м52б28 задържа обороти при превключванията на скоростите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

м52б28 задържа обороти при превключванията на скоростите

Мнение от jorji6i6i » 27 Апр 2014, 21:20

наскоро направих трансплантация на м52б28 в моето е36
мотора е от е36 автоматик - англичанка
мотора запали и работи добре . ноооо
има едно досадно задържане на оборотите коагто превключвам скоростите
ако на 3000об превключа от 1-ва на 2-ра при натиснат съединител държи 3000-3200 оборота и то около 2-3 секунди доста гадно се кара колата.....и друго при първия старт оборотите са 2000...чак след 3-4 даже повече 10 секунди падат на 800...

на диагностика излизат ламбд а сондите който съм откачил и клапан на ауспуха и клапан вентилация резервоар защото тези неща ги нямам

въпроса е дали тези аномалии се дължат на компа от автоматик (човека от диагностиката го отрича тотално - каза че софта и на ръчката е същия) или липсата на сонди или горецитираните клапанчета..

по чуждите сайтове - английски и американски пишат че това е ефект от смучене на въздух - обаче аз не откривам такива проблеми като съскане или нещо подобно

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1730
Регистриран на: 14.08.2007
Пол: Мъж
Кара: ше E60 530dА

Re: м52б28 задържа обороти при превключванията на скоростите

Мнение от netmurder » 27 Апр 2014, 21:31

jorji6i6i написа:наскоро направих трансплантация на м52б28 в моето е36
мотора е от е36 автоматик - англичанка
мотора запали и работи добре . ноооо
има едно досадно задържане на оборотите коагто превключвам скоростите
ако на 3000об превключа от 1-ва на 2-ра при натиснат съединител държи 3000-3200 оборота и то около 2-3 секунди доста гадно се кара колата.....и друго при първия старт оборотите са 2000...чак след 3-4 даже повече 10 секунди падат на 800...

на диагностика излизат ламбд а сондите който съм откачил и клапан на ауспуха и клапан вентилация резервоар защото тези неща ги нямам

въпроса е дали тези аномалии се дължат на компа от автоматик (човека от диагностиката го отрича тотално - каза че софта и на ръчката е същия) или липсата на сонди или горецитираните клапанчета..

по чуждите сайтове - английски и американски пишат че това е ефект от смучене на въздух - обаче аз не откривам такива проблеми като съскане или нещо подобно

Едва ли софта е същия, наскоро приятел прави подобна трансплантация само че при Ауди и се наложи нещо да се човърка по софта на компютъра точно поради причината, че е различен от този на автомата...
Веднъж БМВ, Винаги БМВ!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 18.06.2012
Местоположение: Майна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1982 Corvette
Детайли за колата: WBS...

Re: м52б28 задържа обороти при превключванията на скоростите

Мнение от XaH-kpyM » 28 Апр 2014, 0:05

Ем те половината неща ти ги няма и после се чудиш защо прави проблеми.....
Набави си липсващите неща, провери дали не смучи въздух от някаде кадето не трябва. и така ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: м52б28 задържа обороти при превключванията на скоростите

Мнение от bum_bum » 28 Апр 2014, 0:33

Инсталацията, дето е при лоста трябва да ти е вързана така, че да лъже екуто, че е на паркинг.
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: м52б28 задържа обороти при превключванията на скоростите

Мнение от Lenco » 28 Апр 2014, 9:09

Софта е същия, само се лъже ЕВС-а, че е на паркинг, иначе не пали, това при ЕВС-3, на е36 май е 2 и нямам идея дали е точно така.
Карам с ЕКУ от е38-автомат, без клапа, автомат и отдушник на резервоара. В началото търсеше компа на автомата, но в последствие май се отказа, не записва никакви грешки, но и като го търсеше нямаше проблем с вървене и обороти.
Най вероятно смучи въздух след дросела и компа го компенсира докато ТПС му напомни, че бърка :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: м52б28 задържа обороти при превключванията на скоростите

Мнение от ръб » 28 Апр 2014, 11:56

А запушихте ли неизползваните вакуми и входове кум смукателя?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 25.10.2009
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: M50B20 E36
Мечтае да кара: M3

Re: м52б28 задържа обороти при превключванията на скоростите

Мнение от jorji6i6i » 28 Апр 2014, 12:45

запушени са всички неизползвани вакууми...
евс-а е премахнат и си пали без проблем нямам инсталация при лоста

явно или смъче въздух..
или нещо пък клапана за картерни газове...там незнам какви са симптомите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: м52б28 задържа обороти при превключванията на скоростите

Мнение от dicho0o » 29 Апр 2014, 13:04

Виждал съм доста 28ци които задържат обороти 2-3 секунди след форсиране
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 8.09.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E63 650i

Re: м52б28 задържа обороти при превключванията на скоростите

Мнение от ръб » 29 Апр 2014, 15:22

e това не значи, че е нормално...

моята няма:

- клапана на гърнето отзад
- клапан картерни газове
- филтъра с активен въглен за изпаренията от резервоара (клапана съм го оставил там да си цъка, да не ми хвърля грешки)

и да чукна на дърво, проблеми няма никакви.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook