Проблем след ресет
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Проблем след ресет
Като гледах с ИНПА разни стойности, видях за Steering angle sensor reset, и реших да си изтрия адаптациите незнайно защо. След това ми светна за волана жълто на таблото и ми изписа грешка 9501 steering angle sensor not adaption, и не може да се изтрие. С GT1 се опитах да го адаптирам, в нета има клипчета, правех както показват, но пак не се оправи и ми седи записана тази грешка. Реших да я покарам малко, но без успех. Като подам мигач и завия, мигача не ми спира докато не го спра аз. На място сам го пробвал около 10 пъти да го адаптирам с пълен ляв и десен, но пак не мога.
Някой може ли да ми помогне?
Някой може ли да ми помогне?
- toni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Проблем след ресет
Знаеш ли четох в нета и за една друга инициализация. Пусни колата да върви направо с скорост до 20км/ч за около 200 метра. Пробвай го.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след ресет
Както каза колегата, карах колата близо 1 км с 15-19км в час, без ефект. Изтърках гумите от въртене на волана и гасене и палене, нямаше ефект. Точно да се откажа се сетих и пуснах ИНПА и гледах стойностите. Оставих волана на 0 после пълен ляв и десен и пак на нулата изгасих и запалих и чудо.....вече не ми свети лампата. Значи трябвало прецизно да се прави.
Остана другия ми проблем. Вече 2 месеца ми омръзна по да вися по майстори и да давам по 20лв за нищо. Значи свети ми airbeg-а, обаче след като запаля колата не ми свети, а се появява след 1-2мин, и не ми открива никаква грешка с инпа. Пробвахме с разни кабели и на някои не открива а на някои открива като "непозната" грешка на бега. Някой сблъсквал ли са е с такъв проблем? И да кажа, че се случи след автомивка.
Остана другия ми проблем. Вече 2 месеца ми омръзна по да вися по майстори и да давам по 20лв за нищо. Значи свети ми airbeg-а, обаче след като запаля колата не ми свети, а се появява след 1-2мин, и не ми открива никаква грешка с инпа. Пробвахме с разни кабели и на някои не открива а на някои открива като "непозната" грешка на бега. Някой сблъсквал ли са е с такъв проблем? И да кажа, че се случи след автомивка.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след ресет
hol1gans написа:Както каза колегата, карах колата близо 1 км с 15-19км в час, без ефект. Изтърках гумите от въртене на волана и гасене и палене, нямаше ефект. Точно да се откажа се сетих и пуснах ИНПА и гледах стойностите. Оставих волана на 0 после пълен ляв и десен и пак на нулата изгасих и запалих и чудо.....вече не ми свети лампата. Значи трябвало прецизно да се прави.
Остана другия ми проблем. Вече 2 месеца ми омръзна по да вися по майстори и да давам по 20лв за нищо. Значи свети ми airbeg-а, обаче след като запаля колата не ми свети, а се появява след 1-2мин, и не ми открива никаква грешка с инпа. Пробвахме с разни кабели и на някои не открива а на някои открива като "непозната" грешка на бега. Някой сблъсквал ли са е с такъв проблем? И да кажа, че се случи след автомивка.
Най вероятно някоя от буксите за беговете не ти прави хубаво контакт. Провери ги, дано да е от това.
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем след ресет
hol1gans написа:......... а на някои открива като "непозната" грешка на бега. ......
Да не я четете с Аутоком ?

Ако нема у глава, има у Google.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след ресет
Не, с ИНПА ДЕЛФИ КАРСОФТ, като само делфито фаща като нерегистрирана грешка. Буксите под седалките са гледани много пъти, освен от някоя букса или кабел да е.....незнам вече
- toncho83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Проблем след ресет
Като казваш след автомивка,аз имах подобен проблем и писах в тази тема преди:
viewtopic.php?f=116&t=350505
Ето решението:
Re: Airbag Resistor Detonation Pill - ниско съпротивление Oh
Мнение от toncho83 » 03 Окт 2013, 13:21
iceblast написа:
Не, поне не се е появил веднага след автомивка.
Преди време бях писал тема за проблема с "air-bags",но така и не се публикува(заглавието ли не харесаха,одобрението им закъсня ли...?).Както и да е....
Когато чистят по автомивките със пистолет с препарат по таблото (хем издухва праха,хем пръска препарат) се случва част от препарата да влезе във вътрешността на волана.Влиза от процепите на air-bag.След известно време започва да свети air-bag иконката на таблото и дава различни грешки на диагностиката.Проблема се отстранява като се свалят буксите,почистват се и внимателно с тънка отвертка се натискат жичките към съответните крачета на буксите (с времето се разхлабват).Изчиства се грешката и повече не излиза ако е бил това проблема.Това е доста срещан проблем при Е 60/61.
При мен това беше проблема.Грешки-open circuit и др. Даваше ми проблем и в air-bag на вратата.Изчиствахме грешката и след 2-3 дни пак светваше...много неприятно.Предупредил съм автомивката да не пръскат и мият волана и нямам проблеми...
viewtopic.php?f=116&t=350505
Ето решението:
Re: Airbag Resistor Detonation Pill - ниско съпротивление Oh
Мнение от toncho83 » 03 Окт 2013, 13:21
iceblast написа:
Не, поне не се е появил веднага след автомивка.
Преди време бях писал тема за проблема с "air-bags",но така и не се публикува(заглавието ли не харесаха,одобрението им закъсня ли...?).Както и да е....
Когато чистят по автомивките със пистолет с препарат по таблото (хем издухва праха,хем пръска препарат) се случва част от препарата да влезе във вътрешността на волана.Влиза от процепите на air-bag.След известно време започва да свети air-bag иконката на таблото и дава различни грешки на диагностиката.Проблема се отстранява като се свалят буксите,почистват се и внимателно с тънка отвертка се натискат жичките към съответните крачета на буксите (с времето се разхлабват).Изчиства се грешката и повече не излиза ако е бил това проблема.Това е доста срещан проблем при Е 60/61.
При мен това беше проблема.Грешки-open circuit и др. Даваше ми проблем и в air-bag на вратата.Изчиствахме грешката и след 2-3 дни пак светваше...много неприятно.Предупредил съм автомивката да не пръскат и мият волана и нямам проблеми...
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем след ресет
Да, колега toncho83, но както казваш при теб на диагностика се записвали ясно грешки:
,което от своя страна води до извода, че самите airbag-зи не комуникират с централата, докато при колегата hol1gans има "незивестна" грешка.
Не изрично го попитах с какво чете колата, защото ми се е случвало софтуери различни от специалните за BMW да не могат да разкодират грешките и тогава вадят такива записи - неизвестна грешка.
Колега hol1gans, прочети я колата с ДИС, защото не ми се вярва там да ти извади съобщение за "неизвестна" грешка.
toncho83 написа:Airbag Resistor Detonation Pill - ниско съпротивление Oh
toncho83 написа:open circuit и др
,което от своя страна води до извода, че самите airbag-зи не комуникират с централата, докато при колегата hol1gans има "незивестна" грешка.
Не изрично го попитах с какво чете колата, защото ми се е случвало софтуери различни от специалните за BMW да не могат да разкодират грешките и тогава вадят такива записи - неизвестна грешка.
Колега hol1gans, прочети я колата с ДИС, защото не ми се вярва там да ти извади съобщение за "неизвестна" грешка.

Ако нема у глава, има у Google.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след ресет
Свалял съм волана да изчистя лентата вътре, буксите пак си ги проверих под седалката и изглеждат ок, но като запаля, до 2 мин пак ми забива грешка и с инпа не мога да открия никаква грешка. Обиколих всички модули които ме допуска и няма и няма грешка. Като изгася колата и запаля и до 2 мин пак грешка, не ми забива веднага. Да не би да е кантара, едно момче ми беше споделял, че кантара не забивал грешки на компа и не се откривал с диагностика, което ми се вижда абсурдно.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Проблем след ресет
hol1gans написа:Свалял съм волана да изчистя лентата вътре, буксите пак си ги проверих под седалката и изглеждат ок, но като запаля, до 2 мин пак ми забива грешка и с инпа не мога да открия никаква грешка. Обиколих всички модули които ме допуска и няма и няма грешка. Като изгася колата и запаля и до 2 мин пак грешка, не ми забива веднага. Да не би да е кантара, едно момче ми беше споделял, че кантара не забивал грешки на компа и не се откривал с диагностика, което ми се вижда абсурдно.
Щом свети лампата няма шанс да не е записала грешка.
Според мен имаш проблем с ИНПАТА ... освен с колата

Както предложи колега... пусни един DIS и виж от там.
Проблемите по air-bag-а може да са много - от кантара на седалките до прецакана електроника.
Без точна грешка само ще гадаем според мен
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след ресет
Поразрових се през всичките модули пак и не видях никаква грешка. Изтрих всички грешки и пуснах да видя всичките модули и имах само една записана грешка и тя е....
SBSR 95b7
SBSR 95b7
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем след ресет
SBSR FC 95B7 "seat occupancy detection communication malfunction"



Ако нема у глава, има у Google.
Re: Проблем след ресет
Това ти е кантара.
Често пъти пичагите в автомивките когато бършат нещо вътре се подпират с коляното на седалката и така разказват играта на подгрева и на кантара, та при теб може да се е получило нещо такова.
П.П. Относно сензора за ъгъла на волана в ИНПА освен ресет има и инициализация на този сензор, т.е.е да му зададеш кога е 0 градуса завъртян (т.е. права позиция), направете го това.
Често пъти пичагите в автомивките когато бършат нещо вътре се подпират с коляното на седалката и така разказват играта на подгрева и на кантара, та при теб може да се е получило нещо такова.
П.П. Относно сензора за ъгъла на волана в ИНПА освен ресет има и инициализация на този сензор, т.е.е да му зададеш кога е 0 градуса завъртян (т.е. права позиция), направете го това.
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след ресет
И според мен е кантара, свалих буксата на кантара и го отворих и видях, че вътре са ми сложили съпротивление. С махната букса пробвах и беше същото. При запалена кола до 2 мин ми заби грешка. Освен в бмв сервиз някой да има информация за добър майстор в околноста на Хасково може и Ст.Загора.
Re: Проблем след ресет
Не съм сигурен, но този кантар по-скоро не се сервизира, т.е. или нов или го шунтираш. Шунтирането става лесно и струва точно 1лв.
Ето тук можеш да се запознаеш в детайли:
Клипче
П.П. Имай предвид, че това казва, че никога няма никой на седалката, т.е. много вероятно е да не се отвори пасажерският еърбег при евентуален сблъсък. Моят личен съвет би бил да си потърсиш втора употреба от някоя кола, която няма кожен салон, смятам че сравнително евтино ще ти го дадът, еле пък ако попаднеш на човек, който не е много запознат с какво точно продава.
Ето тук можеш да се запознаеш в детайли:
Клипче
П.П. Имай предвид, че това казва, че никога няма никой на седалката, т.е. много вероятно е да не се отвори пасажерският еърбег при евентуален сблъсък. Моят личен съвет би бил да си потърсиш втора употреба от някоя кола, която няма кожен салон, смятам че сравнително евтино ще ти го дадът, еле пък ако попаднеш на човек, който не е много запознат с какво точно продава.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани