е друга тема просто колите са редки заради акцизите и излизат безумно много пари за Е36 и е друг въпрос вече дали си струва и това трябва да прецениш сам

и така, ако има нещо питаи надявам се колегите да допълват
за тръпка от карането немога да говоря защото незнам

но мога да си представя какво е да караш кола която ускорява за 7 секунди от 0-100
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Аз да ти кажа 25 е повече от 20, и рахода е повече и вървежа е повече, ама 25-цата нема да се дава на разни леки орели и бързи ГТИ-та 


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Според мен BoBI е прав... взимаш според това, което искаш... колкото повече - толкова повече... във всеки един смисъл, визирайки двигателя... щото останалото е 99% еднакво..
А дали ше се даваш на леки орели или бързи GTI - това е до акъл и майсторлък... Ако си решил да взимаш кола с цел да се състезаваш по светофарите - според мен трябва да избереш такава, която носи на удари и с много въздушни торби... че те помагат
А дали ше се даваш на леки орели или бързи GTI - това е до акъл и майсторлък... Ако си решил да взимаш кола с цел да се състезаваш по светофарите - според мен трябва да избереш такава, която носи на удари и с много въздушни торби... че те помагат

.
Мой приятел който имаше и 2те казва че разходът е еднакъв, но 325 не е така мудна в ниските обороти, и като цяло по пъргава.
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
аз бих казал 4е разхода по горивото е наи-малкия проблем
вси4к опира до поддражка
320 или 325 или 328 взе което ти е според джоба
вапроса е все пак да го караш не да стои пред блока или в гаража 


320 или 325 или 328 взе което ти е според джоба


- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Разходите наистина растат с увеличаване на числото отзад на багажника
Единият вариант е да имаш доста пари за да поддържаш 325ца, а другият е да я караш като циганин волга което за мен не е допустимо. Така че ти си преценяваш, парите за всичко ще хвърчат в по-големи количества.

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани