Е30 325 Турбо Проект

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Е30 325 Турбо Проект

Мнение от AlibiTu » 15 Окт 2006, 23:27

Автомобил: БМВ Е30 325
Турбо Проект Сетъп 1:

Електроника: МегаСкуърт + ЛЦ1 (Уайдбанд)
Турбо: От Сааб 9000 2.3
Интеркулер: Евентуално също от Сааб
Дюзи: ФВ ВР6 (Бош 250цц/мин при 3 бар)
Окачване: М-Техник, Домщребен отпред и отзад
Датчици: ФК Бууст, Масло Темп + Бууст, А/Ф Рацио
Изпускателна система: Използва се оригиналните 2 тройки колектори и на тях се монтирва подходящия адаптер
Мотор: За първата фаза ще остане така както си е, без да се разрежда.
Бууст: 0.5 бар (очаквана мощност около 210 коня)
Диференциал: 25% Шпер (по-дългичак)

Ще слагам снимки на всичко, което си купувам и цените също.

Ще се радвам на предложения и идеи от ваша страна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 18.04.2005
Местоположение: софия в тих квартал,вчера убиха 2ма ,3 ма.Стрелбище

Мнение от pepibmwe30 » 15 Окт 2006, 23:28

8) :mhihi:
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Изображение

Абе като се качиш на БМВ после други коли не ти се карат нали!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 15 Окт 2006, 23:29

Дюзи БОШ от ФВ Пасат ВР6
250 цц/мин при 3 бар налягане
високоомови.
Цена: 58 Евро

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 15 Окт 2006, 23:32

Окачване: Настоящето е Кони + червени К&Н Пружини
Бъдещето: М-Техник
Цена 97 Евро

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.04.2004

Мнение от R1cerBoy » 16 Окт 2006, 0:43

Ако ти се занимава няма да е лошо да полираш горивната камера клапани бутала. Така ще ти падне степента на сгъстяване и ще засилиш малко компонентите по двигателя, но си е занимавка. Иначе браво проекта кефи, но ми се струва, че си доста скромен с предполагаемите конете :mhihi: би трябвало както е сток да изкара доста повече ... все пак мотора оригинално е с доста добра степен на сгъстяване за турбо. В този ред на мисли твоя мотор с колко CR е?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 16 Окт 2006, 0:53

R1cerBoy написа:Ако ти се занимава няма да е лошо да полираш горивната камера клапани бутала. Така ще ти падне степента на сгъстяване и ще засилиш малко компонентите по двигателя, но си е занимавка. Иначе браво проекта кефи, но ми се струва, че си доста скромен с предполагаемите конете :mhihi: би трябвало както е сток да изкара доста повече ... все пак мотора оригинално е с доста добра степен на сгъстяване за турбо. В този ред на мисли твоя мотор с колко CR е?
усети ли се , кво написа :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 16 Окт 2006, 8:43

полирането разрежда,внимавайте :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 16 Окт 2006, 9:25

Окачване 2-ра ръка, инжекторите ми се виждат малко малки (макар че де да знам , тия 200 коня от 2.5 мотор - закво ти е турбо се чудя ?).
Премисляй си повечко покупките.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 16 Окт 2006, 10:25

Според математиката (и няколкото калкулатора) инжектори с капацитет 240 цц/мин ще са ми перфектни, ако пусна на 1 бар турбото. А тези са 250 цц..... , а и не мисля, че ВР6 2.9 Трубо, ще е с малки инжектори ;)

За конете казвам какво очаквам, на база математика, но не се знае в крайна сметка какво ще излезе.

Това е първи Сетъп и ще инвестирам максимално малко пари, но ако излезе нещо ново на добра цена бих го купил. (Вчера изпуснах чисто нова Турбина Гаретт Т04Е за 210 Евро да я купя :shock: ).

Мотора (оригинално 8.8:1) ако искам да го разреждам ще си сложа по-дебела гарнитура, което ще е достатъчно за бууст-а който съм предвидил. Но си мисля, че и с оригиналната степен на сгъстяване пак няма да е проблем на 0.5 да върви...всичко е до правилните настройки на запалване и впръскване на гориво.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 16 Окт 2006, 10:29

AlibiTu написа:Според математиката (и няколкото калкулатора) инжектори с капацитет 240 цц/мин ще са ми перфектни, ако пусна на 1 бар турбото. А тези са 250 цц..... , а и не мисля, че ВР6 2.9 Трубо, ще е с малки инжектори ;)


VR6 не е турбо мотор, под 200 коня атмосферни е (BSFC е различно - http://www.prime-mover.org/Engines/GArticles/bsfc.html)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 16 Окт 2006, 10:40

Аз съм в грешка...не е Турбо :uups:
Но въпреки това тия инжектори си мисля, че ще ми свършат работа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 16 Окт 2006, 13:03

AlibiTu написа:Аз съм в грешка...не е Турбо :uups:
Но въпреки това тия инжектори си мисля, че ще ми свършат работа.



според мен няма или ще са на лимита :confused:

може на 4 бара да караш (бензина) ама .... по добре се затраховай с големи инжектопляктори


горе ще обеднее яко.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 16 Окт 2006, 18:43

AlibiTu написа:Според математиката (и няколкото калкулатора) инжектори с капацитет 240 цц/мин ще са ми перфектни, ако пусна на 1 бар турбото.

.
Явно някъде си сгрешил с математиката ;) Послушай по-горните съвети ;) А, ако не искаш недей, ....двигателя и парите са си твои .....
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 16 Окт 2006, 20:08

Изображение

Според тоя Калкулатор Дюзите излизат 220цц при 1 бар. :roll:

http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01424.htm

А при този проект момчето е използвало 22 лбс (220цц) инжектори. Колата му също е 325.

Ест. винаги мога да вдигна дебита на бензиновата помпа, но до сега винаги съм си мислил, че за малък бууст едни инжектори от сорта на 240-250 цц ще са ми достатъчни.

А при положение, че няма да разреждам двигателя и турбото също няма да е голямо, нямали да са достатъчно големи инжекторите, които съм си взел?И какви размери инжектори биха ми свършили по-добра работа?

Мерси за съветите ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 23.06.2005

Мнение от jamie » 16 Окт 2006, 20:36

http://www.not2fast.com/turbo/glossary/turbo_glossary.shtml#specific_fuel_consumption

Използвай по-песимистичния коефициент SFC=0.60.
Отделно 13.3 смес за WOT е страхотно - но не и за турбо. По-реална е 12-12.5, а при 1 бар може и 11.5. Тогава цифрите са доооста различни.

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook