E61 level control system failure - поредната детска болест.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- nik0las
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
E61 level control system failure - поредната детска болест.
Е колеги,
Досега колата страдаше почти от всички детски болести за модела, но си мислих че задното окачване е ОК но съм грешал.
Появява ако караж дълго по-неравен път или колата ако е натоварена. И от извесно време ни нарправи впечатление че компресора се пуска достачесто. Грешка дава задна дясна страна, код не помня, но беше нещот от сорта:
time for adjustment to high - rear right.
E казвайте според вас кое е заминало:
1. Възглавница
2. Маркучи
3. компресор
Досега колата страдаше почти от всички детски болести за модела, но си мислих че задното окачване е ОК но съм грешал.
Появява ако караж дълго по-неравен път или колата ако е натоварена. И от извесно време ни нарправи впечатление че компресора се пуска достачесто. Грешка дава задна дясна страна, код не помня, но беше нещот от сорта:
time for adjustment to high - rear right.
E казвайте според вас кое е заминало:
1. Възглавница
2. Маркучи
3. компресор
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E61 level control system failure - поредната детска боле
Проблема е че като сдаде багажа маркуча отива и компресора, описано е в темата с болестите на Е61 как да се предпазиш или да го оправиш
- nik0las
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Re: E61 level control system failure - поредната детска боле
Значи според теб проблема е в макуча не във възглавницата?
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: E61 level control system failure - поредната детска боле
Има писано по темата, само трябва да се поразровиш.
Накратко да ти помогна, провери маркуча да не е скъсан и го смени, ако не се оправи свали компресора и го изчисти с обезмаслител изсуши го и го смажи с спрей, при мен така се оправи.
Накратко да ти помогна, провери маркуча да не е скъсан и го смени, ако не се оправи свали компресора и го изчисти с обезмаслител изсуши го и го смажи с спрей, при мен така се оправи.
- nik0las
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Re: E61 level control system failure - поредната детска боле
маркучите вървят ли като отделна част и какви пари са?
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: E61 level control system failure - поредната детска боле
Т обаче отказваш да прочете темата, в която е писано специално за това, първ НЕ трябва до ползваш оригиналния, а по-възможност усилен плетен, който си купуваш, от където намериш, второ темата е залепена отгоре прочети, в нея има описан подрбно процеса благодарение на колегата da6ip
- nik0las
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Re: E61 level control system failure - поредната детска боле
Решил съм да се заема с проблема.
Ще дигна колата на крик ще сваля компресора и маркучите за ревизия.
Искам обаче преди да се захвана да питам колегите, които са го правили за съвет
1. Откъде минават маркучите, само отдолу ли са достъпни или трябва багажника да се раглабя?
2. Компресора може ли да се раглоби и с какво да го почистя отвътре?
3. Ако сте копували маркучи какви и откъде?
4. Трябват ли щуцери за новите маркучи или може да се ползват мойте?
Мерси!
Ще дигна колата на крик ще сваля компресора и маркучите за ревизия.
Искам обаче преди да се захвана да питам колегите, които са го правили за съвет

1. Откъде минават маркучите, само отдолу ли са достъпни или трябва багажника да се раглабя?
2. Компресора може ли да се раглоби и с какво да го почистя отвътре?
3. Ако сте копували маркучи какви и откъде?
4. Трябват ли щуцери за новите маркучи или може да се ползват мойте?
Мерси!
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: E61 level control system failure - поредната детска боле
Колега пак казвам, че има писани отговори за твоите въпроси, даже едната тема е на 2-ра страница а другата е на 4 или 5-та.
Не ти трябва на крик да качиш колата, ако имаш ИНПА си повдигни задницата в повече и легни отдолу.
1. По спомен маркуча гледа към резервоара и влиза под калника. Нищо не разглобяваш само трябва да бутнеш ръката и да го изкараш.
2. Аз лично бях го разглобил всичко което може да се свали, но после го събрах и оставих само тази част http://www.google.bg/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimg163.imageshack.us%2Fimg163%2F8785%2Frr25.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Finfo.bimmerportal.nl%2Fforum%2Fviewtopic.php%3Ff%3D123%26t%3D14721%26start%3D75&h=478&w=357&tbnid=XV5F1tkxuRl5oM%3A&zoom=1&docid=Lfhro1XREKsCIM&ei=pkxpU-PeM6qCyAOSioGgAQ&tbm=isch&ved=0CKkBEDMoTDBM&iact=rc&uact=3&dur=456&page=4&start=65&ndsp=24 След това го напръсках с обезмаслител и с топла вода по мивката, всякакви четки, телове, каквото имам подръка се помъчих да го изчистя. С компресора го продухах и с сешоара го изсуших.
3. Имах подръка маркуч за налагане с 2на стена с точния размер и го сложих него, вече 6ти месец няма проблем.
4. Ако са здрави ползвай твоите.
Не ти трябва на крик да качиш колата, ако имаш ИНПА си повдигни задницата в повече и легни отдолу.
1. По спомен маркуча гледа към резервоара и влиза под калника. Нищо не разглобяваш само трябва да бутнеш ръката и да го изкараш.
2. Аз лично бях го разглобил всичко което може да се свали, но после го събрах и оставих само тази част http://www.google.bg/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fimg163.imageshack.us%2Fimg163%2F8785%2Frr25.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Finfo.bimmerportal.nl%2Fforum%2Fviewtopic.php%3Ff%3D123%26t%3D14721%26start%3D75&h=478&w=357&tbnid=XV5F1tkxuRl5oM%3A&zoom=1&docid=Lfhro1XREKsCIM&ei=pkxpU-PeM6qCyAOSioGgAQ&tbm=isch&ved=0CKkBEDMoTDBM&iact=rc&uact=3&dur=456&page=4&start=65&ndsp=24 След това го напръсках с обезмаслител и с топла вода по мивката, всякакви четки, телове, каквото имам подръка се помъчих да го изчистя. С компресора го продухах и с сешоара го изсуших.
3. Имах подръка маркуч за налагане с 2на стена с точния размер и го сложих него, вече 6ти месец няма проблем.
4. Ако са здрави ползвай твоите.
- nik0las
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 169
- Регистриран на: 6.06.2012
- Местоположение: Houston, TX
- Кара: F10 535i Msport - Jb4 tunne
Re: E61 level control system failure - поредната детска боле
Така днес беше денят.
1. свалих корите
2. Оказа се, че захранващия маркуч е скъсан точно на скобата откъм щуцера на копресора
3. в горната си част зад подкалника беше скъсан също на скобата
(демек компресора си е дишал прах и пясък от под колата)
4. демонтаж на компресора и соленоида
5. разглабяне и почистване + смазване (може да си представите какво беше вътре
)
6. злгобяване по обратния ред...
да добавя че маркучите на възглавниците небяха мръднали.
Ремонта ми струваше около 7лв
1. маркуч 6мм за бензин (оргиналния е 5мм и по-тънък, този е по-дебел с шимровка)
2. 4 скоби
3. добавих малък филтър за безин от 2лв
който да филтрира въздуха преду компресора ако случайно засмуче гадости
4. малко силикон на щуцерите от соленоида и компресора за по-хубаво уплътняване, защото щуцерите са метални а се навиват в пластмасова резба на компресора и соленоида
сега компресора почти не се чува
и колата се дигна нормално - ще покараме и ще видим, но мисля че съм отстранил проблема 
1. свалих корите
2. Оказа се, че захранващия маркуч е скъсан точно на скобата откъм щуцера на копресора

3. в горната си част зад подкалника беше скъсан също на скобата

4. демонтаж на компресора и соленоида
5. разглабяне и почистване + смазване (може да си представите какво беше вътре

6. злгобяване по обратния ред...
да добавя че маркучите на възглавниците небяха мръднали.
Ремонта ми струваше около 7лв
1. маркуч 6мм за бензин (оргиналния е 5мм и по-тънък, този е по-дебел с шимровка)
2. 4 скоби
3. добавих малък филтър за безин от 2лв

4. малко силикон на щуцерите от соленоида и компресора за по-хубаво уплътняване, защото щуцерите са метални а се навиват в пластмасова резба на компресора и соленоида

сега компресора почти не се чува


9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани