F80-М3/F82-М4 - 2014
Модератор: Общи модератори
- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Flash написа:
Забележете, че докато си в Launch Control Mode, можеш да си променяш оборотите от воланаИ как само включи втора скорост, никакво забавяне или замисляне. Тая скоростна кутия ме кефи.
50-150 са и много силни на тая кола, ше раздава много ластици у градо....
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on
- Дидо85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.2i CSL '03
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
М-ката е нечовешка. 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
https://www.youtube.com/watch?v=
ето как може да звучи интейка на редови шестак с турбо , така де с компресор
ето как може да звучи интейка на редови шестак с турбо , така де с компресор
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
-
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
До 100км/ч М4-ката е по-бърза, но според мен след 200 ще изостава бая.. кубиците си казват думата
https://www.youtube.com/watch?v=heEDm3a4FtE

https://www.youtube.com/watch?v=heEDm3a4FtE
..Bayerische Motoren Werke..


- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Ами то като гледам май и в дисциплината от 100 до 200 пак е по-бърз с малко. А нали се сещаш, че след година-две излиза по-новия Ц63...
Тази М-ка според мен си беше за 3.6 с духалките, както се казваше в самото начало и си остана само слух.
Е92 М3 беше къде, къде пред Мерцедеса когато излезе.
Докато стане време тези коли да са донори, то сигурно от Е30-ките ще са останали само музейните експонати и произведения на ЦО-то по улиците. Не, че сега е по-различно де.
Изобщо се чудя как може да се обижда сега тази току-що излезнала М-ка в темата и с пренасяне на част от нея в Е30.
Тази М-ка според мен си беше за 3.6 с духалките, както се казваше в самото начало и си остана само слух.
Е92 М3 беше къде, къде пред Мерцедеса когато излезе.
Делян написа:Идеален е и за присаждане в 30-ка
Докато стане време тези коли да са донори, то сигурно от Е30-ките ще са останали само музейните експонати и произведения на ЦО-то по улиците. Не, че сега е по-различно де.
Изобщо се чудя как може да се обижда сега тази току-що излезнала М-ка в темата и с пренасяне на част от нея в Е30.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Evkata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 215
- Регистриран на: 7.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: S62B50
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
M-coupe написа:До 100км/ч М4-ката е по-бърза, но според мен след 200 ще изостава бая.. кубиците си казват думата![]()
https://www.youtube.com/watch?v=heEDm3a4FtE



Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
BMW Power ACM написа:Ами то като гледам май и в дисциплината от 100 до 200 пак е по-бърз с малко. А нали се сещаш, че след година-две излиза по-новия Ц63...
Тази М-ка според мен си беше за 3.6 с духалките, както се казваше в самото начало и си остана само слух.
Е92 М3 беше къде, къде пред Мерцедеса когато излезе.Делян написа:Идеален е и за присаждане в 30-ка
Докато стане време тези коли да са донори, то сигурно от Е30-ките ще са останали само музейните експонати и произведения на ЦО-то по улиците. Не, че сега е по-различно де.
Изобщо се чудя как може да се обижда сега тази току-що излезнала М-ка в темата и с пренасяне на част от нея в Е30.
Виждам, че си доста загрижен за бъдещето на 30-ките - спокойно, ще надживеят доста от наследниците си

Можеш да продължиш да се чудиш на воля

Освен мотора, естествено се кефя и като цяло на м3/м4.
Интересно ми след толкова решения за намаляване на загубите(карбонов кардан, олекотен колянов вал, бутала и т.н.) какви коне ще даде на колелата при обявени 430 на мотор. Залагам на 380

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Колата излезна ВЧЕРА буквално, целия свят я снима, целия свят се вълнува от всички нейни постижения, а някой почва да говори как ще я ползвал за донор в нещо си, без значение в Е30 или не.
Утре излизат М5/М6 и дано новото М1 и за тях ли ще чета как някой щял да ги ползва за донори...ЕВЕНТУАЛНО след 20 години?
Не може така. За въпросния модел(който и аз харесвам)има достатъчно 2.5, 3.5, турбота и каквото се сетиш още, които си стават идеално за да се пишат и подобни неща. Тая тема е за новите М3/М4, нека си остане така и малко уважение да проявим поне.
Утре излизат М5/М6 и дано новото М1 и за тях ли ще чета как някой щял да ги ползва за донори...ЕВЕНТУАЛНО след 20 години?
Не може така. За въпросния модел(който и аз харесвам)има достатъчно 2.5, 3.5, турбота и каквото се сетиш още, които си стават идеално за да се пишат и подобни неща. Тая тема е за новите М3/М4, нека си остане така и малко уважение да проявим поне.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Извинявай колега, а ти кой беше, че се опитваш да ми даваш наклон какво да пиша?
Я се вземи малко в ръце и слез на земята.
Я се вземи малко в ръце и слез на земята.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Че аз къде съм?
Чакай сега, понеже ти не разбираш какво се опитвам да ти кажа, ето ти твоите постове в тази тема, в която ние пишем от миналото лято, а ти някъде към края на годината влизаш за да изкажеш нещо неопределено:
Тука уж искаш друг мотор вътре, а после харесваш тоя за Е30-ката. Както и да е, не харесваш двигателя, после уж пък го харесваш...
Тука колегата ти говори колко УНИКАЛЕН е наистина тоя цвят, всички го харесваме, снимки се пускаха заради него, едва ли някой като го види на улицата ще остане безразличен към него, но ти го сравняваш с тези на руски кошници от преди 50 години.
Накрая и това за донора. Да колега, ти крайно си заинтересован от тая кола и влизаш тука като всеки друг за да внесеш някакво мнение по темата, снимка, клип, характеристики или нещо друго.
Та не ме разбирай пак погрешно, какво и колко може да набуташ в Е30-ката си след 20 години има раздел, където можеш да пишеш до утре. Има и тунинг раздел с безброй теми. Тука едва ли някой го вълнува това.
И ако те интересува кой съм, ела се обади на някой събор, може да почерпя по бира. И като гледам аз запазвам добрия тон, опитай се и ти. Ако искаш нещо да се понакараш дай на лично, може и по съборите.
Темата е пусната още когато бая неща около колата бяха слухове и настина ни вълнува, та стига сме я разводнявали.
Та по същество, сетих се днес за тая скоростна кутия. ДКГ-то, дали ще е същото като на М5 и М6, в смисъл дали ще носи на толкова нютони. Защото ако е така, с леко барване на електрониката тая кола ще стане страшен звяр.
В немското мобиле пък гледам има някакви оферти за цена 18%-та под заводската...странна работа. Дали ползват някакви големи отстъпки и продават после.
Ачка, колата звучи така, ама с малко повече обем, обороти и разни други неща.
А и нали знаеш, че тунинг фирмите за генерации много обичат БМВ. Това не е случайно, а си е още един бизнес.

Чакай сега, понеже ти не разбираш какво се опитвам да ти кажа, ето ти твоите постове в тази тема, в която ние пишем от миналото лято, а ти някъде към края на годината влизаш за да изкажеш нещо неопределено:
Делян написа:Някак си, друго щеше да има в коша едно 6 литрово, двуглаво животно, с редлайн 8500 оборота и опционална ръчна кутия
Тука уж искаш друг мотор вътре, а после харесваш тоя за Е30-ката. Както и да е, не харесваш двигателя, после уж пък го харесваш...

Kroki написа:Уникален цвят е това!!!
Делян написа:Мен пък не ме кефи грам, напомня ми на фабричното светло-синьо на ИЖ-350![]()
Набеденият ещорил е в пъти по-добър.
Тука колегата ти говори колко УНИКАЛЕН е наистина тоя цвят, всички го харесваме, снимки се пускаха заради него, едва ли някой като го види на улицата ще остане безразличен към него, но ти го сравняваш с тези на руски кошници от преди 50 години.

Делян написа:Идеален е и за присаждане в 30-ка
Накрая и това за донора. Да колега, ти крайно си заинтересован от тая кола и влизаш тука като всеки друг за да внесеш някакво мнение по темата, снимка, клип, характеристики или нещо друго.
Та не ме разбирай пак погрешно, какво и колко може да набуташ в Е30-ката си след 20 години има раздел, където можеш да пишеш до утре. Има и тунинг раздел с безброй теми. Тука едва ли някой го вълнува това.
И ако те интересува кой съм, ела се обади на някой събор, може да почерпя по бира. И като гледам аз запазвам добрия тон, опитай се и ти. Ако искаш нещо да се понакараш дай на лично, може и по съборите.

Темата е пусната още когато бая неща около колата бяха слухове и настина ни вълнува, та стига сме я разводнявали.
Та по същество, сетих се днес за тая скоростна кутия. ДКГ-то, дали ще е същото като на М5 и М6, в смисъл дали ще носи на толкова нютони. Защото ако е така, с леко барване на електрониката тая кола ще стане страшен звяр.

В немското мобиле пък гледам има някакви оферти за цена 18%-та под заводската...странна работа. Дали ползват някакви големи отстъпки и продават после.
Ачка, колата звучи така, ама с малко повече обем, обороти и разни други неща.

А и нали знаеш, че тунинг фирмите за генерации много обичат БМВ. Това не е случайно, а си е още един бизнес.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Изненадан съм от интереса, който прояваш към моя милост колега, и ти благодаря, че си отделил толкова много от свободното си време да търсиш мои стари постове
.
Понеже виждам, че освен за съдбата на трийските, си силно загрижен и за моите лични предпочитания и интереси, намирам за уважително да ти обясня, за да не се натоварваш излишно с хипотетични размишления и да останеш в неведение
.
Това, че бих се изкефил повече, ако в коша на M3 и М4 имаше голям, високооборотен V8 е факт, който по никакъв начин не си противоречи с факта, че БМВ са направили един наистина страхотен мотор - S55b30.
А това, че намирам шест цилиндров, би-турбалан, проектиран и сглобен от Mgmbh за доста добър вариант за купето на е30, e мое лично предпочитание, което изразих писмено в темата. Същото важи и за обсъжданият и така харесван цвят от всички(по твои думи) - Yas Marina blue.
А това, че ти не си съгласен с моите виждания, е твое право и аз разбира се нямам нищо против
.
Това обаче, съвсем не означава, че можеш да ми държиш сметка къде и какво да пиша
.
Не знам как реши, че можеш да го правиш, но сериозно си се объркал
.
Смятам, че се изяснихме
.
От тук нататък, ако искаш да ми кажеш нещо, го направи на ЛС.
Извинявам се на следящите темата колеги, за "лиричните" отклонения с BMW power ACM.

Понеже виждам, че освен за съдбата на трийските, си силно загрижен и за моите лични предпочитания и интереси, намирам за уважително да ти обясня, за да не се натоварваш излишно с хипотетични размишления и да останеш в неведение

Това, че бих се изкефил повече, ако в коша на M3 и М4 имаше голям, високооборотен V8 е факт, който по никакъв начин не си противоречи с факта, че БМВ са направили един наистина страхотен мотор - S55b30.
А това, че намирам шест цилиндров, би-турбалан, проектиран и сглобен от Mgmbh за доста добър вариант за купето на е30, e мое лично предпочитание, което изразих писмено в темата. Същото важи и за обсъжданият и така харесван цвят от всички(по твои думи) - Yas Marina blue.
А това, че ти не си съгласен с моите виждания, е твое право и аз разбира се нямам нищо против

Това обаче, съвсем не означава, че можеш да ми държиш сметка къде и какво да пиша

Не знам как реши, че можеш да го правиш, но сериозно си се объркал

Смятам, че се изяснихме

От тук нататък, ако искаш да ми кажеш нещо, го направи на ЛС.
Извинявам се на следящите темата колеги, за "лиричните" отклонения с BMW power ACM.
Последна промяна Делян на 17 Май 2014, 18:49, променена общо 1 път
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
Между другото назад и аз бях писал, че предпочитам някой голям атмосферен мотор, даже мрънках, че уж щяха да пускат 7-степенна ръчка за тая кола, а се отказаха и още такива мрънканици, ама малко по-различно. Ти обаче не искаш да разбереш какво се опитах да ти кажа, но както и да е.
Турбото може да се окаже крачка напред в много отношения, предстои да разберем. Пак казвам, че за мен трябваше още малко обем към духалките, но и така може да ни изненадат добре.
Някой нещо за ДКГ-то в крайна сметка, относно разликите с М5/М6?
Турбото може да се окаже крачка напред в много отношения, предстои да разберем. Пак казвам, че за мен трябваше още малко обем към духалките, но и така може да ни изненадат добре.
Някой нещо за ДКГ-то в крайна сметка, относно разликите с М5/М6?
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: F80-М3/F82-М4 - 2014
На мен ми е интересен тоя кулер (или по-точно да го наречем топлообменник), който е доста по-различен от конвенционалния челен кулер...

Явно в сток вид е достататъчно ефективно решение и доста е скъсен смукателния тракт, което води и до по-добър риспонс, но се зачудих при евентуални перформънс ъпгрейди дали няма да стане потенциален таван за развитие

Явно в сток вид е достататъчно ефективно решение и доста е скъсен смукателния тракт, което води и до по-добър риспонс, но се зачудих при евентуални перформънс ъпгрейди дали няма да стане потенциален таван за развитие

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани