Грешка 17 Instrument Cluster
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
Грешка 17 Instrument Cluster
Carsoft-a ми показа грешка на Instrument Cluster номер 17
17 - Einspritzsignal ti (TQ) nicht plausibel.
От немския ми нищо не става, но след няколко часа ровене по нета стигнах до това, че (TQ) TQ Time quantity (usually TQ signal). Fuel consumption signal., а за "ti" ti - Injector "on" Time (duration) (ti си е абривиетура използвана от BMW, а TQ е общото прието за Fuel Consumption Signal)
Не можах да намеря откъде идва тоя сигнал, за рахода на гориво. Някъде проетох, че е от ЕКУ-то, но ако е така то откъде го взима? От друга страна това Injector "on" Time предполагам е времето за впръскване на горивото от инжектора...Но пък ако проблема е в инжекторите то грешката нямаше да е в таблото, а в DME-то...
Ще съм благодарен за малко помощ какво точно е тази грешка 17 и евентуално как да я отстраня!
17 - Einspritzsignal ti (TQ) nicht plausibel.
От немския ми нищо не става, но след няколко часа ровене по нета стигнах до това, че (TQ) TQ Time quantity (usually TQ signal). Fuel consumption signal., а за "ti" ti - Injector "on" Time (duration) (ti си е абривиетура използвана от BMW, а TQ е общото прието за Fuel Consumption Signal)
Не можах да намеря откъде идва тоя сигнал, за рахода на гориво. Някъде проетох, че е от ЕКУ-то, но ако е така то откъде го взима? От друга страна това Injector "on" Time предполагам е времето за впръскване на горивото от инжектора...Но пък ако проблема е в инжекторите то грешката нямаше да е в таблото, а в DME-то...
Ще съм благодарен за малко помощ какво точно е тази грешка 17 и евентуално как да я отстраня!
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- VSDriver
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 27.08.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525tds 96' M51
Re: Грешка 17 Instrument Cluster
Joro_Paveto написа:Carsoft-a ми показа грешка на Instrument Cluster номер 17
17 - Einspritzsignal ti (TQ) nicht plausibel.
От немския ми нищо не става, но след няколко часа ровене по нета стигнах до това, че (TQ) TQ Time quantity (usually TQ signal). Fuel consumption signal., а за "ti" ti - Injector "on" Time (duration) (ti си е абривиетура използвана от BMW, а TQ е общото прието за Fuel Consumption Signal)
Не можах да намеря откъде идва тоя сигнал, за рахода на гориво. Някъде проетох, че е от ЕКУ-то, но ако е така то откъде го взима? От друга страна това Injector "on" Time предполагам е времето за впръскване на горивото от инжектора...Но пък ако проблема е в инжекторите то грешката нямаше да е в таблото, а в DME-то...
Ще съм благодарен за малко помощ какво точно е тази грешка 17 и евентуално как да я отстраня!
Имах същата грешка. Колата ми вдигна разхода ужасно, започна и да ми черни свещите. Впрочем много добре си успял да разгадаеш значението на грешката, колега. Сигнала, който бива подаван към дюзите е с некоректни параметри. Този сигнал се формира от ЕКУ-то, въз основа на данните от ламбда сонда, дебитомер, ТПС и температурен датчик. Четох из чуждестранни форуми, че най-честата причина за тази грешка е ламбда сондата. При мен тя също беше заминала, но след смяната й грешката си остана. Мерих ТПС-а и температурния датчик, и се оказаха наред. Дебитомера ми обаче беше заминал. Показваше лоши стойности и колата пускаше непрестанно богата смес, затова ми чернеше и свещите. Търсих втора ръка, но така и не успях да намеря работещ, а нов е 950 лв. Накрая взех неработещ и го поправих. Настроих го и сега грешката изчезна и колата започна да работи с нормална смес, разхода спадна и така

BMW POWER
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани