Разлики в предните стабилизиращи щанги БМВ Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Разлики в предните стабилизиращи щанги БМВ Е36
Здравейте! Влязох във един филм след смяна на предните амортисьори на Моето БМВ Е36 318i произведено 12 месец 1990г.
Та намерих си едно хубави амортисьори Закс на добра цена и ги взех, като си мислех, че само ще сменя стабилизиращата щанга и ще мина на къси биалети защото тези амортисьори нямат ухо за биалетка. До сега бях с дълги биалети, които се захващат на амортисьорите. Моята стара щанга бе 20 мм дебела и с дълго рамо. Имам една друга щанга 25,5 мм от БМВ Е36 318 ТДС но тя пък ми идва къса понеже се оказва, че на моето купе конзолите, които са заварени за предните рогове на купето са по напред от колкото на другите, които пък са с около 30мм по близо до предния мост. Сега кво да правя, ходих на една морга там ми вадят все едни с къси рамена и не стават на моето купе. В RealOem гледах сравнявах но там е дадено само схеметично и не може да се разбере дължината на рамената. Мисля, че тези с 22мм- овите които са слагани на по ранни модели е възможно да стане но не съм сигурен. След определена година вече се слагат на малките мотори 23,5 мм щанги но са с по къси рамена но за сметка на това и купетата им са с по близо заварени конзоли до предния мост. Някой с по ранен модел БМВ правил ли е тази интервенция и случайно да знае от кой модел може да ми стане стабилизираща щанга, ще му бъда благодарен

- red_bull92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Разлики в предните стабилизиращи щанги БМВ Е36
Колега, защо просто не извадиш пълнителите на новите амортисьори и не ги сложиш на старите макферсони. И ще си спестих доста разправии. Смяната на всеки пълнител отнема 2 1/2 до 3 часа максимум. 

Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
Re: Разлики в предните стабилизиращи щанги БМВ Е36
сега ще излезне някой и ще каже, че късите биалетки пасват на оригиналната ти щанга...което може и да е така, но въпроса е, че не е правилно. едно че ще застанат под чуден ъгъл и друго, че на късата биалетка и е нужна дебела щанга. не случайно при м3 са само 22,5 и 23 по спомен, както и на останалите 6цил. но ако не търсиш поведение е ясно
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Разлики в предните стабилизиращи щанги БМВ Е36
red_bull92 написа:Колега, защо просто не извадиш пълнителите на новите амортисьори и не ги сложиш на старите макферсони. И ще си спестих доста разправии. Смяната на всеки пълнител отнема 2 1/2 до 3 часа максимум.
Ако беше Е30 можеше и да го направи това нещо , но при Е36 е малко невъзможно , защото не е на пълнители.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Разлики в предните стабилизиращи щанги БМВ Е36
red_bull92 написа:Колега, защо просто не извадиш пълнителите на новите амортисьори и не ги сложиш на старите макферсони. И ще си спестих доста разправии. Смяната на всеки пълнител отнема 2 1/2 до 3 часа максимум.

Ако ти се скраперее, отиди някой да ти завари ушите от старите и си готов

- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Разлики в предните стабилизиращи щанги БМВ Е36
Старите амортисьори мисля да ги продавам, щото стават все още за закрепване на положението за някой мноого закъсал с бюджета, пък и не ми се рискува да заварям по новите ми амортисьори, макар, че съм виждал и такава простотия. Интересува ме каква щанга би ми свършила работата, щото моята е най тънката слагана на модела, а ми се иска малко по дебела да е за да е по стабилна в завоите. В краен случай отивам някъде дето могат да ми нагреят и изковат старата понеже е с по дълго рамо, после нови дупки за биалетките с 30-тина милиметра по навътре, режа остатъка от парчето и пак на колата. Щом е влязла в БГ има много начини за ремонт. 

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани