Турбо IS project.
Модератор: bum_bum
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Засега не смея над 1 бар,
до там колата и идва неква доста здрава сила....
колко точно ще се види
Имам някъв проблем с софт-а на лаптоп-а,
утре като преинсталирам системата ще се мап-ва мак
П.С. Требва ми нов телефон
до там колата и идва неква доста здрава сила....

колко точно ще се види

Имам някъв проблем с софт-а на лаптоп-а,
утре като преинсталирам системата ще се мап-ва мак

П.С. Требва ми нов телефон

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
AlibiTu написа:Малко с местото под капака сякаш е кофти.....на е30-ките май повече мегдан има за работа
Заеби тия Е30ки

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
дай малко инфо за колекторите от Е30-ка,има ли разлика с тези от Е36?
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
///M Power написа:дай малко инфо за колекторите от Е30-ка,има ли разлика с тези от Е36?
Има да,
ама с флекс,чък и малко техническа мисъл стават идеално

Тва е дебитомера...дееба неговата мама

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Cobra написа:///M Power написа:дай малко инфо за колекторите от Е30-ка,има ли разлика с тези от Е36?
Има да,
ама с флекс,чък и малко техническа мисъл стават идеално![]()
Тва е дебитомера...дееба неговата мама
дай малко повече инфо? така на външен вид ясно че не са еднакви

"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Като закачане пасваидеално...проблема идва от подредба на:
ТПС
маркучи
въздух
рейка и ток за дюзи
пръчка за масло
и най-вече...
трябва цялата кора с кабели,чистачки, ваничка за въздух за купето да се махнат!
ТПС
маркучи
въздух
рейка и ток за дюзи
пръчка за масло
и най-вече...
трябва цялата кора с кабели,чистачки, ваничка за въздух за купето да се махнат!
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
готино изглежда проектчето, май на такива неща американците им викат sleeper
сигурно е имало много изненадани по светофарите?
зачетох се за големите и малките турбота в темата...
това, което казваш landikar - една голямо турбо ще е по-ефективно на високите обороти от едно малко турбо - т.е. при един и същ бууст и обороти на двигателя, турбината на голямото турбо ще прави по-малък exhaust back pressure, компресора ще нагрява по-малко въздуха, които вкарва в двигателя... и от там повече коне. и разбира се сигурно пак се търси златната среда, защото bigger not always better?
в правилна насока ли разсъждавам
?

зачетох се за големите и малките турбота в темата...
това, което казваш landikar - една голямо турбо ще е по-ефективно на високите обороти от едно малко турбо - т.е. при един и същ бууст и обороти на двигателя, турбината на голямото турбо ще прави по-малък exhaust back pressure, компресора ще нагрява по-малко въздуха, които вкарва в двигателя... и от там повече коне. и разбира се сигурно пак се търси златната среда, защото bigger not always better?
в правилна насока ли разсъждавам

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани