ел.перрка вместо виско свързване м42

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 27.08.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e 36
Мечтае да кара: su47 berkut
Детайли за колата: akulata

ел.перрка вместо виско свързване м42

Мнение от berkut » 26 Апр 2014, 19:00

колеги става дума за м42 искам да си сложа ел. перка тя е с кабел три жила в букса, имам датчици на марку4а на радиатора 2броя. въпроса е как то4но се връзва тая ел. перка? има много писано по темата но нищо конкретно неможах да намеря

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 6.10.2013
Местоположение: Варна
Кара: винаги с кеф

Re: ел.перрка вместо виско свързване м42

Мнение от Mironikolo » 26 Апр 2014, 19:10

С колко степени е перката?
Има две житейски правила: Правило 1 – Не се тревожи за дреболии. Правило 2 – Всички неща са дреболии.
Фридрих Ницше

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 27.08.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e 36
Мечтае да кара: su47 berkut
Детайли за колата: akulata

Re: ел.перрка вместо виско свързване м42

Мнение от berkut » 27 Апр 2014, 12:46

в4ера 4етох разни неща из руски форуми и там казват 4е е възможно да дублирам буксата от перката на климатика или направо да я сложа нея, как мислите>??

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 27.08.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e 36
Мечтае да кара: su47 berkut
Детайли за колата: akulata

Re: ел.перрка вместо виско свързване м42

Мнение от berkut » 27 Апр 2014, 22:40

[quote="Mironikolo"]С колко степени е перката?[/quoted
две степени от компакт на бош, днес свалих буксата от перката на климатика и я зака4их на другия махнах виското сега тр и да махна малкия винт на климата.Карах включва изключва дали ще кара така даите съвет?

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 6.10.2013
Местоположение: Варна
Кара: винаги с кеф

Re: ел.перрка вместо виско свързване м42

Мнение от Mironikolo » 28 Апр 2014, 2:09

По-важния въпрос според мен е, на колко градуса датчика за климатичната перка затваря веригата. Ако аз правя тази интервенция, щях да сложа отделен датчик на маркуча който е за изходящата вода от радиатора.
Има две житейски правила: Правило 1 – Не се тревожи за дреболии. Правило 2 – Всички неща са дреболии.
Фридрих Ницше

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 27.08.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e 36
Мечтае да кара: su47 berkut
Детайли за колата: akulata

Re: ел.перрка вместо виско свързване м42

Мнение от berkut » 28 Апр 2014, 23:00

Mironikolo написа:По-важния въпрос според мен е, на колко градуса датчика за климатичната перка затваря веригата. Ако аз правя тази интервенция, щях да сложа отделен датчик на маркуча който е за изходящата вода от радиатора.


ами то си има там два дат4ика даже, единия със сигурност е за темп,другия незнам( около90 е маи), затова е и темата, няма ли някои които го е правил,има доста писано от монтаж на нов дат4ик на радиатора до прекарване на допълнителни ключове и релета

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: ел.перрка вместо виско свързване м42

Мнение от Lenco » 29 Апр 2014, 9:37

Така карах 15 години 2 м20-ки и от година м52 без проблем.
Аз използвам по-ниските градуси на климатичния датчик и бързата степен на вентилатора.
Убеди се, че всички връзки са ОК, че после лошо.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: ел.перрка вместо виско свързване м42

Мнение от DirtySouth » 01 Май 2014, 8:55

Така не се ли пускат и 2те перки едновременно ? Като са вързани на пралел на датчика ? И какъв е проблема да си сложиш един термошалтер на радиатора през питат било то с тел вързан и едно реле ?
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: ел.перрка вместо виско свързване м42

Мнение от M10 » 01 Май 2014, 22:39

Проблема е че явно си няма идея как се свързва реле, иначе нямаше да пуска тема ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: ел.перрка вместо виско свързване м42

Мнение от ~Мишо~ » 02 Май 2014, 7:47

А ако имаш климатик, за чий ти е втора перка?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 27.08.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e 36
Мечтае да кара: su47 berkut
Детайли за колата: akulata

Re: ел.перрка вместо виско свързване м42

Мнение от berkut » 20 Юни 2014, 20:32

махнах виското махнах прката откред на климата,буксата от климата само я пахнах в ел перката и тя си би4и,вклю4ва изключва,само 4е тия дни нз антифриза ли намаля кво стана перката ли несмогва тръгна да прегрява,добре 4е я видях навреме,...гледам 4е3 ел перката неработи постояно а се вклю4ва в последствие кат позагрее,дали да несменя дат4ика с такъв на по малка температура? как да хвана втората степен 4е ми се струва върти си с постояни обороти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: ел.перрка вместо виско свързване м42

Мнение от stormrider » 20 Юни 2014, 21:59

Сложи датчик който включва в интервал ,80-88градуса.Гарантирам че ще спре да тръгва на дясно.
С много любов към децата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 27.08.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e 36
Мечтае да кара: su47 berkut
Детайли за колата: akulata

Re: ел.перрка вместо виско свързване м42

Мнение от berkut » 21 Юни 2014, 0:19

stormrider написа:Сложи датчик който включва в интервал ,80-88градуса.Гарантирам че ще спре да тръгва на дясно.

да сменя дат4ика които е на тръбата на радиатора,където са два един до друг незнаино защо?мислих си ако разменя двете букси кафявия е общ,би трябвало направо 2та степен да пуска?!гледам 4е на м44 тоз дат4ик е директно на радиатора отстрани в манюала.забелязах 4е от пробката долу прекапваше и на троиника има влага(((

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook