318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
BladeMan написа:Никоя от тия теми не е с моя проблем , постнал съм и видео със същия проблем, не е тъпчене , не е и глъхнене ,имам много опит с колите и знам ,че е прекъсвач. Много изчетох по този проблем , и единствения вариант е диагностика. Възможните проблеми са : датчик на разпределителния вал и компютър! Но това може да го каже единствено диагностиката . Благодаря ви за помощта !
Аре да видим тоя магически диагностик какво ще каже. И какъв е тоя магически прекъсвач дето се мести

Критика се приема
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
М40 няма датчик на разпределителния вал
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
В клипа, който е пуснал колегата, колата работи чудесно на 400 об./мин.
Това нито 6 цилиндровите, нито V8 могат да го направят. Причината редлайнът да не е на 6к оборота е, че таблото НЕ Е от тази кола.
Хората са го коментирали под видеото, така че прекъсвачът си е прекъсвач, но просто таблото не мери вярно оборотите.
"gabu alex
3 months ago
that is a 6 cylinder instrument cluster on a 318i... you need a 4 cylinder cluster"
"tornike kezherashvili
10 months ago
the instrumental cluster is from 6 cilinder car
)) this cluster isnot for M40 engines,someone changed it and PRM is fake. remove other 1991-1994 instrumental cluster and everything will be ok. "


Това нито 6 цилиндровите, нито V8 могат да го направят. Причината редлайнът да не е на 6к оборота е, че таблото НЕ Е от тази кола.
Хората са го коментирали под видеото, така че прекъсвачът си е прекъсвач, но просто таблото не мери вярно оборотите.
"gabu alex
3 months ago
that is a 6 cylinder instrument cluster on a 318i... you need a 4 cylinder cluster"
"tornike kezherashvili
10 months ago
the instrumental cluster is from 6 cilinder car

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
turbo написа:В клипа, който е пуснал колегата, колата работи чудесно на 400 об./мин.![]()
![]()
Това нито 6 цилиндровите, нито V8 могат да го направят. Причината редлайнът да не е на 6к оборота е, че таблото НЕ Е от тази кола.
Хората са го коментирали под видеото, така че прекъсвачът си е прекъсвач, но просто таблото не мери вярно оборотите.
"gabu alex
3 months ago
that is a 6 cylinder instrument cluster on a 318i... you need a 4 cylinder cluster"
"tornike kezherashvili
10 months ago
the instrumental cluster is from 6 cilinder car)) this cluster isnot for M40 engines,someone changed it and PRM is fake. remove other 1991-1994 instrumental cluster and everything will be ok. "
Така де , ама до колкото разбрах и клипа не е от неговата кола.
- BladeMan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 5.10.2005
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: ракета
Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
Ами аз не знам как да го обясня или да го нарисувам, клипа не е от моята кола а на човек със същия проблем. Не ми е грешен оборотомера ,защото знам колко са 4000 оборота и колко са 6000, и знам как трябва да върви и да развърта тая кола.
ПП: Писах в 4 форума , имам много коли и много се занимавам с тях .... има случаи в които съм объркан и ми е нужен опит от хора които имат или са имали този проблем. Поради голям брои "разбирачи" спрях да пиша в Опел.ком,Опел.нет и Клуб Форд...... и сега се чудя , дали всъщност проблема не е в БЪЛГАРИТЕ дето разбират и знаят всичко?!?!?!?!?
ПП: Писах в 4 форума , имам много коли и много се занимавам с тях .... има случаи в които съм объркан и ми е нужен опит от хора които имат или са имали този проблем. Поради голям брои "разбирачи" спрях да пиша в Опел.ком,Опел.нет и Клуб Форд...... и сега се чудя , дали всъщност проблема не е в БЪЛГАРИТЕ дето разбират и знаят всичко?!?!?!?!?
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
BladeMan написа:дали всъщност проблема не е в БЪЛГАРИТЕ дето разбират и знаят всичко?!?!?!?!?
Ми май там е някъде проблема. 100 човека ти казват, че вероятно е така известния проблем с вала на лошо поддържания М40 ти говориш за несъществуващи датчици и прекъсвачи..

Дето казваше баща ми "то да е кОр да му го набиеш ама то акъл".

Ако чувстваш, че форума не ти помага си свободен да спреш да пишеш в него.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
BladeMan написа:Ами аз не знам как да го обясня или да го нарисувам...
Чакай пак да пробвам, че май нещо не ме разбра. Проблемът на пича от Ютубето само прилича на твоя. При него драмата е, че таблото не е от неговата кола, а е от 6 цилиндров мотор. Както и сам си забелязал, червенкото на оборотите е другаде, М40 318и има други обозначения по скоростомера, а и, както вече казах, не може един мотор (камо ли 4-ри цилиндров) да работи така стабилно и прекрасно при 400 оборота в минута.
Та проблемът от руското клипче в Ютюб няма нищо общо с твоя проблем.

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
МАле колко некомпетентни хора пишат....
Как пък м40-то да няма датчик колянов вал ??
Колега проблема ти гарантирам че е от главата .. по конкретно от вала и кубилиците, редкия случаи който ми се е случвал е да прескача ремъка и да губи центровка но едва ли..
имах 3-4 годишен опит с тия м40ки 




По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
Radoslav318i написа:МАле колко некомпетентни хора пишат....Как пък м40-то да няма датчик колянов вал ??
Колега проблема ти гарантирам че е от главата .. по конкретно от вала и кубилиците, редкия случаи който ми се е случвал е да прескача ремъка и да губи центровка но едва ли..
имах 3-4 годишен опит с тия м40ки
Ради той търси датчик на разпределителния вал за неговия проблем , а не на коляновия , а при М40 няма датчик на разпределителния вал.
- BladeMan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 5.10.2005
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: ракета
Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
Доколкото разбирам , вие ми казвате ,че проблема ми не е прекъсвач а глъхнене? И най-вероятно аз не знам що-е то прекъсвач? Ок , тогава щом е от главата , нека някои ми обясни МОЛЯ , каква точно е причината прекъсвача да отиде с 2000 оборота по-ниско заради вала? Ако е центровка ще глъхне и ще работи неравномерни или няма да му работят всички цилиндри. А ако е вал......... примерно износен, според моите познания.........ще глъхне при високи обороти.
НО ПРИ МЕН СЕ ВКЛЮЧВА ПРЕКЪСВАЧ БЕ ХОРА!!
ПП: Днес специално ще снимам клипче от моята кола!!
НО ПРИ МЕН СЕ ВКЛЮЧВА ПРЕКЪСВАЧ БЕ ХОРА!!
ПП: Днес специално ще снимам клипче от моята кола!!
Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
"ПП: Днес специално ще снимам клипче от моята кола!!"
Ха, добро утро. Добре ще е да има и клип в движение, та да се виждат динамичните качества на двигателя... Защото "специалистите" едно си знаят, едно си баят.
Ха, добро утро. Добре ще е да има и клип в движение, та да се виждат динамичните качества на двигателя... Защото "специалистите" едно си знаят, едно си баят.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
Добре , обяснявам ти го така . Какво ти кара клапъните да се отворят до долу - вал и кобилици. Когато цялото това нещо е наред , мотора си ходи спокойно в червения сектор , защото имаш правилно пълнене с гориво-въздушна смес. Сега си представи тези елементи износени , и ,че клапъните не може да се отворят изцяло до долу и какво се получава? Аз затова те попитах в началото на темата ЧУКА ЛИ МОТОРА.
Сам казваш , че мотора почуква , а ти си търсиш проблема в датчик на разпртеделителния вал и ДМЕ , а М40 НЯМА ДАТЧИК НА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ.
Сам казваш , че мотора почуква , а ти си търсиш проблема в датчик на разпртеделителния вал и ДМЕ , а М40 НЯМА ДАТЧИК НА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ.
- BladeMan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 5.10.2005
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: ракета
Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
Клипче днес няма (падна ми батерията на телефона), но пробвах следното: При 100 км/ч на 3-та удря прекъсвач 

- BladeMan
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 5.10.2005
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: ракета
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm
Свали му капака на клапаните на карандука и пусни клипче пак - та да я приключваме тая тема



Ubi dubium, ibi libertas
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани