320 оригинално с плътен маховик -- не от м20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

320 оригинално с плътен маховик -- не от м20

Мнение от jorji6i6i » 10 Май 2014, 20:07

здравейте, колеги
попаднах на нещо странно при моята кола ...е36 320 без климатик и съответно с плътен маховик тежък - над 10кг не е лек от е30 - м20 мотор...
проблема е че в магазина намират само демферния комплект съединители...и не могат да мо дадат правилния притискател за моя съединител
има разлика в притискателите при мен самата огледална повърхност на притискателния диск е доста изпъкнала защото маховика е около 10мм вдлъбнат навътре...а тези демферните са с равни повърхности и на маховика и на притискателя

моля ако имате парт номер или някаква информация как да се сдобия с такъв притискател ще съм много благодарен

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: 320 оригинално с плътен маховик -- не от м20

Мнение от vladi_a_i » 10 Май 2014, 20:18

Това е твоя човек :yes:
viewtopic.php?f=63&t=159594
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: 320 оригинално с плътен маховик -- не от м20

Мнение от jorji6i6i » 10 Май 2014, 21:38

питах го каза че няма такова нещо

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: 320 оригинално с плътен маховик -- не от м20

Мнение от M10 » 11 Май 2014, 0:11

Срещат се такива по моторите без ванос.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: 320 оригинално с плътен маховик -- не от м20

Мнение от Jang1r » 11 Май 2014, 1:12

Тоест с едномасов маховик и съединител от м40/м42? :roll:
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: 320 оригинално с плътен маховик -- не от м20

Мнение от jorji6i6i » 11 Май 2014, 7:05

едномасов маховик, но съединителя не е от м40 - 215мм...а си е 228мм като за 320ка - е да феродовия диск е с пружини като на м40 но по голям като размер

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: 320 оригинално с плътен маховик -- не от м20

Мнение от Lenco » 11 Май 2014, 7:58

Те двумасовите са си издълбани 10-на мм и притискателите им са равни, но до колкото знам се предлагат с бездемферни феродови дискове.
Трябва да комбинираш притискател от двумасов с феродов от м20 (без м20б27).
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: 320 оригинално с плътен маховик -- не от м20

Мнение от jorji6i6i » 11 Май 2014, 14:17

нестава с комбинации,,,,опитах ...просто искам номер ако се знае на такъв притискателен диск или ако знаете от къде да си купя - това е.....
иначе ако трябва да се комбинира - ДА може но трябва на стругар да се свали малко от маховика и става ,,НО аз искам да го сглобя в оригинален вид

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Re: 320 оригинално с плътен маховик -- не от м20

Мнение от Joro_Paveto » 11 Май 2014, 16:25

Като си сменях мотора взех плътен маховик, комплект с феродов и притискателен диск. Оказа се, че притискателния диск е малко по-тесен от притискателния за демпферен маховик и имах проблем с помпата на съединителя - изхвърляше буталото направо в камбаната и така докато се усетя да сменя вилката. Така че ти задължително трябва да търсиш съединител съответстващ на твоя маховик. Ето номерата от моя комплект - като потръсиш в нета излизат, че са за Е36 320i 90-91г. Гледаха го специалисти и казаха притискателя и маховика са ОК, наковах си едно ново феродо, сложих лагер Luk и сега като натисна съединителя между 3200 и 6500 оборота усещам как педала пулсира и вибрира...мен нещо ме съмняваше новия лагер още преди да го сложа...ама пети път няма да свалям скорости да го смена и да видя, е че може да не е от него.
Номерът щампован на притискателя по BMW e 21211223313, над него има друг предполагам по Sachs 043082209102
Номерът на феродовия диск по BMW e 21211223303.0 (8 или 9 размазано е и не го виждам добре) по Sachs е 18.1862266202
Изображение
Изображение
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: 320 оригинално с плътен маховик -- не от м20

Мнение от dicho0o » 11 Май 2014, 17:18

Колега ако не можеш да намериш пиши ми на ЛС имам пълен комплет демпферен обаче на не повече от 2000км на Валео е,давам маховик,феродов и притискателен
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: 320 оригинално с плътен маховик -- не от м20

Мнение от jorji6i6i » 11 Май 2014, 19:25

браво на колегата Joro-paveto
това се търсеше
Благодаря ти :bchug:

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook