автоматична скоростна кутия
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- csx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Facelift touring 2004
- Детайли за колата: E46 Facelift touring
Re: автоматична скоростна кутия
На 200500 км реални E46 320d Automatic transmission A5S360R / A5S390R
- Разбра ли за Веско Маринов?
- Не,какво?
- Ми нападнал човек в парка и му изпял "химна" на МВР!
Ама човека е горе-долу в добро състояние , май ще живее!
-Слава богу.
- Не,какво?
- Ми нападнал човек в парка и му изпял "химна" на МВР!
Ама човека е горе-долу в добро състояние , май ще живее!
-Слава богу.
Re: автоматична скоростна кутия
sieskei написа:csx написа:Не съм искал атомат, а ръчка просто, но така се случи, че колата имаше всичко, което исках и беше автомат ...
Ясно, аз съм по навит за някое читаво SMG ама гледам, че цифрите са доста по-дебели.
Твоя автомат GM или ZF e и на колко километра е?
Казано на разговорно:
Дизел - GM
Бензин - ZF
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: автоматична скоростна кутия
Kолеги, тук открих торк конвертори за по 200лв.
Може да ви е от полза информацията относно GM кутиите:
http://cobratransmission.com/index.php?main_page=index&cPath=1_11_19_44&sort=20a&page=1

Може да ви е от полза информацията относно GM кутиите:
http://cobratransmission.com/index.php?main_page=index&cPath=1_11_19_44&sort=20a&page=1

- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: автоматична скоростна кутия
virtualchild написа:Kолеги, тук открих торк конвертори за по 200лв.
Може да ви е от полза информацията относно GM кутиите:
http://cobratransmission.com/index.php?main_page=index&cPath=1_11_19_44&sort=20a&page=1
Всичко хубаво, но като гледам имат за 1-2 бензинки само

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: автоматична скоростна кутия
Тия за 328 ще станат за 320д, а и има за Х5, която също става. Но шипинга от Щатите ще е колкото турбината, вероятно.
Never mistake motion for action...
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: автоматична скоростна кутия
Можете да си сметнете колко са ви разходите с този калкулатор: http://calculator.shipito.com/en/#/
Поръчвах си дискове от Щатите с този сайт и съм доволен: http://bg.shipito.com/

Поръчвах си дискове от Щатите с този сайт и съм доволен: http://bg.shipito.com/

Re: автоматична скоростна кутия
Колеги трябва ми автоматична кутия за 330ci e46, и ме интересува дали става от е46 с по-малък мотор , примерно 320/325/328 ?
- MonsteR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 9.12.2011
- Мечтае да кара: SR-71 Blackbird
Re: автоматична скоростна кутия
Колега csx, твоя проблем е доста широко разпространен.. на запад.. от някакъв задръстен клапан се предизвиква и не е скъпо да се оправи.. Те говорят за задна, но предполагам че е абсолютно същото, щото има същите синдроми..
Ако знаеш английски имам доста интересно четиво за теб...
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=893453&highlight=slow+start+morning
И цитат.. който мисля е верен за твоя случай...
If your transmission does not engage then there are 3 likely scenarios:
1. the transmission fluid is low
2. there is excessive wear in the low clutch assembly
3. there is insufficient system pressure due to other mechanical wear/internal leakage
Positive results can be gained by performing the described repairs:
A. Correcting a low transmission fluid level
B. Increasing the viscosity of depleted/sheared atf
C. Improving the friction coefficient of incorrect/exhausted atf
Ако знаеш английски имам доста интересно четиво за теб...
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=893453&highlight=slow+start+morning
И цитат.. който мисля е верен за твоя случай...
If your transmission does not engage then there are 3 likely scenarios:
1. the transmission fluid is low
2. there is excessive wear in the low clutch assembly
3. there is insufficient system pressure due to other mechanical wear/internal leakage
Positive results can be gained by performing the described repairs:
A. Correcting a low transmission fluid level
B. Increasing the viscosity of depleted/sheared atf
C. Improving the friction coefficient of incorrect/exhausted atf

- cecko93
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 19.03.2013
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 323ciA
- Мечтае да кара: BMW E92 M3
Re: автоматична скоростна кутия
jivko6371 написа:Колеги трябва ми автоматична кутия за 330ci e46, и ме интересува дали става от е46 с по-малък мотор , примерно 320/325/328 ?
Може колега, всички бензинови Е46 са със ZF 5HP19. Може да вземеш такава и от Е39. ЕКУ-то на кутията в колата ти ще се оправи от там нататък

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: автоматична скоростна кутия
jivko6371 написа:Колеги трябва ми автоматична кутия за 330ci e46, и ме интересува дали става от е46 с по-малък мотор , примерно 320/325/328 ?
Колега, има разлика в хидротрансформаторите- колкото е по-мощен двигателя, толкова той е по-голям, за да има по-голяма работна повърхност и по-пълноценно да предава въртящият момент. Има разлика в опашката на кутията- по-големият двигател изисква по-голямо гумено каре, защото карданните валове са различни. Има разлика и във фрикционните пакети на кутията- при по-големите двигатели са усилени.
- csx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 30.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Facelift touring 2004
- Детайли за колата: E46 Facelift touring
Re: автоматична скоростна кутия
MonsteR написа:Колега csx, твоя проблем е доста широко разпространен.. на запад.. от някакъв задръстен клапан се предизвиква и не е скъпо да се оправи.. Те говорят за задна, но предполагам че е абсолютно същото, щото има същите синдроми..
Ако знаеш английски имам доста интересно четиво за теб...
http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=893453&highlight=slow+start+morning
И цитат.. който мисля е верен за твоя случай...
If your transmission does not engage then there are 3 likely scenarios:
1. the transmission fluid is low
2. there is excessive wear in the low clutch assembly
3. there is insufficient system pressure due to other mechanical wear/internal leakage
Positive results can be gained by performing the described repairs:
A. Correcting a low transmission fluid level
B. Increasing the viscosity of depleted/sheared atf
C. Improving the friction coefficient of incorrect/exhausted atf
Колега, мерси за линка и помощта. Преди време смених маслото с ZF, аз съм с GM кутия и разбрах след смяната на маслото, но така или иначе нямаше промяна в поведението на колата, но може да е в маслото. Все още съм с маслото на ZF и ще трябва да проверя дали си заслужава да сменя маслото с ново по препоръки на производителя на GM и каква е разликата между двете маса на GM и ZF. Колата тръгва на задна без да се замисля, но напред се замисля и може проблема да е there is excessive wear in the low clutch assembly, но всичко ще се разбере с работа и тестване.
- Разбра ли за Веско Маринов?
- Не,какво?
- Ми нападнал човек в парка и му изпял "химна" на МВР!
Ама човека е горе-долу в добро състояние , май ще живее!
-Слава богу.
- Не,какво?
- Ми нападнал човек в парка и му изпял "химна" на МВР!
Ама човека е горе-долу в добро състояние , май ще живее!
-Слава богу.
Re: автоматична скоростна кутия
Здравейте , имам 330d автомат преди месец отказа кутията двигателя вдигаше обороти ама колата не мърдаше .Оказа се че докато се опитвам да се изнеса от кръстовището съм запалил два пакета .Освен тях е сменен хидротрансформатора ,който се оказа основния виновник за повредата ,сменено масло и филтър . Сега когато превключа от P или N на R или D се получава забавяне от няколко секунди преди колата да потегли .Преди го имаше това забавяне ,но не беше толкова голямо сега е около 5 сeк и се случва когато колата загрее, студена няма проблем.Ако някой знае за какво става въпрос да сподели.
- mmitkom
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 9.03.2014
- Кара: BMW E 46
- Мечтае да кара: BMW The Last Model
Re: автоматична скоростна кутия
Здравейте , искам да споделя следния проблем със скоростната кутия . Карам 330 хд ,184 конски сили,имам го от близо 8 месеца и съм много доволен НО ! Когато превключвам на Директ или Задна се чува удар от зад същo така се чува и лека промяна в шума на мотора . Това нормално ли е и на какво се дължи ?
- batvlady79
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 345
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 525dA '09
- Мечтае да кара: ново БМВ
Re: автоматична скоростна кутия
sieskei написа:virtualchild написа:Това мисля е инфото, което ви трябва:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/56540719/temp%20auto%20info.jpg
Като гледам това е за скорости A5S 360R, а тези които се монтират в E46 са A5S 325Z.
От картинката виждам стойности на сензори при различна температура, а не работен диапазон или поне аз не мога да се ориентирам.
Днес ако имам време ще пусна диагностика и ще погледна, но най-добре ще е още някой да се включи с реални стойности от неговият автомобил.
На мен също тези 100 градуса ми се сториха много, но ако 90 градуса е абс. максимум не трябва ли да се запише грешка (преди малко в нета мярнах някъде кода за грешка)?
Долу при масления охладител трябва да има и термостат, ако не работи не би ли трябвало също да се отчете ... знам ли аз.
Ето стойности на ZF кутия от вчера (маслото сменено преди седмица) - 106 градуса според INPA-та, колата беше след градско каране, предполагам датчика показва вярно. И на мен ми мина през ума че термостата на кулера е сдал багажа, но като прочетох твоя пост че след смяната му нищо не се е променило, май излиза че са нормални тези стойности. Доколкото разбрах този термостат спомага за по-бързото загряване на маслото в скоростите когато колата е студена. Когато обаче антифриза мине примерно 100 градуса (или някъде там), после се затваря като по този начин не позволява на серпентината да се нагрява повече от радиатора.
Един приятел е с Мондео МК3 и автомат на Jatco и ми каза че неговата на 110 си работи нон-стоп и било нормално....Не вярвам японците да ползват много по-различно масло или технология

Няма ли някой който да се занимава по-професионално с това и да каже дали е нормално това като стойности ?
Когато прочетох за вредата от алкохола, се отказах от четенето..
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: автоматична скоростна кутия
batvlady79 написа:Няма ли някой който да се занимава по-професионално с това и да каже дали е нормално това като стойности ?
Никой нищо не казва и не знае


Ето моите борби с шибаните автоматици - накрая се оказа, че топлообменника, на който стои тоя термостат е леко запушен.
Като казвам леко, антифриза е минавал, но пак е загрявала. След промивка с яко струя вода, сега показва 100-105 градуса на INPA

Само да вметна. При кола, която не е мърдана два дни, INPA-та показва голяма разлика между темп. на двигател и кутия.
В темата има screenshot-ове

Ето темата в Е39.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=35&t=375261

Сега някой от Е46, да каже с какви масла за скоростна карате и откъде ги купувате


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани