318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 226
Регистриран на: 8.09.2008
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: БТР

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от petrashkov » 02 Май 2014, 22:35

BladeMan написа:Никоя от тия теми не е с моя проблем , постнал съм и видео със същия проблем, не е тъпчене , не е и глъхнене ,имам много опит с колите и знам ,че е прекъсвач. Много изчетох по този проблем , и единствения вариант е диагностика. Възможните проблеми са : датчик на разпределителния вал и компютър! Но това може да го каже единствено диагностиката . Благодаря ви за помощта ! :yes:


Аре да видим тоя магически диагностик какво ще каже. И какъв е тоя магически прекъсвач дето се мести :D
Критика се приема

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от ///Mechov » 02 Май 2014, 23:00

М40 няма датчик на разпределителния вал

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от turbo » 02 Май 2014, 23:50

В клипа, който е пуснал колегата, колата работи чудесно на 400 об./мин. :shock: :mhihi:
Това нито 6 цилиндровите, нито V8 могат да го направят. Причината редлайнът да не е на 6к оборота е, че таблото НЕ Е от тази кола.
Хората са го коментирали под видеото, така че прекъсвачът си е прекъсвач, но просто таблото не мери вярно оборотите.

"gabu alex
3 months ago

that is a 6 cylinder instrument cluster on a 318i... you need a 4 cylinder cluster"


"tornike kezherashvili
10 months ago

the instrumental cluster is from 6 cilinder car :))) this cluster isnot for M40 engines,someone changed it and PRM is fake. remove other 1991-1994 instrumental cluster and everything will be ok. "
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от ///Mechov » 03 Май 2014, 11:02

turbo написа:В клипа, който е пуснал колегата, колата работи чудесно на 400 об./мин. :shock: :mhihi:
Това нито 6 цилиндровите, нито V8 могат да го направят. Причината редлайнът да не е на 6к оборота е, че таблото НЕ Е от тази кола.
Хората са го коментирали под видеото, така че прекъсвачът си е прекъсвач, но просто таблото не мери вярно оборотите.

"gabu alex
3 months ago

that is a 6 cylinder instrument cluster on a 318i... you need a 4 cylinder cluster"


"tornike kezherashvili
10 months ago

the instrumental cluster is from 6 cilinder car :))) this cluster isnot for M40 engines,someone changed it and PRM is fake. remove other 1991-1994 instrumental cluster and everything will be ok. "

Така де , ама до колкото разбрах и клипа не е от неговата кола.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 5.10.2005
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: ракета

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от BladeMan » 04 Май 2014, 17:24

Ами аз не знам как да го обясня или да го нарисувам, клипа не е от моята кола а на човек със същия проблем. Не ми е грешен оборотомера ,защото знам колко са 4000 оборота и колко са 6000, и знам как трябва да върви и да развърта тая кола.
ПП: Писах в 4 форума , имам много коли и много се занимавам с тях .... има случаи в които съм объркан и ми е нужен опит от хора които имат или са имали този проблем. Поради голям брои "разбирачи" спрях да пиша в Опел.ком,Опел.нет и Клуб Форд...... и сега се чудя , дали всъщност проблема не е в БЪЛГАРИТЕ дето разбират и знаят всичко?!?!?!?!?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от bum_bum » 04 Май 2014, 20:17

BladeMan написа:дали всъщност проблема не е в БЪЛГАРИТЕ дето разбират и знаят всичко?!?!?!?!?


Ми май там е някъде проблема. 100 човека ти казват, че вероятно е така известния проблем с вала на лошо поддържания М40 ти говориш за несъществуващи датчици и прекъсвачи.. :dunno:

Дето казваше баща ми "то да е кОр да му го набиеш ама то акъл". :mhihi:

Ако чувстваш, че форума не ти помага си свободен да спреш да пишеш в него.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от turbo » 04 Май 2014, 21:22

BladeMan написа:Ами аз не знам как да го обясня или да го нарисувам...


Чакай пак да пробвам, че май нещо не ме разбра. Проблемът на пича от Ютубето само прилича на твоя. При него драмата е, че таблото не е от неговата кола, а е от 6 цилиндров мотор. Както и сам си забелязал, червенкото на оборотите е другаде, М40 318и има други обозначения по скоростомера, а и, както вече казах, не може един мотор (камо ли 4-ри цилиндров) да работи така стабилно и прекрасно при 400 оборота в минута.

Та проблемът от руското клипче в Ютюб няма нищо общо с твоя проблем. :yes:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от Radoslav318i » 04 Май 2014, 22:20

МАле колко некомпетентни хора пишат.... :paranoid: Как пък м40-то да няма датчик колянов вал ?? :paranoid: Колега проблема ти гарантирам че е от главата .. по конкретно от вала и кубилиците, редкия случаи който ми се е случвал е да прескача ремъка и да губи центровка но едва ли.. ;) имах 3-4 годишен опит с тия м40ки :OT:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от ///Mechov » 04 Май 2014, 23:11

Radoslav318i написа:МАле колко некомпетентни хора пишат.... :paranoid: Как пък м40-то да няма датчик колянов вал ?? :paranoid: Колега проблема ти гарантирам че е от главата .. по конкретно от вала и кубилиците, редкия случаи който ми се е случвал е да прескача ремъка и да губи центровка но едва ли.. ;) имах 3-4 годишен опит с тия м40ки :OT:

Ради той търси датчик на разпределителния вал за неговия проблем , а не на коляновия , а при М40 няма датчик на разпределителния вал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 5.10.2005
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: ракета

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от BladeMan » 05 Май 2014, 11:59

Доколкото разбирам , вие ми казвате ,че проблема ми не е прекъсвач а глъхнене? И най-вероятно аз не знам що-е то прекъсвач? Ок , тогава щом е от главата , нека някои ми обясни МОЛЯ , каква точно е причината прекъсвача да отиде с 2000 оборота по-ниско заради вала? Ако е центровка ще глъхне и ще работи неравномерни или няма да му работят всички цилиндри. А ако е вал......... примерно износен, според моите познания.........ще глъхне при високи обороти.
НО ПРИ МЕН СЕ ВКЛЮЧВА ПРЕКЪСВАЧ БЕ ХОРА!!
ПП: Днес специално ще снимам клипче от моята кола!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от Chapai » 05 Май 2014, 14:04

"ПП: Днес специално ще снимам клипче от моята кола!!"

Ха, добро утро. Добре ще е да има и клип в движение, та да се виждат динамичните качества на двигателя... Защото "специалистите" едно си знаят, едно си баят.
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от ///Mechov » 05 Май 2014, 14:23

Добре , обяснявам ти го така . Какво ти кара клапъните да се отворят до долу - вал и кобилици. Когато цялото това нещо е наред , мотора си ходи спокойно в червения сектор , защото имаш правилно пълнене с гориво-въздушна смес. Сега си представи тези елементи износени , и ,че клапъните не може да се отворят изцяло до долу и какво се получава? Аз затова те попитах в началото на темата ЧУКА ЛИ МОТОРА.
Сам казваш , че мотора почуква , а ти си търсиш проблема в датчик на разпртеделителния вал и ДМЕ , а М40 НЯМА ДАТЧИК НА РАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯ ВАЛ.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 5.10.2005
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: ракета

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от BladeMan » 05 Май 2014, 18:02

Клипче днес няма (падна ми батерията на телефона), но пробвах следното: При 100 км/ч на 3-та удря прекъсвач :no:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 5.10.2005
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 318I
Мечтае да кара: ракета

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от BladeMan » 05 Май 2014, 18:25


младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Re: 318i м40 прекъсвач при 4200 rpm

Мнение от hell's angel » 05 Май 2014, 18:56

Свали му капака на клапаните на карандука и пусни клипче пак - та да я приключваме тая тема :mrgreen: :wave:
Ubi dubium, ibi libertas

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook